6 березня Уряд, за ініціативою Мінекономрозвитку, скасував норму обов’язкового ведення книги відгуків і пропозицій. Про це повідомили у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі.
Книга відгуків і пропозицій на виробництвах, в торгівлі та закладах громадського харчування запроваджена ще за радянських часів з метою захисту прав споживачів через фіксацію у ній фактів їх порушення, рекомендацій та відгуків. Наразі, ця форма захисту прав споживачів є неефективною і жодним чином не вирішує їхніх проблем. На практиці існує низка сучасних і більш дієвих інструментів для споживачів захистити свої права: можливість залишати відгуки на сайтах самих закладів або ж на інших спеціалізованих сайтах, прямі звернення до Держпродспоживслужби, Державної фіскальної служби, суду, – зазначили в Уряді.