У зв’язку із введенням карантину до іноземців та осіб без громадянства, які не змогли виїхати за межі України або не змогли звернутися до територіальних органів/підрозділів Державної міграційної служби України із заявою про продовження строку перебування на території України та/або про обмін посвідки на тимчасове/постійне проживання, НЕ БУДЕ ЗАСТОСОВУВАТИСЯ адміністративна відповідальність за порушення законодавства про правовий статус іноземців та осіб без громадянства, якщо такі порушення настали в період чи внаслідок встановлення карантину.
Важливо, що зазначені норми стосуються виключно іноземців та осіб без громадянства, які станом на початок карантинних заходів перебувають в Україні на законних підставах.
ОБСЛУГОВУВАННЯ іноземних громадян на період карантину здійснюється лише у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ:
- посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
Крім того, на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Міграційна служба Полтавщини вкотре закликає громадян України, іноземців та осіб без громадянства у період карантинних заходів утриматися від відвідування підрозділів без нагальної потреби!
Радимо стежити за оновленнями на офіційному веб-сайті ДМС та офіційній сторінці Міграційної служби Полтавщини у соцмережі Facebook, де ми будемо оперативно інформувати вас про поточну ситуацію та усі зміни у діяльності міграційної служби під час карантину.