Укрзалізниця до кінця 2021 року планує провести капітально-відновлювальний ремонт 50 пасажирських вагонів. Роботи здійснюються на власних виробничих потужностях. Після такої модернізації Укрзалізниця отримує фактично нові вагони, однак їхня вартість на 30 % нижча від нових.
З початку 2021 року Укрзалізниця відновила капітально-відновлювальним ремонтом уже 7 пасажирських купейних вагонів-трансформерів. Наразі вони курсують у складі поїзда № 737/738 Запоріжжя — Київ. Наступна партія — 9 вагонів — буде випущена в рейс у вересні. Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки із склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками — спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю. Це плановий капітально-відновлювальний ремонт, який коштує 16 млн грн, що майже вдвічі дешевше за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона — близько 30 млн грн.
Крім того, Укрзалізниця разом із виробничо-інжиніринговим підприємством «Науково-виробниче об'єднання «Ріст» працює над розробкою концепції оновленого плацкартного вагона. Такий вагон був представлений на виставці рухомого складу, яка проходила на пероні станції Київ-Пасажирський 27-29 серпня 2021 року. Зокрема, модернізований плацкартний вагон оздоблено шторками приватності для кожної полиці, у кожному вагоні встановлені пеленальні столики.
Зазначений плацкартний вагон ще має пройти випробовування та доопрацювання, після чого зможе стати серійним варіантом для капітально-відновлювальних ремонтів у 2022 році.
Укрзалізниця планує випускати до сотні модернізованих власними силами різних типів вагонів щороку, плацкартні вагони будуть одним із пріоритетів.