З 25 до 30 червня споживачі «Полтававодоканалу» мають передати показники своїх лічильників на холоду та гарячу воду. Нині це можна зробити через Viber, «Особистий кабінет споживача», автовідповідач та безпосередньо зателефонувавши оператору.
Щомісяця споживачі «Полтававодоканалу» передають показники своїх лічильників на воду. Це потрібно, щоб сплачувати за фактично спожиті, а не планові об’єми.
Нині найпростіший спосіб передачі — через месенджер Viber. Весь процес займає менше хвилини і для цього не потрібно очікування оператора.
Щоб надіслати показники лічильників на воду через Viber потрібно спочатку підготувати дані:
- Особовий рахунок або код споживача (наприклад, 1050-5800005-55);
- Прізвище, ім’я та по батькові власника особового рахунку (наприклад, Іваненко В.П.);
- Адреса (наприклад, вул. Ціолковського, 59, кв. 190);
- Місце установки (кухня, санвузол інше), вид води (холодна і гаряча), поточні показники лічильників.
Тоді повідомлення для надсилання матиме вигляд:
1050-5800005-55
Іваненко В.П.
вул. Ціолковського, 59, кв. 190
СВ ХВ – 00005 м3
СВ ГВ – 00006 м3
Кухня ХВ – 00004 м3
Кухня ГВ – 00002 м3.
Якщо у споживача встановлений Viber, то відправляти дані потрібно за номером 067-304-33-32. Якщо ж ні, то спочатку варто встановити його.
Разом з месенджером діють і старі форми передачі показників. Необхідну підприємству інформацію можна повідомити звичними способами:
1. Зареєструватися у «Особистому кабінеті абонента» на сайті підприємства (http://cpp.vodokanal.poltava.ua/). З інструкціями щодо цієї процедури можна ознайомитися тут і тут.
У разі виникнення проблем з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» можна звернутися за адресою [email protected] або за телефоном 61-10-08.
2. Зателефонувати на автовідповідач — (0532) 60-91-65.
3. Зателефонувати оператору «Полтававодоканалу» за номерами (0532) 50-96-69, (0532) 61-28-21, 050-403-03-75 та 067-549-92-67. Додзвонитися на ці телефони важче, ніж на автовідповідач. Дзвінків у кінці місяця багато.