В Україні запровадили заборону на сексистську рекламу. У результаті, з бордів, соціальних мереж, теле- і радіоефірів мають зникнути зображення та ролики, що використовують натяки сексуального характеру та/або дискримінують людей за статевою ознакою.
Нововведення передбачені змінами в законі «Про рекламу». Відповідний законопроект затвердили ще восени минулого року, а з 8 січня він набув чинності.
Відтепер у рекламі заборонено вказувати на переваги однієї статі над іншою, зображати тіло людини або частини тіла тільки як сексуальний об’єкт (часто це робиться для привернення уваги споживача), а також використовувати натяки (словесні або за допомогою зображення чи звуків) на сексуальні стосунки, коли товар чи послуга жодним чином не зачіпають секс.
Крім того, не можна демонструвати насильство над представниками іншої статі, а також використовувати гендерні стереотипи. Загалом йдеться про будь-які рекламні матеріали, у яких стверджується, що одна стать у чомусь перевершує іншу (інтелектуально, фізично чи соціально).