Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це звичайний, на перший погляд, сідельний тягач DAF CF із напівпричепом, де в якості палива використовується водень.
Фактично, це перший у Європі електропривідний сідельний тягач, який працює в тестовому режимі в складі повноцінного 44-тонного транспортного засобу. Ця вантажівка і напівпричіп були розроблені голландською компанією VDL Groep з Ейндховена в партнерстві з Colruyt Group. Випробування провадяться у Бельгії, в межах Європейського демонстраційного проекту Interreg hydrogen region 2.0, що координується компанією Hydrogen Network.
Водневий сідельний тягач оснащений електромотором, потужністю 210 кВт, і невеликою акумуляторною батареєю, розрахованою лише на 40 кілометрів шляху. Натомість в напівпричепі встановлений блок з водневими паливними елементами і герметичні танки для Н2 з об'ємом на 300 кілометрів шляху.