— В результаті перерахунку я заплачу всього лише на 13 грн менше, але повірте, головне для мене – не гроші. Обридло платити не за послуги, а просто сплачувати ніби данину в чиюсь кишеню. Доки мешканці будуть мовчки платити, нехай не розраховують на якість та відповідальність. Наші люди як влаштовані? Коли знають, що по кишені вдарить – тоді й стараються! З кожної квартири по 13 грн – з однієї багатоповерхівки виходить 1,5 тис. грн збитків, навіть для великої компанії це солідна сума, – коментує один із активістів буд. 29 по вул. 50 років СРСР Сергій Ревенко.
Мешканці цієї багатоповерхівки розповідають, що перерахунку домоглися лише з третьої спроби. За словами Сергія Ревенка, спочатку керуюча компанія «Добробит» не прийняла акт-претензію, бо при складанні документа не був присутній співробітник компанії. Вдруге мешканцям багатоповерхівки вказали на недоліки в оформленні. За третім разом нарешті претензії жильців були визнані та підтверджені офіційно. Щоправда, керуюча компанія внесла свої зауваження. У результаті тариф екс-витрат за лютий зменшено з 1,28 грн до 1,06 грн. Послуги за прибирання прибудинкової території у лютому будуть оплачені мешканцями в сумі 44% від норми.
Чим незадоволені мешканці будинку?
В акті-претензії жильців буд. 29 по вул. 50 років СРСР вказані всі недоліки у прибиранні в лютому. З великою ймовірністю можна стверджувати, що в багатьох кременчуцьких дворах спостерігалася схожа картина:
1. Поблизу сходів під’їзду товщина шару снігу подекуди сягала 400 мм.
2. Товщина шару снігу на території дворових проїздів сягала 240 мм.
3. Жодного разу не проводилося посипання покриттів піщано-соляною сумішшю.
4. Жодного разу не проводилось очищення території від ущільненого снігу, від полою.
5. Сніг був неприбраний і через 2 тижні після випадіння. Пересування людей і транспорту було ускладнене внаслідок притоптування снігу і танення його у денний час.