У фільмі Володимира Меньшова «Москва сльозам не вірить» оператор із «Останкіно» Родіон Рачков говорив головній героїні Катерині Тихомировій наступне:
«Згодом телебачення переверне життя всього людства. Нічого не буде: ні кіно, ні театру, ні книг, ні газет — одне суцільне телебачення».
У 90-х та на початку 2000-х років його слова були дійсно пророчими. Телевізор став фактично єдиними джерелом отримання інформації. Тому ТБ дивилися фактично всі верстви населення. Як говорять, від малого до старого. У зв’язку з чим на телебаченні з’явилося дуже багато реклами. Адже кожна компанія намагалася «розкрутити» свої товари й послуги, а дійсно дієвим способом виступала саме популяризація товарів і послуг через телевізор.
Майбутнє за Інтернетом та Digital Art
Сьогодні способи отримання інформації значно розширилися, а про товари дізнаються не лише з ТБ. Підтвердженням тому є робота компанії Digital Art, напрямки діяльності якої детально описані на офіційному сайті за посиланням https://digitalart.in.ua/smm.
Сучасна людина не може уявити свого життя без Інтернету. Значну частину доби ми проводимо у міжнародній комп’ютерній мережі. Адже за допомогою девайсів активно спілкуємося з друзями й знайомими, укладаємо договори навчаємося та розважаємося в соціальних мережах, і, звичайно, робимо покупки в інтернет-магазинах й замовляємо послуги. До того ж із кожним днем кількість інтернет-користувачів зростає в геометричній прогресії.
Для знайомство клієнтів із продуктами компаній та масового залучення споживачів, створена система діджитал-маркетингу. Згадане вище агентство Digital Art пропонує повний цикл інтернет-маркетингу. Однією із надважливих складових системи являється маркетинг у соцмережах. За допомогою комплексу заходів SMM, бренд стає впізнаваним, набуває поширення, чим збільшується дохід виробників.
Маркетинг розпочинається з SMM
По-перше, співпрацюючи з Digital Art, замовник отримує лояльних клієнтів та залучить велику кількість покупців до своїх товарів і послуг.
По-друге, у інтернет-користувачів з’явиться зацікавленість до товару, розшириться кількість позитивних відгуків, що суттєво посилить попит.
По-третє, бренд ставатиме відомішим, а продукцію із задоволенням замовлятимуть користувачі.
Телебачення не перевернуло світ, а майбутнє — за Інтернетом і правильним маркетингом.