Вхід | Реєстрація

Сміття возитимуть за дніпровський міст

Сміття возитимуть за дніпровський міст

Працівники міської ради знайшли вільну ділянку, де розміщуватимуть тверді побутові відходи.
Кілька тижнів тому загорілося міське звалище, що знаходиться по вулиці Покровській, біля цегельного заводу. Його з перемінним успіхом гасили кобеляцькі пожежні при допомозі колег із Нових Санжар і Полтави. Залучалась також техніка агропідприємств, що працюють у районі.

22 липня кілька десятків кобелячан, які проживають поряд зі звалищем, прийшли на зустріч із міським головою. Вони вимагали від Олександра Копельця виконати рішення районного суду від 22 січня 2016 року щодо припинення вивезення сміття в місті на вулицю Покровська і очистити територію від сміття. А також притягнути до відповідальності посадових осіб за невиконання судового рішення.

Відповідні звернення кобелячани віднесли в прокуратуру і райвідділ поліції. А згодом поїхали в Київ, аби повідомити про сміттєву проблему президенту.

У вівторок на засіданні комісії міський голова повідомив колегам, що з 2016 року на звалищі постійно проводились рекультиваційні роботи, на які витрачались сотні тисяч гривень. Крім того, у міськради був трирічний план на 2019–2021, за яким територію звалища мали засипати землею і посадити там дерева. А поряд залишити лише сортувальну станцію.

— Та після того, як ми знайшли генеральний план міста, комісійно обійшли всі околиці Кобеляк, — говорить міський голова. — І врешті знайшли таку місцевість. Від кременчуцького мосту (дніпровського — ред.) вона розташована на відстані 2,2 кілометра. Ця площадка знаходиться в лісі. До 1983 року там уже було сміттєзвалище. Територія площадки становить близько 2 гектарів. На мою думку, ніщо на сьогоднішній день не зможе помішати нам юридично оформити там звалище.

Зі слів міського голови, звалище на Покровській ліквідують, а замість нього приблизно з 1 вересня відкриють нове. Знайдена ділянка знаходиться в межах міста, саме вона з’єднує міську і Краснянську сільську ради.

На знімку, який продемонстрував міський голова колегам, вказана автодорога Н-31 у напрямку Красного. А земельна ділянка знаходиться по праву сторону дороги, у лісовій місцевості, неподалік від кафе «Калина».

Якщо депутати погодяться на створення в цьому місці звалища, міська рада найме бульдозер, аби провести обвалування території.

Депутати погодились винести це питання на сесію.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. ИВЕН / 15 серпня 2019, 16:18
Завжди вірив-що рішення буде знайдено---я за!!! (на мою думку-без супротиву-не обійдеться)---але ми разом подолаємо-вірю!!!
2. Ltava / 15 серпня 2019, 19:30
1.ИВЕН
«-я за!!!»

А хто проти? Перевеземо за міст наше сміття у ліс і проблема вирішена !!! Кафе «Калина» теж прибуток - водії смітєвозів будуть пити каву на зворотньому шляху :))
3. микола козак / 15 серпня 2019, 20:42
Так то воно так , але як будуть сприймати отруту Ворскла , грунтові і підгрунтові води , адже там грунти піщані ?А як санітарні норми?Думаю , що це не вихід , загадите Ворсклу , отруєте питну воду і т.д і чи надовго вистачить тієї площі при таких темпах гадити ?
4. КАМаз / 15 серпня 2019, 22:05
А ще потрібно не забувати про пожежно небезпеку. Звалище в лісі це бомба. Перше загоряння то згорить і Гайове разом з лісництвом і калиною. А сусідство з річкою взагалі в голові не поміщається!
5. Ltava / 16 серпня 2019, 05:24
4.КАМаз
«взагалі в голові не поміщається!»

Так ви ж про голову, про думки , а це значить не до тих хто рішення приймав:))
6. ИВЕН / 16 серпня 2019, 08:23
запитання--а не біля заправки(в районі ФІЛІНА)була раніше розташована площадка для сміття....
7. КАМаз / 16 серпня 2019, 13:42
Коли була «площадка» не було заправки. Вчи історію Кобеляк житель Жуків))
8. ИВЕН / 16 серпня 2019, 14:55
7.КАМаз
«. Вчи історію Кобеляк житель Жуків)) »


Вибачте--не знав що для пошуку площадки-потрібно знати історію міста....(історики-підкакжіть як правильно...)
9. Beri Mor / 16 серпня 2019, 20:51
3.микола козак
«Так то воно так , але як будуть сприймати отруту Ворскла »

Та пох...Кобеляки вище по течії.А гарбузяни,соколяни та інші сан саничу глибоко до пи.зди.Якщо дарованого «Доккера» селянам зажав,то гімном він поділиться залюбки.Треба якнайшвидше об"єднуватися в ОТГ,та гнати цього зажравшогося отморозка в його жуківську нору.
10. Fuks / 16 серпня 2019, 22:05
Та не получиться гнать в Жуки...Він чуствує шо победіт всих і тиритиме дальше..мо поставить ще мавпятник десь і кобилячани проголюсують..амісто потихеньку в дерьмі тоне..грязне,розбите..
11. Ltava / 17 серпня 2019, 11:31
9.Beri Mor
«Треба якнайшвидше об"єднуватися в ОТГ»

А що Вам дасть об"єднання ? Вірите що об"єднавши 5 куп безграмотних, безвідповідальних, продажних і недалеких людей ви зможете отримати групу з новими якостями ? Не чудіть:))
12. Filon / 17 серпня 2019, 20:31
9.Beri Mor
«Та пох...Кобеляки вище по течії.А гарбузяни,соколяни та інші сан саничу глибоко до пи.зди»

Та Саничу й кобелячани до отого місця, що Ви написав. Просто у місті є гроші. І олухи депутати, які дозволяють їх тирити. Але звалища у лісі не буде. У всякому випадку офіційного. Жодна служба не надасть погодження.
13. Ltava / 17 серпня 2019, 21:26
12.Filon
« І олухи депутати, які дозволяють їх тирити»

Олухи жителі які обирають такого міського голову і депутатів :)) І олухи , так звана , еліта яка високомірно спостерігає як неосвідчена "більшість " обирає собі поводирів :))
14. микола козак / 17 серпня 2019, 22:35
13.Ltava
«Олухи жителі які обирають такого міського голову і депутатів :)) І олухи , так звана , еліта яка високомірно спостерігає як неосвідчена "більшість " обирає собі поводир»

А чому ж ви освічений не доведете неосвіченим олухам , що їм обирати?Після того , як ви не поважаєте оточуючих вас , то ви дійсно олух і неосвічений.Я наприклад не бачу , що Копилець чимось гірший за Ісипа.І погано , коли люди переходять на особисті розбірки.Якщо Копилець щось украв , то є правоохоронні органи , суд .Хтось із цих органів довів крадіжки?
15. микола козак / 17 серпня 2019, 22:37
Цікаво , кого ви відносите до еліти , не тих бува , хто більше вкрав?
16. Slavko / 17 серпня 2019, 22:42
"... На мою думку, ніщо на сьогоднішній день не зможе помішати нам юридично оформити там звалище"...
Цьому дорошевому корєшу і краснянській продажній хурві, яка вже давно вся у золоті, їм взагалі нічого ніколи не мішає ! Особливо, юридично ! А #улі, дали мєнтам, дали тесленчихі - і ніяких юридичних, а хто мішає - смички приїжджають... Ну, може, приїжджали. Але нічого особливо не помінялось і не міняється. Воно ще, як кажуть, далі буде.
17. alist / 18 серпня 2019, 09:20
Не можна туди свалку переносити, є серйозні перепони для цього:
1. Як тоді Ромчику піаритись на мусорі?
2. Як же тоді посада голви райдержадміністрації? Туди ж активіста будуть назначати,як же активнічати без мусора, це ж чотка, провірена виборами тема?
3. Це ж їздити його підпалювати нашому "таємничому піроману" доведеться через усе місто! Хто компенсує йому бензин?

А взагалі жителям Гайового передаємо пламенний привіт. Ганжівку мусорома завалили, частину Кобеляк теж, тепер Гайове, хто далі?
18. ИВЕН / 18 серпня 2019, 09:37
Без обиди до всіх жителів міта--щож робити з мусором ?
Давайте ж всетаки вирішувати--- а не критикувати кожне предложення--нумо-давайте встановимо приз за лучший проект...
19. alist / 18 серпня 2019, 10:06
18.ИВЕН
«Без обиди до всіх жителів міта--щож робити з мусором ?
Давайте ж всетаки вирішувати--- а не критикувати кожне предложення--нумо-давайте встановимо приз за лучший проект... »

Ну поперше приз за проект уже є - це неслаба зарплата, а потім і пенсія чиновникам, яким люди делегували обов’язок це вирішити. І смію замітити нікого силком в крісла не саджали і ніхто заяву не написав, бо не справляється.
По друге, ми ж не сама передова країна світу, все давно придумано - роздільний збір сміття, переробка, біогаз з мусорок... Але...питання навіть не в грошах, а в головах людей. Вийдіть і скажіть кобелячанам, що тепер мусор потрібно викидати роздільно - стекло, папір, пластик.... Та тут, до багатьох просто не доходить, що в контейнери свиняче лайно кидати не можна, що мусор нужно кидати в мусорку, а не на траву... Того я схиляюсь до думки, що мінімум 10 наступних років, все буде по старому - вивезти і вивалити на кучу за город (або навіть в межах), питання тільки де буде та куча, тут чи в Решетиловкі, чи в Гайовому....

Змінено 18.08.2019, 10:07
20. alist / 18 серпня 2019, 10:27
15.микола козак
«Цікаво , кого ви відносите до еліти , не тих бува , хто більше вкрав? »

Ні еліта, це....найкращий приклад, це уха, коли її вариш в певний момент там збирається піна, хороший кухар її знімає і викидує, а в Україні не тільки немає хорошого кухаря, а ще й піна об’явила себе елітою, і викидує з казана рибу.
14.микола козак
«Я наприклад не бачу , що Копилець чимось гірший за Ісипа.»

Одинакові, абсолютно, трохи різна поведінка, але результат один і той же. Але зараз з Копельця як з гуся вода, а за Ісипа ніхто і не згадує, бо там в багатьох рильце в пушку, проще мовчати.
14.микола козак
«Якщо Копилець щось украв , то є правоохоронні органи , суд »

Які суди, які правоохоронні органи? В Україні? В Кобеляках? Ти смієшся? Їх професійний потолок, на заправці один одному морди бити та на родичів заяви про взятки писати.
9.Beri Mor
«Треба якнайшвидше об"єднуватися в ОТГ,та гнати цього зажравшогося отморозка в його жуківську нору. »

Тільки буде не так, об’єднатись в ОТГ, вибрати головою Копельця, от тоді він розвернеться. І виберуть же. А якщо і не виберуть, то нічого не зміниться, замість нього буде другий рехворматор, і в нього теж буде бізнес, діти, родичі..., всим їм нужно буде земельки, грошей, та і для нас теж будуть... обіцянки і плани.
21. микола козак / 18 серпня 2019, 12:49
20.alist
«
Які суди, які правоохоронні органи? В»

Ну я трохи знаю і Кобеляцький суд , і Полтавський , і Харківський , і Верховний , і кваліфікаційну комісію суддів , зараз до них нема рації навіть звертатись . марна трата грошей.З певними Вашими думками погоджуюсь , хоч не з усим.Відносно Ісипа , то є такі , готові пропихати на посаду голови .А еліта в Кобеляках воровська , хто більше краде , хто більший шахрай , той і еліта , в цініи ідіоти , розумні в дураках.
22. Beri Mor / 18 серпня 2019, 15:45
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
21.микола козак
«А еліта в Кобеляках воровська , хто більше краде , хто більший шахрай , той і еліта ,»

Та хіба це тільки в Кобеляках...Крадуть по всій Україні.Тому що дають красти.В нас же в країні з хабарниками поводяться як з рибою на каналі "Дискавері"-спіймають,всім покажуть і відпустять. І чим вища посада,та ближче до столиці,тим елітніша еліта,(вибачайте за тавтологію)."Риба гніє з голови".І дальше,на мою думку краще не буде.Як сказав один тимчасово закритий в СІЗО за хабар політик: нова влада прийшла "пиздіти і пиздити","пиздити і пиздіти".Я думаю він правий на всі 100.
23. Filon / 18 серпня 2019, 16:54
18.ИВЕН
«Без обиди до всіх жителів міта--щож робити з мусором ?»

Давайте я просто напишу, як діяв би я. Хоча одразу попереджаю - у владу не збираюся. Хіба що у Президенти після безславного правління Вовочки. (Жарт) У мене така програма, що коли я її озвучую знайомим, то 90 відсотків кажуть " Ми за тебе не голосуватимемо" Там перший пункт відміна всіх вихідних на празники. І так далі і тому подібне.
Тепер без жартів, щодо сміття.
Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битви. Було б краще ...издити і не давати плакати. Але ж ми єврапейці, ніззя.
Друге. Контейнери для роздільного збору.
Третє. Гілки і гній комунальники вивозять, але за окрему високу плату.
Четврте. Покупка потужного сміттєвоза, що вивозитиме кобеляцькі відходи на сертифіковане звалище у Зачепилівку чи деінде..
Пяте. Тариф, звичайно ж, зростає.
Все. Пропонуйте своє.
24. КАМаз / 18 серпня 2019, 18:38
Підтримую! Але пахан на таке нііііколи не піде. Штрафами він впершу чергу зобиде своїх виборців, а він цього боїться як вогню. А про підняття тарифу так це взагалі космос. Сміттєвоз теж за кошти міськради не купить, бо на ньому вкрасти не получиться.Так що клепатиме лавки через Василенка і отримуватиме відкат стовідсотковий.
25. Ltava / 18 серпня 2019, 19:33
Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битви. Було б краще ...издити і не давати плакати. Але ж ми єврапейці, ніззя.
Друге. Контейнери для роздільного збору.
Третє. Гілки і гній комунальники вивозять, але за окрему високу плату.
гарна програма за виключенням вивозу за межі громади :))
26. микола козак / 18 серпня 2019, 21:26
[[ЦИТАТА|23|Filon|Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битв
Я вже говорив , що тільки українці , щоб якось виділитись , показати свою свідомість , можуть накликати на себе дурнуваті штрафи , тарифи , ціни і ніколи не вимагають європейських зарплат, і забувають , що ті штрафи можуть повернутись і проти них.А штрафи в Україні вже не співрозмірні з життям і при цьому від них нуль ефекту.Візьміть штрафи за управління АВТО нетверезим -штрафи дурнуваті , а чи перестали їздити на підпитку?Кожного дня по телевізору пяний водій попав в ДТП.Тож не вважаю , що штрафи щось вирішать.Тільки свідомість , визнання , що ти живеш в гімні , хоч і це не для всих , поїдьте подивіться в ту зону , що їздили до Києва , який там порядок біля контейнерів.Відносно тарифів , ми і так переплачуєм бо виробити 2 кубометри сміття за місяць я ніяк не в змозі , а плачу по два куби за кожного члена сімї , тобто сімя з пяти чоловік виробляє 10 м куб сміття за місяць -абсурд..... .
27. orakul / 18 серпня 2019, 22:21
26.микола козак
«Я вже говорив , що тільки українці , щоб якось виділитись , показати свою свідомість , можуть накликати на себе дурнуваті штрафи , тарифи , ціни і ніколи не вимагають європейських зарплат»

І це ж не прості українці пропонують, а тіпа продвинуті і освічені. Що говорити про решту. Хазяям такі українці і потрібні. Самі ж просять, значить і отримають, тіпа "навстречу пожеланиям". А вАще-то є радикальніші методи. Проста логіка і здоровий глузд підказують, що треба усувати причиниу. А першпричина - українці. Ніхто ж не заперечить? Вихід простий і на всі сто дієвий - геть українців з цієї землі. Нєт українців і нєт проблєм. Посилання на www.youtube.com

Змінено 18.08.2019, 22:23
28. orakul / 18 серпня 2019, 22:40
Потєщні таки ці пришелепуваті українці. Ну як там Довженко писав "Нам ні для чого знищувати їх усіх. Ти знаєш, якщо ми з тобою будемо розумні, вони самі знищать один одного».
А цитатку то я стирив не де небудь, а на сторінці одного із вождів майдану і майдавунів, пастора во христє, який потім поклав прибор на христові заповді погнав пришелепків вбивати один одного, сказавши їм що то вони там вбиватимуть якогось Путіна. Таки розумні ребята, не те, що пришелепки. І що потєшно, так це те, що вони нічого від пришелепків і не скривають. Це у них такий вищий пілотаж - писати все відкрито. От зараз написали "Слуга народу". А якого народу, хоч хто з пришелепків запитав? А про мислі Довженка відкрито писали ще до майдану. Посилання на www.facebook.com
29. orakul / 18 серпня 2019, 22:43
Там дочитайте до кінця пост пастора. Він про сьогодніщню війну написав ще в 2012 році. Пришелепки.
30. orakul / 18 серпня 2019, 23:18
26.микола козак
«10 м куб сміття за місяць -абсурд..»

А ще якийсь пришелепок і дизлайк поставив, тіпа не згоден.
31. Filon / 19 серпня 2019, 09:06
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
26.микола козак
«Тільки свідомість , визнання , що ти живеш в гімні »

Ну оце є класикою жанру. Потрібно змінювати свідомість. Читай - ніхєра не робити. А сидіти на печі, срати під себе і очікувати європейських зарплат. Нагадую, що свідомість найшвидше змінюється двома способами. Або вживанням психотропних препаратів або насиллям.
У вій час свідомість європейців дуже ефективно змінила свята інквізиція. Рубали, палили. топили у річках. А свідомість українців дуже дієво змінював товариш Сталін. І якщо кожне падло чітко знатиме, що за винесення гною до контейнера воно віддасть свою річну зарплату, то попустить аж бігом.
А змінити свою свідомість самостійно більшість людей не в змозі.
Чи все що я тут написав є неправдою? Чи не при Сталіні Україна дійсно зробила феноменальний ривок у своєму розвитку, стала розвинутою індустріальною державою?
А зараз лише триндять про свідомість.
32. Ltava / 19 серпня 2019, 09:35
31.Filon
«А змінити свою свідомість самостійно більшість людей не в змозі.»

Ви щось одне, або лібертаріанство, або товариш Сталін!!! А , взагалі , кріпко Вас зачепило:)) аж до ненормативу:))
Хоча найправельніше було б розподіл місць проживань - хочеш в мусорі жити - на Московську, жити в чистоті - на Квіточну вулицю (для прикладу) :))
33. Filon / 19 серпня 2019, 10:53
32.Ltava
«
Ви щось одне, або лібертаріанство, або товариш Сталін!!! А , взагалі , кріпко Вас зачепило:)) аж до ненормативу:))»

Згоден, зачепило міцно. Виводять із себе оці блаблабла ні про що. От ми всього хочемо, от пропонуйте, а не лише критикуйте. А коли пропонуєш те, що навіть не сам придумав, а те, що иеревірено століттями розвитку людської цивілізації, починається ниття. Класичне українське - покакати і не натужитися.
До речі, для нитиків- у моїй пропозиції є кілька пунктів. А висмикувати лише один чи два - це вже порушення концепції. А щодо тарифу... Три гривні із людини в місяць - це кому дорого? Колі Козаку? Коля давай я за тебе платитиму.
34. ИВЕН / 19 серпня 2019, 11:12
33.Filon
«Згоден, зачепило міцно. »


ІГОРЕ МИКОЛАЄВИЧУ- чому ви дозволяєте писати під вашим ніком?
А якщо це дійсно ви-то(чисто моя думка-вибачте)---ви *опускаєтесь* в своїх висловлюваннях до..... (ну нехороше так....)....
35. Ltava / 19 серпня 2019, 11:58
33.Filon
«Три гривні із людини в місяць - це кому дорого?»

Ісип за сміттє звалище платив 5 тис. Вони і взбунтувалися, але я про інше, проїхавши вулицями міста виявив цікаву закономірність - там де контейнерів немає - вулиця чиста !:))
36. микола козак / 19 серпня 2019, 13:42
33.Filon
« От ми всього хочемо, от пропонуйте, а не лише критикуйте. А коли пропонуєш те, що навіть не сам придумав, а те, що иеревірено століт»

То виходить пане Філоненко це у вас бла-бла .Ви постійно критикуєте Копельця в багатьох питаннях , які зовсім від нього не залежать , а ви б узяв і порішав ті питання.У вас є можливість писати що завгодно і вицим користуєтесь , але нічого практичного від вас.За вартість вивезення сміття я якраз і не згадував , я говорив за те , що 2кубометри сміття виробляти щомісячно на душу населення , то скоро вся територія України буде загаджена сміттям.Це до речі і приписки в перевезенні і т.д..А ваші силові методи отримають великий опір , насилля породжує насилля.До того ви сам не такийт святий і те може повернутись і проти вас , тоді і ви почните нити , та ви вже і так ниєте , що вам не такий Копилець ,бо для вас не так , як було при Ісипові.
37. orakul / 19 серпня 2019, 17:04
33.Filon
«Три гривні із людини в місяць - це кому дорого? Колі Козаку? Коля давай я за тебе платитиму.»

Коля Козак писав не про "дорого", а про обгрунтованість тарифу, про справедливість - а це різні речі. Інакше яка ж тоді Європа, коли на всьому дурити. Хоча, в Європі так само дурять і не треба робити з неї ікону.
І.М. а слабо написати в газету, про те, як нас банки дурять? Ну, про ссудний процент, наприклад. Який він у так званих розинтутих країнах, і який у недорозвинутих, і чому він у різних країн різний. Або хоча б про те, що у нас банки з «дешевого» тарифу на сміття мають більше ніж ті, хто його вивозить. Поясню. Наприклад у нас тариф на вивезення сміття 3 грн. Це, як стверджує Козак, за вивезення 10 кубів сміття. Як би там не було, але вивезення мусору, це все таки робота цілого колективу на протязі місяця. І от за це вивезення якась тьотя за один раз бере з кожного «абонента» де 3, а де 7, а де й ще більше гривень. Бере лише за те, що понадавлює клавіші на компютері і роздрукує маленький папірець. А чому б не брати плату за послугу прямо в касі служби яка вивозить сміття? От я конкретно пропоную платити в касу служби а касира посадити в приміщення міськради наприклад з 5 по 10 кожного місяця. Лапшу про проплату наперід за рік, про електронну проплату не писати. Більше половини населення на субсидіях і пільгах і повинні платити кожного місця. Електронна версія проплати - окрема тема.
38. Filon / 19 серпня 2019, 18:48
36.микола козак
«
То виходить пане Філоненко це у вас бла-бла .Ви постійно критикуєте Копельця в багатьох питаннях , які зовсім від нього не залежать , а ви б узяв і порішав ті питання»

Будь-ласка, список статей у яких Копельця критикують за те, що він не може вирішити. Інакше вважаю Вас таким же брехуном, як і Копелець. "Рішать питання" - це до Санича. Я - не рішала. Він йшов на посаду, він отримує майже півмільйонну зарплату за рік. От нехай тепер і трудиться. До речі у нього є земля у приватній власності - нехай її і віддасть під звалище.
39. КАМаз / 19 серпня 2019, 21:15
Ігор Миколайович не переймайтесь так, козак це троль пахана. І його задача захищати свого "кормільца". Я навіть не здивуюсь якщо це працівник МР.
40. Fuks / 19 серпня 2019, 21:31
А взагалі проблема сміття мабуть найперша яку потрвібно вирішувать. І навіть тротуари моглиб із екопарком почекать не говорю про фейкверки нікому не потрібні...Як вирішувать можливостей море тим більше зараз коли йде велике булівництво з виїмкою грунтів..потрібно шукать майданчик десь в районі..обраховувати собівартість доставки і переробки сміття. І не боятись піднімать тарифи на його утилізацію..Влада на це не піде бо заходи непопулярні а корито ой як потрібно,краще лавочок наставити всюди ніж урночок для сміття..вибачаюсь і лавочки потрібні в розумній кількості.
41. orakul / 19 серпня 2019, 22:05
40.Fuks
«сміття мабуть найперша яку потрвібно вирішувать. І навіть тротуари моглиб із екопарком почекать»

Сміття - це не наслідок діяльності Копельця, а наслідок «діяльності» кобелячан. Чисто там, де не накидають. В який спосіб самих себе виховувати, то в вже питання десяте. Але якщо буде нарід кидати сміття під ноги, викидати гілки і гній в баки, то хоч десять копельців разом з ісипами оберіть, хоч десять сміттєвозів купіть, все одно чисто не буде. Так що починати треба з себе. Щодо штрафів, так ясно ж як божий день що крутеликів ніхто штрафувати не буде, а стару бабцю непремінно оштрафують. Ми в який вік живемо? Поставте камери біля усіх мусорок і контролюйте, хто і що туди викидає. Потім виставляйте в тирнет. От наприклад привезе Ісип чи Роман дохлу свиню у бак, і покажіть це усім. Це буде набагато дієвіше штрафів.
42. микола козак / 19 серпня 2019, 22:29
39.КАМаз
« козак це троль пахана. І його задача захищати свого "кормільца".»

Який ти тільки глупий , я ж тобі вже говорив , що я Копельця бачив ще коли він працював в райадміністрації.
38.Filon
«Будь-ласка, список статей у яких Копельця критикують за те, що він не може вирішити. Інакше вважаю Вас таким же брехуном, як і Копелець. "Рішать питання" - це до Санича. Я - не рішала. Він йшов на посаду, він отримує майже півмільйонну зарплату за рік. От нехай тепер і трудиться. До речі у нього є »

Земля є у Копельця і є земля у вас пане Філон , то ви обидва виділіть по участку під сміття.От тільки одне цікаво , Копилець працював у колгоспі і отримав землю , а в якому колгоспі працював Філон і як отримав землю і встигає і в газеткі і зесмлю обробляти?
40.Fuks
«потрібно шукать майданчик десь в районі..обраховувати собівартість доставки і переробки сміття»

Аде ж шукати в районі , коли зараз кругом демократія , Ганжівка нехоче приймати Кобеляцьке сміття , Сухинівка нехоче , Гайове нехоче і т.д. і тут уже потрібно рішати районним чиновникам , і Копилець хоч би і хотів , то не вирішить , бо в Кобеляках немає такої землі для звалища.Памятаєте у Дьвові премєр не міг вирішитми.А відносно штрафів - не будьте ідіотами Ю, якщо ви надієтесь , що вас вони не тронуть ті штрафи , бо ви такі свідомі і патріотичні , , чи дуже круті , то опустіться на землю , ніхито незнає , що з ним завтра буде , сьогодні крутий і багатий , а завтра жебрак , об якого витиратимуть ноги.
43. микола козак / 20 серпня 2019, 09:32
38.Filon
«Будь-ласка, список статей у яких Копельця критикують за те, що він не може вирішити. Інакше вважаю Вас таким же брехуном»

У вас пане архів ваш , а не в мене , перегляньте і оцініть свою діяльність.
44. Ltava / 20 серпня 2019, 10:36
41.orakul
« От наприклад привезе Ісип чи Роман дохлу свиню у бак, і покажіть це усім.»

На таке я сам би залюбки подивився :)) Але те що місто перетворюється у велику помию то факт :((Більшості жителів на це наплювати, владі не до цього а виборцям така влада подобається тож замкнуте коло:(( А для «чистоплюєв» високий паркан навколо свого двору або нове місце проживання:(( В деяких африканських і азіатських країнах так і живуть:(( Хто сказав що ми краще за африканських засранців ?
45. orakul / 20 серпня 2019, 11:06
44.Ltava
«Хто сказав що ми краще за африканських засранців ?»

Ніхто такого не казав, то свідомі самі придумали що вони Європа. Виявляється, що нам до Європи як до Кива рачки. Хоча... і Європа різна. Спідкувався з однією знайомою яка двано живе в Італії, так там таке саме. Коли вона їздила в Німечмну то була вражена чистотою. А які фото Парижу є в тирнеті. Так що все нормально, не треба створювати паніку. Ось подивись Париж. На цьому фоні у нас ідальний порядок. Посилання на www.youtube.com
46. orakul / 20 серпня 2019, 11:22
Усі оці статті про сміття, не що інше як передвиборчі мутки. При цьому радєтєлі за чистоту і пропагандисти високих тарихвів самі в очі не бачили і не читали закону, але при цьому ратують за закон, бо так в Європі. Звичайнісінька українська свідома шиза. Короткий лікбез. Договір, за визначенням - добровільна угода двох сторін. Для особливо тупих, свідомих і тих хто на танку повоторю ДОБРОВІЛЬНА УГОДА. Тобто, ви можете її не укладати. Цього на жаль не знають і в міськраді. Послуга на вивезення смітя надається згідно договору. Потріно вам його вивозити, ви укладаєте угоду. А якщо одинока бабця живе сама в однокімнатній квартирі, якщо їй майдауни створили гейропейські умови життя, то вона може ніякого договору не укладати і послати усіх нах, бо вона не смітить. Вона харчується в кафе і ресторанах, а відходи її життєдіяльності виходять через каналізацію. Якщо хтось мешкає у приватному будинку і держить десяток поросят, то той хай уклада угоду, хоча також може не укладати, бо й у нього може бути гейропейський замкнений цикл. А якщо його спіймають на викиданні відходів, то тоді йому дійсно можна припаяти той штрав який Філон пропонує. І для такого випадку можна ввести великі штафи. І ще одна дивина для тих хто законів не чита. Благоустій населенних пунктів проводиться за рахунок місцевого бюджету. Так в законі про благоустрій. Але свідомі, вони ж усі революціонєри, хоч і більше всіх критикують революцію 17-го року. Свою ж революцію вони чомусь не критикують а нею пишаються. І самі ж пропнують користуватися революційною доцільністю а не законом. Хоча вони за закон. Ну такі вже вони пришелепки.
47. василь овсієнко / 20 серпня 2019, 13:22
46.orakul
«. Договір, за визначенням - добровільна угода двох сторін. Для особливо тупих, свідомих і тих хто на танку повоторю ДОБРОВІЛЬНА УГОДА. Тобто, ви можете її не укладати. Цього на жаль не знають і в міськраді. Послуга на»

Ну це все згідно закону , і так би і було , якби ми жили в правовій державі , якби влада не плювала на Конституцію і закони , тоді непотрібні б були і захмарні штрафи , громадяни були б законопослушними іт.д..Але на жаль у нас все навпаки.Наведу свій приклад.Після ліквідації сервісної служби , з якою я не укладав договір на вивіз сміття , бо в мене немає чого вивозити , водоканал плюс почав мені нараховувати по 8 грн щомісяця до оплати за воду і навіть не попередили про таке нарахування. Добре , що я помітив це в особистому кабінеті і просто незахотілось спорити , оплатив , але зателефонував у водоканал і запитав на яких підставах таке нарахування , у відповідь почув , що їм так сказали у міськраді.Тобто сказали і все , а закон тут дор лампочки.8грн не така вже і велика сума , але якщо врахувати пенсії наших пенсіонерів , то можна дивитись по різному , та і чи справді кожний пенсіонер так смітить , що аж по два кубометри на місяць виробляє сміття ?А в зимовий період взагалі сміттєвий потік зменшується , припиняють деякі господарі виносити гілля , до речі комунальники могли б купити подрібнювач гілля і навіть заробляти гроші подрібнюючи гілля , якого в нас бізнесмени від вирубки лісополос залишили несмітну силу силенну , а щеки -це паливо.Тут виникає тільки принципове питання , чому я повинен платити хоч і невелику суму , але за те , до чого я непричетний.
Для тих , хто за високі штрафи хочу сказати , що ви забули де ви живите і яка соціально-економічна обстановка в Україні.
48. ИВЕН / 20 серпня 2019, 13:32
47.василь овсієнко
«Ну це все згідно закону »


стаття здравомислюючої людини-підтримую...але ж...
49. Ltava / 20 серпня 2019, 15:04
45.orakul
« Ось подивись Париж. На цьому фоні у нас ідальний порядок. Посилання на www.youtube.com»

Не коректне відео :(( Це залишок циганського табору після виселення :((
50. Ltava / 20 серпня 2019, 15:10
47.василь овсієнко
« з якою я не укладав договір на вивіз сміття , бо в мене немає чого вивозити , »

Кожна людина залишає за собою побутове сміття!!!
47.василь овсієнко
«, тоді непотрібні б були і захмарні штрафи , громадяни були б законопослушними іт.д..Але на жаль у нас все навпаки.»

Ніколи громадяни не будуть законопослушними без примусу!!!
47.василь овсієнко
«, припиняють деякі господарі виносити гілля»

Листя, гілки , будівельні матеріали та багато що не відноситьця до побутового сміття!!! Не пріть на вулицю гілля і свої бурьяни !!!:((
47.василь овсієнко
«8грн не така вже і велика сума , але якщо врахувати пенсії наших пенсіонерів , »

Для цього існує субсидія в тому числі і на вивіз сміття !!!
51. ИВЕН / 20 серпня 2019, 15:18
50.Ltava
« субсидія в тому числі і на вивіз сміття !!! »


достали вже---та субсидії хоча би на свет-газ хватало в держави -а питанні по сміттю-такя за літо+ весна-вивіз два легкові прицепи-це прибдизно буде2 м3- а як в комунальників получається білше---так потрібно зробити контрольні заміри(я дмаю що там процентів 70 приписки....
52. Ltava / 20 серпня 2019, 15:51
51.ИВЕН
«а питанні по сміттю-такя за літо+ весна-вивіз два легкові прицепи-це прибдизно буде2 м3- »

А куди вивезли свої прицепи? Якщо не таємниця?:))
51.ИВЕН
«-та субсидії хоча би на свет-газ хватало в держави»

Це ж не державні кошти а мої податки!!!:))Це я субсидії проплачую ваші На роботу не пробували ходити ? Чи тільки на вибори ?
53. ИВЕН / 20 серпня 2019, 16:12
52.Ltava
«А куди вивезли свої прицепи? Якщо не таємниця?:»

на звалище---кожного місяця сплачую 24 гривні???
54. Ltava / 20 серпня 2019, 16:18
53.ИВЕН
«на звалище---кожного місяця сплачую 24 гривні???»

А у нас є сертифіковане сміттєзвалище? Чи Ви на карман ?
55. orakul / 20 серпня 2019, 17:22
47.василь овсієнко
«Ну це все згідно закону »

Так а ми ж по чому? Знову по поняттях? Нах же тоді революція гідності була? Майдауни казали - банду геть, тепер будем всі гідні, чесні і по закону. Нах тоді купу народу перебили, війну розвязали, Крим втратили і все це для того щоб знову не по закону? Якщо не по закону так тоді нічого тут переливати з пустого в порожнє.
56. orakul / 20 серпня 2019, 17:35
47.василь овсієнко
«я помітив це в особистому кабінеті і просто незахотілось спорити , оплатив , але зателефонував у водоканал і запитав на яких підставах таке нарахування , у відповідь почув , що їм так сказали у міськраді.»

А що робити тим, хто в той кабінет не ходить, хто взагалі тирнету не має і мати не хоче? Оце блін новина. Так може там вже кожному понараховували фіг зна що? І що це за відповідь така "сказали у міськраді". Ось тут би й газеті розібратися, а не штрафи пропонувати. Нв якій підставі роблять нарахування коли нема договору? Де кру покурори і всікі обехеесеси. Якщо рада хоче брати з усіх плату без договору, то тоді хай голосують рішення і вводять податок (чи як там його назвати) на сміття, на воду, на сонце, на повітря. Принаймні, це можливо буде по закону. Але це повино бути ловедено до людей, а не мовчки хтось щось нараховує.

Змінено 20.08.2019, 19:48
57. ИВЕН / 20 серпня 2019, 18:30
54.Ltava
«А у нас є сертифіковане сміттєзвалище? Чи Ви на карман ?»


плачу перечисленням згідно абонкнижки-суму нарахували в комунгоспі -чи воно сертифіковане-то .....
58. Ltava / 20 серпня 2019, 18:58
57.ИВЕН
«плачу перечисленням згідно абонкнижки-суму нарахували в комунгоспі -»

Ну ви нормальний платник !!! У кожному домогосподарстві повинно бути квитанції про те хто вивіз мусор або куди ви вивезли мусор !!!:))
59. ИВЕН / 20 серпня 2019, 20:14
58.Ltava
«Ну ви нормальний платник !!! »


та ні--- просто всім (не завісімо-чи ти нормальний чи ненормальний)потрібно не перекладати свої проблеми на інших...
60. микола козак / 20 серпня 2019, 21:10
50.Ltava
«Кожна людина залишає за собою побутове сміття!!!
47.василь овсієнко»

Дійсно так , кожна людина гадить в міру своєї дурі , ну так , як ти.Ти зрозуміло творив революцію гідності , може з Ісипом біля мосту і блок-пост організовував.Є люди , які вивозять прицепами , а є такі , що дома переробляють те сміття , яке можна дома переробити , ну наприклад бачив , що дехто несе і використану туалетну бумагу , яку потім носить вітром по Кобеляках , а друге нишком спалить у себе у дворі.Тож всі сходять з ума по різному.
61. микола козак / 20 серпня 2019, 21:27
52.Ltava
«
Це ж не державні кошти а мої податки!!!:))Це я субсидії проплачую ваші На роботу не пробували ходити ? Чи тільки на вибори ?
»

На твої податки хіба на два куби сміття вистачить
62. Beri Mor / 20 серпня 2019, 21:35
53.ИВЕН
«-кожного місяця сплачую 24 гривні???»

Це ти в кого запитуєш?
63. Ltava / 21 серпня 2019, 04:31
60.микола козак
« а друге нишком спалить у себе у дворі.Т»

У мене є такий сусід що палить свої обісрані газети кожного раноку, вся вулиця нюхає залишки його травлення:))
61.микола козак
«На твої податки хіба на два куби сміття вистачить
»

А Ви на біржі , мабуть:))
60.микола козак
«.Ти зрозуміло творив революцію гідності »

Я не приймав участь бо давно зрозумів що на таких як Ви тратити свій час і енергію сенсу не має :))

Змінено 21.08.2019, 12:35
64. микола козак / 21 серпня 2019, 08:26
63.Ltava
«А Ви на біржі , мабуть:))»

А ти де , на базарі обдираєш громадян , чи лісополоси вирубуєш?
65. земеля / 21 серпня 2019, 16:10
Смиття набрало 100 комментов. Наверное рекорд.
66. Ltava / 21 серпня 2019, 16:17
65.земеля
«Смиття набрало 100 комментов. »

Якщо не хамити а обговорювати то це дійсно важливе питання ! На жаль рівень дискусії відповідає рівню освіти та виховання:)) "Гени пальцем не роздавиш":)))
67. orakul / 21 серпня 2019, 17:52
49.Ltava
«Не коректне відео :(( Це залишок циганського табору після виселення :((»

Це аби щось ляпнути. На коректніше. Посилання на www.youtube.com
68. orakul / 21 серпня 2019, 17:53
А ось знайомий сам фотографував. Посилання на www.facebook.com
69. Ltava / 21 серпня 2019, 22:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
67.orakul
« На коректніше»

Ну так це інша справа !!!!! Демократія !!!!:)) Я ж не кажу що там класно:(( Я кажу що ми засранці із замашками аристократії:((
70. Ltava / 21 серпня 2019, 22:17
68.orakul
« фотографував»

Вірю :(( В «демократичних» країнах механізм примусу досить складний:(( Культури, порядку і дисципліни можна навчитися тільки в авторитарних державах:((
71. orakul / 22 серпня 2019, 08:22
70.Ltava
«Культури, порядку і дисципліни можна навчитися тільки в авторитарних державах:((»

Ну це ти дав! Так а на який... тоді ви країну розламали і розірвали на шматки? Нах отут селени, петлюрівці, славки і т.д розпинались, що нам тільки від москалів тікати бо там тоталітаризм енд фашизм, нам тільки в гейропу йти і тільки там ми щось побачимо і тільки там нас навчать істині?
Хоча ось таки потроху вчать. І гіднюки ше й огризаються. Посилання на www.youtube.com
72. микола козак / 22 серпня 2019, 08:54
52.Ltava
«Це ж не державні кошти а мої податки!!!:))Це я субсидії проплачую ваші На роботу не пробували ходити ? Чи тільки на вибори ?
»

А ти взагалі маєш поняття про податки ?Той чоловік , що заплатив 24грн за своє сміття , вже заплатив 4,80грн податку , та ще заплатить за землю , за нерухомість , за газ , воду , електрику і т.д тільки ПДВ 20% , купив коробку сірників , заплатив ПДВ.Ми і за тебе платимо податки , а ти думаєш , що ти нас ощасливив.Тож щоб ти знав , що ми живем не за твої , а за свої.
73. Ltava / 22 серпня 2019, 09:32
72.микола козак
«Тож щоб ти знав»

Мені не зрозумілий рівень Вашої агресивності? Я то не проти,якщо Вам це доставляє задоволення:(( А, взагалому, ми ж не переконуємо один одного а висловлюємо свої думки - мої Вам не подобаються? Хай буде так , хамити до чого?
74. микола козак / 22 серпня 2019, 10:46
У мене ніякої агресивності , ви заявив , що ми живемо за ваш рахунок , за ваші податки Ю, але ж це зовсім не так і я вам це пояснив , що кожний із нас платить і не малі податки .А із смітниками звичайно вирішувати потрібно ,а рішення може бути одне , зменшувати виробництво сміття , бездумно не викидати все підряд в смітник , сортування і максимум використання вторисировини.В самих Кобеляках все вирішити не вдасться , але деякі питання можливо вирішити і в Кобеляках.Наприклад тподрфібнення гілля , а разом і бур’янів , які таскають до контейнерів і все це можна використати , як дешеве паливо , ну і т.д. .
75. Ltava / 22 серпня 2019, 11:08
74.микола козак
«Наприклад тподрфібнення гілля , а разом і бур’янів , які таскають до контейнерів і все це можна використати , як дешеве паливо , ну і т.д. .»

Згоден повністю !!! Але гілля, листя, залишки з городів, квітники - це не проблема міста!!! Компост робити треба, купляти побутові подрібнювачі, наймати службу для вивозу з дворів!!! А тягнути весь свій дворовий мотлох на вулицю тут багато фантазії не потрібно:((
76. Selena2017 / 22 серпня 2019, 14:56
31.Filon
«А свідомість українців дуже дієво змінював товариш Сталін. »


Пане Філон , вітаю ! Таки оракулова короста сталінізму знайшла поживне середовище і прижилася надійно. Вже не відодрати...
77. ИВЕН / 22 серпня 2019, 15:24
почали за сміття-не вийшло- кинулися на Сталіна і іші теми
а що ж із сміттям?
78. orakul / 22 серпня 2019, 16:06
76.Selena2017
«Пане Філон , вітаю ! Таки оракулова короста сталінізму знайшла поживне середовище»

Та пи чому тут Філон? Він, як історик, написав все чесно и і правильно: "Чи не при Сталіні Україна дійсно зробила феноменальний ривок у своєму розвитку, стала розвинутою індустріальною державою?..". Сталін зробив те що зробив - при Сталіну побудовані майже всі заводи, Дніпрогес, шахти Донбасу і, головне, закладено міцний фундамент для майбутнього розвитку економіки України. Свідомі поцреоти посвистіли все. Як писав Олійник:
"Мов пішаки залаштункових ігрищ,
Не згледілись,
як просвистіли все:
Від Батьківщини до імен і прізвищ.
А нас несе,
Немов човна без весел і правила,
У темний вир трагедій морових,
Де нас чекає доля оніміла
Рабів нових."
Борис Іліч це побачив вже після першого майдану. Та так написав, що влада і досі його книжки боїться. Навіть в тирнеті її нема.
Отака блін свобода і демо-кратія.
А Селена й досі не бачить, бо при світлі Луни живе, чи що?
Ще десять років тому Олійник написав:
"І наймуть нас гуманні чужоземці
Водить ослів на ранній променад.
Самі ж зведуть на нашім чорноземі
Новий Багдад."
І скоро таки зведуть. Не просто ж так метаньяха сюди приїхав. Не лише по пенсії для богобраних репатріантів. А українці хай сидять на свої дві сотні шекелів поки поздихають. Не всі ж в шабес-гої підуть.
Цікаво побачити як Селена буде водити ослів на променад. А за нею Славко..
79. Ltava / 22 серпня 2019, 17:50
78.orakul
« Не просто ж так метаньяха сюди приїхав»

Я не розумію які притензії до гостя? Він робить те що потрібно робити керівнику держави для своєї держави і свого народу:(( Питання до нас які не зуміли побудувати і полюбити свою державу:(( Така «золота» територією безхозною не буде :((
80. микола козак / 22 серпня 2019, 17:53
78.orakul
« Не просто ж так метаньяха сюди приїха»

В школахь уже введуть вивчення івриту замість російської.Україна стане автономною обласю Ізраїлю.У владі етнічних українців вже майже немає.
81. Beri Mor / 22 серпня 2019, 20:38
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
80.микола козак
«В школахь уже введуть вивчення івриту замість російської.Україна стане автономною обласю Ізраїлю.У владі етнічних українців вже майже немає.»

А взагалі-то евреїв хер поймеш.Он в Черкасах власник похоронного бюро повісив об"яву:"Євреям-знижка" та "Вальцману -90%",так на нього завели карну справу.Людина хотіла добро зробити,а тут...:))
82. alist / 22 серпня 2019, 20:50
77.ИВЕН
«почали за сміття-не вийшло- кинулися на Сталіна і іші теми
а що ж із сміттям?
»

А нічого. Більше того, 90% що його куди возили, туди і возитимуть. Це ж Кобеляки, коли тут що небудь доводили до кінця? Причому і люди і влада (яка до речі це тіж кобелячани, а не марсіани чи їзраїльтяни, як дехто фантазує). Результат простий, хтось попіднімав свій рейтинг на мусорі і показав себе новій владі, хтось зробив вид ніби рішив проблему, ну а ми залишились з мусоркою під дворами, ой, вибачте, з сортувальною станцією. А, ще жителі сусідніх сіл, ще раз побачили, що для них ОТГ з Кобеляками, це обмін їх грошей на наш мусор.
27.orakul
«А вАще-то є радикальніші методи. Проста логіка і здоровий глузд підказують, що треба усувати причиниу. А першпричина - українці. Ніхто ж не заперечить? Вихід простий і на всі сто дієвий - геть українців з цієї землі. Нєт українців і нєт проблєм.»

Шановна редакція, Вам не здається що дана істота, вже конкретно охаміла? Ви вважаєте, що таким фашистським коментарям місце на сайті? Я розумію доводи про свободу слова, але це вже давно вийшло за межі. Ви навіть коментар не видалили, хоча воно вже написало достатньо для блокування на сайті. Шановний пан Філоненко, пан Діденко, Ви вважаєте це нормальним і чи нормальною є бездіяльність редакції в даному питанні?
83. orakul / 22 серпня 2019, 22:43
82.alist
«Шановна редакція, Вам не здається що дана істота, вже конкретно охаміла?»

Істота - це створіння яке втратило мізки, це те, в що перетворили телеящиком більшість народу. І розум вам вже ніяким хамством не повернути, на превиликий жаль.
"Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Стаття 15. Суспільне життя в Україні грунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності.
Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов’язкова.
Цензура заборонена."

Для зовсім отупівших повторюю "Ст.15 ... ЦЕНЗУРА ЗАБОРОНЕНА."
На превеликий жаль створіння і істоти перетворили Констуції на пустий папірець.
84. Slavko / 22 серпня 2019, 22:55
82.alist
«жителі сусідніх сіл, ще раз побачили, що для них ОТГ з Кобеляками, це обмін їх грошей на наш мусор. »
85. Slavko / 22 серпня 2019, 23:03
83.orakul
«"Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй»

ХАХАХА ! Тільки диви, який раптом свідомий став ! А все казав, свідомі та сідомі !
83.orakul
«Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов’язкова.»

А тепер роздвоєння особистості пішло... Ти давай, або лєніна-маркса толкай, або конституцію свідомих, бо я ще трохи тебе почитаю - і в самого криша поїде (стук-стук-стук по дереву!).
86. alist / 23 серпня 2019, 00:37
83.orakul
«Істота - це створіння яке втратило мізки, це те, в що перетворили телеящиком більшість народу.»

Самокритично написав, нічого не скажеш.
83.orakul
«Конституція України має найвищу юридичну силу...»

Нагадуєш звичайного бандита, вроді крутяк, але тільки що, біжить в поліцію з заявами, що його побили. Але погано, що така істота як ти, побачив в конституції лише права, було б непогано дочитати і до обов’язків. Наприклад статті 68. Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Бачич оце - Не посягати на честь і гідність інших людей.
Запам’ятай, твої права, закінчуються там, де починаються права інших людей.

Повторюсь, ШАНОВНА РЕДАКЦІЯ, ПАН ФІЛОНЕНКО, ДІДЕНКО ТА ІН. Ви важаєте нормальними мати в коментарях заклики до геноциду українців, неоднократні образи українців та ін.? Чи невидалення таких коментарів та коментаторів означає, що редакція цілком підтримує таку точку зору?
27.orakul
« А вАще-то є радикальніші методи. Проста логіка і здоровий глузд підказують, що треба усувати причиниу. А першпричина - українці. Ніхто ж не заперечить? Вихід простий і на всі сто дієвий - геть українців з цієї землі. Нєт українців і нєт проблєм.»

Це не вирвано з контексту. Повторюсь, хотілось би побачити Вашу позицію відносно даного користувача. Особливо враховуючи, що ви закріваєте коментарі за одине єдине нецензурне слово, а фашистські заклики виходить норм.? Чи праві ті хто писали, що оракул це хтось з редакції?
87. ИВЕН / 23 серпня 2019, 08:31
86.alist
«
Самокритично написав, нічого не скажеш.»


сміття і ще раз давайте пропозиції щодо вирішення першочегового завдання...
88. orakul / 23 серпня 2019, 08:39
86.alist
«Це не вирвано з контексту.»

Це якраз вирвано з контексту, бо це було Миколі Козаку у відповідь на його твердження, що тільки українці можуть самі себе нищити штрафами тарифами цінами... А пропозиція встановити нищівні штрафи була внесена Філоном. От така муйня. І тільки люди чи істоти з дехвектом сприйняття прочитаного можуть начисто все перекрутити. Це стосується і тлумачення Конституції.
86.alist
«Запам’ятай, твої права, закінчуються там, де починаються права інших людей.»

Коментарі тут - це не посягання на права і свободи і вони не мають ніякого відношення до редакційної політики і до редакції взагалі. Редакційна політика - це статті в газеті а не коментарі читачів. Претензії можна предявляти до надрукованого редакцією матеріалу і за це, як варіант, чинити на неї тиск через ліцензійну політику. Так вважаю. Якщо не так, то Філон підправить. А твої претензії до коментарів мені нагадують вже старі граблі помаранчевої влади щодо притягнення до відповідальності за написану скаргу. Пропонували колись вводити таку собі каральну психіатрію. Ну це така особоливість у борців за свододу. Вони критикують тоталітарні методи а потім ними ж самі і користуються від нестачі розуму вирішити проблему в інший демократичний спосіб.
89. микола козак / 23 серпня 2019, 08:58
85.Slavko
«. Ти давай, або лєніна-маркса толкай, або конституцію свідомих, бо я ще трохи тебе почитаю - і в самого криша поїде (стук-стук-стук по дерев»

А тобі було б варто почитати і Маркса і Енгельса і Леніна , а взагалі я сумніваюсь , що ти здатний читати і аналізувати .
90. orakul / 23 серпня 2019, 09:00
86.alist
«заклики до геноциду українців, неоднократні образи українців »

Ще раз. В моїх коментах ніколи не було ніяких закликів. По частині закликів, то до свідомих, до славка і т.п. А щодо образи, то якщо правда є образливою, то таки да, тут я згоден. Але зараз вже й лікарям дозволили говорити всю правду пацієнту. І це не вважається образою.
86.alist
«Запам’ятай, твої права, закінчуються там, де починаються права інших людей.»

Оцей комент я запросто можу трактувати як погрозу. Ну а тепер про мої права. Мої права записані не лише в Конституції а й в Європейській конвенції про права людини:
" Статья 10 Свобода выражения мнения 1. Каждый имеет право свободно выражать свое мнение. Это право включает свободу придерживаться своего мнения и свободу получать и распространять информацию и идеи без какого-либо вмешательства со стороны публичных властей и независимо от государственных границ. "
Те що я писав є вираженням моєї думки. І як може моя думка посягаті на чиїсь права і свободи. Посягання на права і свободи - це коли влада посила танки давити народ за розбіжність думки народу з думкою захопивших владу в наслідок перевороту. Посягання на права і свободи - це заборона вивчати російську мову і насильницьке запоганення ураїнської мови галицізмами. Посягання на права і свободи - це нищення памяті народу, нищення памятників і перейменування вулиць і міст виродками, які тих міст і вулиць не будували і не мають до них ніякого відношення. Приклад в Кобеляках - руйнація стели комсомольцям 60-х. Ісип тим комсомольцем ніколи не був, ніколи нічого в своєму життті не робив і не будував, а ті комсомольці 60-х збудували майже все що зараз розтягують.
91. Beri Mor / 23 серпня 2019, 09:08
88.orakul
«Коментарі тут - це не посягання на права і свободи і вони не мають ніякого відношення до редакційної політики і до редакції взагалі. Редакційна політика - це статті в газеті а не коментарі читачів. »

Згоден.Скажу більше,якщо редакція піде на поводу у однієї особи,та почне видаляти коментарі,які на думку тієї ж особи не є правильними,то гріш ціна такій газеті.Нє,якщо хочете уподобитися "5 каналу",де повний "одобрямс",то будь-ласка.Особисто я після цього не напишу жодного комента(а сенс?),не кажучи про те щоб купувати газету.
92. Slavko / 23 серпня 2019, 11:03
91.Beri Mor
«якщо редакція піде на поводу у однієї особи,та почне видаляти коментарі,які на думку тієї ж особи не є правильними»

91.Beri Mor
« після цього не напишу жодного комента(а сенс?),не кажучи про те щоб купувати газету.
»

Зі мною тут так вчиняли і неодноразово. Але пишу далі.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації