Вхід | Реєстрація

Через рік залишимось без містобудівної документації

Через рік залишимось без містобудівної документації
Ірина Особік та Олександр Копелець

Якщо до кінця 2020‑го міська рада не оновить існуючий генеральний план.

Нагадаємо, що на попередньому зібранні, яке відбулося 5 липня, міський голова Олександр Копелець представив генеральний план, датований 1976 роком. І порадив усім не платити «дурні гроші» за детальні плани, а користуватися генпланом, що знаходитиметься у нього в кабінеті. Частина присутніх зааплодувала міському голові. А депутат Таміла Шевченко зазначила, що цей документ застарів і пообіцяла запросити на сесію обласних архітекторів.

Минулу п’ятницю на сесії Кобеляцької міської ради виступила начальник Управління містобудування та архітектури Полтавської ОДА Ірина Особік. Головний архітектор області наголосила на необхідності виготовлення оновленої містобудівної документації.

— Хочу попередити, що Мінрегіонбуд анонсував з 1 січня 2020 року введення мораторію на містобудівну діяльність тих населених пунктів, що не мають оновлених документів, — сказала Ірина Особік. — Це означає, що всі органи місцевого самоврядування повинні замовити оновлену містобудівну документацію зразка УСК-2000 в електронному вигляді, що буде внесена в публічну кадастрову карту України і світу. Стара містобудівна документація анульовується. І ні детальні плани, ні посилання на генплан не матимуть жодної юридичної сили. Тобто, у вас на руках є документ, який дійсний до кінця 2020‑го.

Архітектор пояснила, що на сьогодні генплан 1976 року, який знаходиться в міській раді, не дає можливості проводити будь-яку містобудівну діяльність на території Кобеляк. Його слід оновити якомога швидше, оскільки місто «переїжджати» не буде. Воно може лише розширити або скоротити свої межі.

— Ви не зможете обійтись без оновленої містобудівної документації, зонінг плану, що являється підосновою для просторового планування, — продовжила Ірина Особік. — Адже вартість трьох-чотирьох детальних планів територій — це вам повноцінна оновлена містобудівна діяльність. Залучіть зацікавлених осіб, які готові дати на це кошти, і виготовте містобудівну документацію. Оскільки згідно законодавства, власником і замовником документації є орган місцевого самоврядування. А профінансувати її можуть підприємці.

Зупинилась архітектор і на тому, як вона виявила відсутність у міській раді генерального плану:

— У обов’язки нашого відділу входить моніторинг стану виконання містобудівної документації населених пунктів Полтавської області. Я звернула увагу, що місто Кобеляки використовує для своєї життєдіяльності схему електромереж, виготовлену на замовлення енергетиків. Генеральний план міста зберігався в архіві управління, про що я попередила міського голову. Старий генплан він отримав із умовою, що міськрада виготовить оновлену містобудівну документацію.

Також Ірина Особік додала, що будь-яка містобудівна діяльність проводиться на підставі плану зонування території. Це один із розділів містобудівної документації. Без наявності зонінг плану жителі будуть змушені щоразу виготовляти детальні плани. Із допомогою детального платну не можна змінити цільове призначення території.

— Я наголошую, що ваш генеральний план чинний, але будувати можна на основі зонінг плану, що є його складовою. Але сьогодні навіть його наявність не вважається оновленою містобудівною документацією. Президент чітко вказав «Країна в смартфоні». Як можна внести генплан Кобеляк у кадастрову схему, яка є цифрофою. Ви можете не робити нічого, але Кобеляки — одне з небагатьох міст, що не оновило документацію. У вас залишилось півтора року. Та запам’ятайте, що вартість документів постійно зростає.
Не встигла Ірина Особік договорити, як її почала перебивати секретар міськради Юлія Телятник, вказуючи на забраний у депутатів час.

 

Аргументи головного архітектора області

  1. Генплан дійсний до кінця 2020 р.
  2. Документація є, але вона не дієва.
  3. Без плану зонування території нічого не можливо збудувати.
  4. Детальний план не дає можливості змінити цільове призначення території.
  5. При виготовленні документів межі міста можна розширити

 

Відмовки міського голови

  1. Документи замовимо після утворення громади
  2. Генплан не має давності
  3. Навколо історії з генпланом плетуться інтриги і відбуваються «тьорки»
  4. У всьому винен тижневик «ЕХО»

Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
22 серпня 2019, 14:47 | Кобеляки | Суспільство


1. Ltava / 22 серпня 2019, 16:29
"У всьому винен тижневик «ЕХО»" І тут Сан Санич правий !!!:))
2. orakul / 22 серпня 2019, 17:48
1.Ltava
« І тут Сан Санич правий !!!:))»

Щас забанят пожиттєво і побачиш хто правий.
3. orakul / 22 серпня 2019, 17:51
" У вас залишилось півтора року. "
Фіг зна скільки у вас залишилось. Через півтора року держави не буде.
4. микола козак / 22 серпня 2019, 20:40
Таки створюють робочі місця для лодарів.Понавидумували різних служб , які ні на фіг непотрібні , от сидять і оновлюють передираючи із старого , гроші деруть без совісті.В поле працювати бажаючих немає , всі вчені.
5. Lion2020 / 23 серпня 2019, 08:47
Головне - є Екопарк !!!
6. Beri Mor / 23 серпня 2019, 08:54
4.микола козак
«В поле працювати бажаючих немає »

Бажаючі є,навіть раді б працювати,але зараз техніка така,що люди непотрібні в полі.Зараз потрібне саме поле,а люди й нах. не нужні.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації