Вхід | Реєстрація

Зона комфорту

Зона комфорту

Зона комфорту — область життєвого простору, дає відчуття комфорту і безпеки. Як правило, зона комфорту визначається звичними шаблонами поведінки: до чого звик, те й комфортно. Усталений світ, де все знайоме, де стабільно і передбачувано.

Простіше кажучи, це стан, у якому ви відчуваєте себе «у своїй тарілці». Здавалося б, що поганого в комфорті й безпеці? Нічого, за винятком того, що вони сильно ускладнюють розвиток і освоєння нового.

Будь-яке научіння і навчання пов’язане з виходом за межі зони комфорту.

За межами зони комфорту знаходиться зона ризику. Розумний вихід за межі зони комфорту в зону ризику — необхідна умова розвитку особистості.

Як правило, чим молодша людина, тим простіше і охочіше вона розширює зону комфорту. Коли здорова людина надовго затримується в зоні комфорту і не робить ніяких зусиль, щоб виходити з цієї зони і розширювати її межі, то її розвиток припиняється, переходячи в деградацію особистості.

Усе, що було вами прочитано вище, є цитатою з однієї наукової статті з психології. Цитата була використана виключно через те, що сам автор цієї редакційної не є професіоналом у області психології. Але можу підписатися під кожним словом вищенаведеної цитати.

Згадати про зону комфорту і про користь виходу з неї примусили події, які протягом минулих тижня-двох відбулися в Кобеляцькому районі.

Подія перша. Кобеляцькі комунальники після вказівки міського голови почали вивозити сміття з міста прямо в ліс. При цьому, не маючи жодного дозвільного або погоджувального документа. Міські депутати проголосували — значить так і має бути. Про те, що існують будівельні, санітарні, екологічні та інші норми, згадувати ніхто не хоче. Як і інстанції, котрі ті норми погоджують і дозволи на створення звалища видають. Повезли — і все тут.

Чому так відбулося? Причина — небажання виходити із зони комфорту. Не хоче міська влада насправді вирішувати дійсно складні проблеми. Набагато простіше і вигідніше в усіх відношеннях займатися банальним популізмом.

Незаконне звалище на вулиці Покровській у Кобеляках, попри рішення суду, функціонувало майже чотири роки. Воно горіло, диміло, забруднювало довкілля. Місцеві жителі писали скарги, били чолом, зверталися до правоохоронних органів. Усе безрезультатно. Ні міська влада, ні правоохоронці не бажали виходити із зони комфорту. Їм же особисто не смерділо.

У результаті, усе закінчилося новою кримінальною справою. І терміново закривати звалище таки довелося. Зона комфорту закінчилася.

Здавалося б, потрібно було зробити висновки. Але бажання залишатися в зоні комфорту виявилося сильнішим. І було прийняте абсолютно абсурдне і незаконне рішення створити звалище в лісі. При цьому, ініціатор цього злочину проти довкілля, міський голова Олександр Копелець, чудово усвідомлював, що дозвільних документів йому не видадуть ніколи. Але ж везти кудись сміття таки потрібно. І повезли в ліс. Адже це дуже простий і, знову ж, комфортний для влади спосіб. Ні — не вирішення проблеми, а можливості залишатися в зоні комфорту.

Щось схоже зараз планують зробити в Бутенках. Зрозумівши, що вивозити відходи в Горішні Плавні досить дорого, вирішили зекономити і складувати сміття в Дрижиній Греблі. Так у бутенківської влади є хоча б частина необхідних документів. Але — лише частина. А це означає, що везти сміття в Дрижину Греблю не можна. А хочеться. Це ж досить просте і комфортне рішення. Хоча вже зараз можна стовідсотково спрогнозувати, що в Бутенках знайдеться один чоловік, який примусить владу вийти із зони комфорту.


Автор: Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Редакційна


1. ИВЕН / 20 вересня 2019, 11:54
вивозити відходи в Горішні Плавні досить дорого

ось вам і децентралізація... а в КОБЕЛЯКАХ-ВЕЗУТЬ В ЯР- (як на Білики їхати) а може дійсно там буде КОМФОРТНО-ТІЛИКИ ВІД ворскли потрібно відгородити...
2. микола козак / 20 вересня 2019, 12:45
1.ИВЕН
«ВІД ворскли потрібно відгородити...
»

Чи Ви пане уявляєте про вимоги до смітника?Чим Ви збираєтесь відгороджувати від Ворскли?Є санітарні зони , є вимоги до підгрунтя і т.д. .Дивуюсь , що з цього питання мовчать всі екологи , держспоживслужба , на якій обовязки санепідстанції , мовчить районне і обласне керівництво , невже екологія всим по пір`ю ?
3. ИВЕН / 20 вересня 2019, 13:02
2.микола козак
«Чи Ви пане уявляєте про вимоги до смітника?»


згоден на всі 100-але дайте відповідь-куди дівати мусор?
4. Filon / 20 вересня 2019, 14:03
3.ИВЕН
«куди дівати мусор? »

Таке враження, що Ви або не хочете читати або свідомо ігноруєте вказане " куди возити мусор". Станом на зараз - у Горішні Плавні або Зачепилівку. Ви ще раз будете запитувати?
5. ИВЕН / 20 вересня 2019, 16:17
Зрозумівши, що вивозити відходи в Горішні Плавні досить дорого, вирішили зекономити і складувати сміття в Дрижиній Греблі

шановний-ось граблі- на які вже такі розумні як ви-наступили...(можна й у столицю возити-але чому ніхто не рахує -скільки це буде коштів...(наших з вами...)

P.S.ви зайняли позицію-*рубати зза плеча-такий ВІН сякий і так далі(це саме легше що можна зробити в даній ситуації).А уявімо що КОПЕЛЬЦЯ не має- а місце його посів хтось---запитання-що і куди зміниться...що-- сміття не стане..
Давайте не обливати гряз*ю один одного а шукати вихід-бо сміття було й буде при любій розстановці даного питання.
6. Fuks / 20 вересня 2019, 20:13
Та вихід простий...не треба гепати по 500тис у хвудбол і доходяг віслюків та качок і т д а купити спочатку хоча б прес якийсьщоб пресував сміття і везти в Горішні плавні чи ще кудись,це для початку..питання вивчати треба..ну Санич не з тих ..він руба з плеча.
7. микола козак / 20 вересня 2019, 20:20
5.ИВЕН
«-бо сміття було й буде при любій розстановці даного питання.
»

Дійсно сміття було і буде , але його можнва зменшити в десятки разів.Ви навіть гляньте на оте , що вже навезли в ліс , там папір і пакети , все це розноситься вітром , а сміттєвоз возить в кубометрах повітря.В кінці кінців спочатку необхідно хоч знати скільки в нас того сміття , для цього обладнати наявні пункти збору з приймальниками сміття , приймати тільки сортоване , можливе навіть зважування і оплата в залежності від кількості прминесеного , тоді не будуть перти гілля , свинячий навоз і ін. .Зараз багато скептиків говоритимуть , як це неможливо , мов за що тримати приймальників , а тримати їх будете за рахунок вторсировини і зменшення витрат на вивезення .А взагалі це питанні сістми і обдумати і все можна вирішити.Потрібно тільки зайнятись, а цим практично ніхто не займається , не пустили в Ганжівку , мудреці придумали площадку для сортування , хоч вони і не думали нічого сортувати , їм було комфортно.
8. Чудо Юдо / 21 вересня 2019, 10:58
У тексті відповіді прокуратури рішення суду щодо закриття звалища датоване якимось там днем 2015 року! 2015-го!
Тобто у Санича і депутатів, які ігнорили це рішення, було аж 4 роки щоб придумати нормально куди сміття дівати. Але вони болт клали всі ці 4 роки. А тепер всі здивовано питають: "Куди ж дівати мусор?"
От нехай свій провтик і рішають. Коли я лажаю на своїй роботі, то я цю лажу сам розгрібаю і все місто не бідкається, що мені робити.
9. orakul / 21 вересня 2019, 16:38
От цікаво, якби не майбутні вибори, чи переймалася б газета так мусорною проблемою? В кожному нумері по дві статті. Ну чого його товкти воду в ступі. Написав же Філон, що станом на сьогодні законний вихід один - відвозити сміття на переробні заводи. Ну і крапка. Все інше, то питання до нагляду за дотримання законодавства. Ось розженуть РДА, про що усі так мріют, прийде прехвект і заживем. А тим часом взяли б і подивились як це питання вирішують батьки, чи мо поводирі, нації. Ось щас поставлю відос, як там у них із сміттям. Виявляється і там проблеми. Але що мені сподобалось, що там таки мабуть нема шизонутих законів. От десь на початку відео баришня показує контейнери біля приватних будинків і говорить про те, що сміття з них забирають двічі на тиждень... за рахунок муніципального податку, який вони платять раз в місяць. Ще раз для бронетанкових і в каструлях - за рахунок муніципального податку... Про абсурдність договорів я балакаю вже років десять, але пришелепки ніяк не візмуть до тями елементарного - договір за визначенням - це добровільна угода двох сторін. Я не хочу і не буду укладати договір, і що далі? А далі вас будуть переконувати, апелювати до якоїсь совісті, запитувати куди я діваю сміття, нараховувати плату без договору, як вже кажуть робить сервісна чи яка там служба щоб потім ще усугубити ситуацію в бік беззаконня, і т.д. А виходить, що є законне вирішення проблеми - муніципальний податок. Посилання на www.youtube.com
10. orakul / 21 вересня 2019, 16:46
То я вам шановні поставив старувате відео, а є й новіше. Виявляється, що батьки, вожді, поводирі і кумири пришелепуватої нації у себе дома прийняли цілу державну програму по переробці сміття. Ну так може й тут треба прийняти. От приїздив сюди вже цілий Зе депутат, так відразу йому б і наказ від виборців. Посилання на www.youtube.com
11. микола козак / 22 вересня 2019, 09:20
В даному випадку адмін повинен подбати , щоб фото , або відео можна було розмістити тут.Булоб дуже корисно.
12. ИВЕН / 22 вересня 2019, 09:37
бачили як один кобелячанин повіз мусор на покрівську свалку а там не пустили--повіз він на нове сміттезвалище-а там єкологи фотографи-і там не дали висипати і повернув він в рвдне місто і біля першого ж баків озираючись щоб ніхто не побачив висипав те сміття...
13. микола козак / 22 вересня 2019, 09:47
12.ИВЕН
«бачили як один кобелячанин повіз мусор»

Якщо ви бачив , то напишіть хто це ?Якщо і висипав біля контейнерів , то ще і не біда , біда , коли почнуть сипати де заманеться.А коли вступить в силу закон про стукачество , то за доноси іще і нагороди будуть.
14. Filon / 22 вересня 2019, 15:12
5.ИВЕН
«Давайте не обливати гряз*ю один одного а шукати вихід-бо сміття було й буде при любій розстановці даного питання. »

Не бачив і не читав, щоб тут, тоюто півд час даної дискусії хтось когось брудом обливав. По бруд - то в нікчемну газетку " Їхнє місто". Ще раз повторюю, в останнє - вихід у вивезенні відходів у Горішні Плавні. І сьогодні, і завтра, і завжди. Міськи
15. Filon / 22 вересня 2019, 15:14
Не дописав, Полігон із документами обійдеться Кобелякам мільйонів у 50. І років два-три чекати. Про це знали і Ісип , І Копелець, коли прийшов до влади. А це вже, попрошу чотири роки. Вже кілька разів могли вирішити цю проблему в забути.
16. микола козак / 22 вересня 2019, 17:57
15.Filon
«Про це знали і Ісип , І Копелець, коли прийшов до влади. А це вже, попрошу чотири роки. Вже кілька разів могли вирішити цю проблему в забути.»

Знали тільки ніколи було займатись , Ісип їздив в турподорожі зі своєю свитою і звичайно не за чвої варив борщ у штатах , а Копилець ніби і не турист , просто вдарився в футбол , а ви вирішуйте куди дівати сміття.
17. Filon / 25 вересня 2019, 19:26
І [[ЦИТАТА|9|orakul|А виходить, що є законне вирішення проблеми - муніципальний податок. Посилання на www.youtube.com
З якою насолодою у даному випадку цитую Оракула. Так і ще раз так. Інакше буде " А у мене мусора нема, ні за шо я не платитиму". У нормадьній державі де не крадуть і діє закон ввели б державний податок. І розщеплювали б гроші із нього отримані - на лолігони, на сортувальні станції, на контейнери, на сміттєвози.
18. Ltava / 25 вересня 2019, 22:43
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації