Вхід | Реєстрація

А на фурщиків спишуть

А на фурщиків спишуть

Те, що в останні пару-трійку років в Україні почали ремонтувати дороги, є фактом, який не потребує доведення. Ми все це бачимо навіть на прикладі місцевості, де проживаємо.

Жителі регіону, в якому розповсюджується «ЕХО», постійно проїжджають поряд з грандіозними шляховими спорудами поряд з Бутенками, їздять по частково відремонтованій автодорозі Полтава — Кременчук, читають повідомлення про те, що з місяця на місяць розпочнеться будівництво фактично нової магістралі Дніпро — Решетилівка. Узимку всі ми спостерігали, яка потужна і більш-менш сучасна техніка чистила від снігу автошляхи державного значення.

Та всі ці грандіозні і дійсно потрібні державі та суспільству дорожні роботи чомусь викликають змішані почуття. Хоча здавалося  б, потрібно лише радіти. Адже метафора про те, що дороги є «кровоносними судинами» економіки, зовсім не є якимось перебільшенням.

Але довго радіти не вдається. Адже всі ми бачимо, як швидко псуються ці щойно збудовані чи відремонтовані «судини». А потім читаємо про те, хто і скільки вкрав на будівництві доріг. При цьому нам розповідають, що в незадовільному стані «свіженьких» шляхів винні великовагові автомобілі, які перевозять вантажі, що не відповідають жодним дозволам і нормам.

Але мене, приміром, ніколи не полишала думка про те, чому ж на державному рівні ніяк не можуть вирішити проблему із фурщиками, із тим, що вони дійсно везуть величезні вантажі і цим руйнують дороги. Невже це так важко? Уже й транспортна інспекція, нібито, працює, і вагові комплекси скрізь встановлюють, і штрафи гігантські виписують. А результату немає. І мимоволі починаєш задумуватися над тим, що існування проблеми фурщиків комусь вигідно. Кому? А давайте подумаємо разом?

Практично всі ми прочитали низку публікацій про корупцію у сфері будівництва та обслуговування доріг, у якій підозрюють керівництво Полтавської облдержадміністрації. А Президент України Петро Порошенко навіть ініціював відставку своїх підлеглих Валерія Головка та Андрія Пісоцького. Суми «відкатів», що фігурують у кримінальних справах стосовно полтавських чиновників, дійсно вражають. Мова йде про десятки мільйонів гривень лише від одного підрядника. А їх, тих підрядників, у Полтавській області десятки.

Звичайно, полтавські посадовці очікувано назвали оприлюднені дані про корупцію політичною провокацією у період виборів. У принципі, може бути й таке. Адже їх провина ще не доведена.

Але інша публікація, цього разу у Фейсбуці, таки схиляє вірити в правдивість інформації про корупцію у сфері будівництва доріг у Полтавській області. Та й не лише в Полтавській. Повністю статтю на сторінках «ЕХО» опублікувати не вдасться. Надто вона об’ємна. Прочитати її можна за посиланням https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=773055013075471&id=100011129387515

Автор проаналізував офіційні дані зі звіту Укравтодору. Там цифри ще вражаючіші, аніж ті, що фігурують у публікаціях про полтавських чиновників, яких підозрюють у корупції. Виявляється, Укравтодор за весь 2018 рік відремонтував 987,8 кілометра доріг. Це лише на 56 кілометрів більше, ніж у 2017 році. А витратили на все це дійство на 12,2 мільярда гривень більше. Це означає, що кожен зайвий кілометр дороги обійшовся бюджету (тобто кожному із нас) у 218 мільйонів гривень. Далі автор наводить ще багато красномовних цифр. Зокрема і про те, що в 2019 році вартість кожного кілометра відремонтованої дороги ще суттєво зросте.

Читаючи це, розумієш, що чиновники таки можуть вимагати багатомільйонні хабарі та відкати. Тим більше, що є фурщики, на яких усе можна списати.

Цікаво, а Головко із Пісоцьким теж стануть отими фурщиками? Чи, нарешті, посадять не лише їх?


Автор: Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
15 березня 2019, 09:14 | Полтавщина | Редакційна
1. orakul / 18 березня 2019, 07:53
"Цікаво, а Головко із Пісоцьким теж стануть отими фурщиками? Чи, нарешті, посадять не лише їх?"

Щось Миколайович дуже вперед забіг. Как бы чего не вышло. Головка з Пісоцьким можуть назад повернути, а посадять тих, хто їх садив. Все йде до того, що Петра Олексійовича таки кинуть.
2. Beri Mor / 18 березня 2019, 08:00
1.orakul
« Все йде до того, що Петра Олексійовича таки кинуть.
»

Твои слова,да Богу в уши.
3. orakul / 18 березня 2019, 09:54
2.Beri Mor
«Твои слова,да Богу в уши.»

Та радості мало, бо буде ще гірше. Оберуть ставлеників Бені і ото вже буде повний капець. Посилання на www.youtube.com
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації