Вірус, що спалахнув наприкінці минулого року в китайській провінції Хубей, ускладнив наше життя в усіх сферах. Що й говорити, із того часу минув майже рік, а коронавірусна інфекція поширюється в геометричній прогресії. Як наслідок, тисячі хворих щодня, руйнація економіки. Особливо труднощі карантинних обмежень на собі відчувають приватні підприємці. Адже протягом усієї весни, за вимогою уряду, їх торгові точки були зачинені, а тепер малий бізнес змушують закриватися на вихідні. Кобеляцький підприємець та власник магазину одягу Андрій Короткий зізнається, що якби не співпрацював із оптовим інтернет-магазином одягу «Кропива», то давно написав в податковій заяву про закриття.
— Працюю в торгівлі з кінця 80-х років. За цей час устиг об’їздити ринки всієї країни, багато разів бував за кордоном, та більш зручного й відповідального партнера, як компанія «Кропива», не зустрічав, — зізнається чоловік. — Для прикладу, мені в магазини потрібна партія жіночих спортивних костюмів. Заходжу на офіційний сайт «Кропиви» за посиланням https://kropiva.com.ua/catalog/zhenskie-sportivnye-kostyumy, обираю з величезного асортименту потрібні моделі, замовляю кілька ростовок. Уже наступного дня продаю їх клієнтам.
Підприємець наголошує, якщо ще тиждень тому карантин вихідного дня здавався безпідставною чуткою. То вже сьогодні можна констатувати, що найближчі три тижні, у суботу й неділю, не працюватиме нічого, окрім продуктових магазинів, аптек, банків і АЗС. Усі інші заклади торгівлі перебуватимуть на карантинному відпочинку. Але ж не кожен покупець має змогу відвідати магазини одягу в будні дні. Адже в невеликих містах такі заклади торгівлі працюють, як і бюджетні організації, з 8-ої ранку до 17-ої вечора. А з настанням морозів саме магазини одягу і взуття стають найбільш затребуваними.
Крім того, власники магазинів являються посередниками між виробником і покупцем, а часто — ще одним посередником, який знаходиться на найбільших ринках України (у Харкові та Одесі). На купівлю товарів для магазину власник має виділити, як мінімум, один день на тиждень. Тобто, по факту на карантині містечкові магазини одягу можуть працювати чотири дні.
— Я давно зрозумів: якщо самому не потурбуватися за себе, то ніхто не потурбується, — продовжує Андрій. — Я створив власний інтернет-магазин, рекламую його в соцмережах. Популярність — шалена. А все завдяки моєму партнеру «Кропиві». Справа в тому, що компанія пропонує одяг та взяття для різних вікових категорій. Простіше кажучи, на https://kropiva.com.ua/ речі для всієї родини. Уявіть, більше 10 000 моделей, що успішно реалізуються. Та ще й за оптовими цінами. Я можу зробити замовлення протягом усієї доби.
Тому раджу підприємцям, які працюють у відповідному напрямку, ставати клієнтами «Кропивки» і реалізувати стильні та якісні речі для чоловіків, жінок і дітей.