У сучасному світі величезний асортимент всієї продукції, тому кожен виробник і власник бізнесу використовує усі доступні способи реклами та просування товарів та послуг. В еру гаджетів і соціальних мереж стало доступним також масове поширення рекламних оголошень і через інтернет. З роками усі верстви населення більш тісніше знайомляться з новими технологіями. Тепер не тільки молодь володіє сучасними пристосуваннями, а також і люди похилого віку стають блогареми, ведуть свої YouTube канали, Instagram сторінки і т.д. Це все також може використовуватись для рекламних оголошень. Одним із сучасних методів просування також є Viber групи. До речі списки спільнот Вайбера, в яких можна вести нативну (природну) рекламу, можна переглянути за посиланням.
Варто відмітити також, що в умовах пандемії та карантину все більше власників бізнесу створюють свої інтернет магазини для реалізації товару. Онлайн замовлення робити легко, головне правильно обрати сайт. Покупцям також рекомендується звертати увагу на умови доставки, адже багато інтернет порталів пропонують її безкоштовно, або за низьким тарифом. Багато акцій та знижок регулярно роблять магазини на своїх сайтах та в стаціонарних точках продажу. Варто відмітити, що наймасштабнішою акцією є Чорна п’ятниця, в якій приймає участь більшість гіпермаркетів, бутиків та інтернет площадок. Для зручності пошуку акційної продукції до уваги покупців надається сайт blackfriday.skidochnik.com.ua, де зібрана вся інформація та учасники Black Friday. Також цікаво, що сервіс буде публікувати ексклюзивні промокоди на знижки під час дії акції Чорна п’ятниця.
В теперішній час є маса способів розкрути бренду та просування продукту – головне знати всі можливі методи, та обрати саме ті, які будуть максимально ефективні. Власникам бізнесу, маркетологам та реалізаторам рекомендується постійно бути в курсі новин, адже світ ІТ швидко розвивається.