20,9% підприємців зізналися в тому, що попередньо збільшували ціни на товари, щоб потім організувати знижки на Black Friday. Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на опитування платформи HUBBER.
Згідно з опитуванням, більшість ecommerce-підприємців (36.1 %) організували знижки від 10 до 20 %. І 4,3 % зовсім не брали участь у розпродажі.
Середній чек на «Чорну П’ятницю» в мультитоварних магазинах вийшов 628 гривень, якщо брати нішеві магазини — чек був вищий.
Топ-5 категорій в цілому виглядають так: засоби індивідуального захисту і медичні прилади, одяг та взуття, косметика і парфумерія, побутова техніка, електроніка.
У дослідженні взяли участь 182 власники бізнесу (100 постачальників і 82 магазина).