Дослідницький центр Суспільного провів соціологічне опитування у вересні-грудні 2021 року. Відповідно до нього, стало відомо, яким ЗМІ українці віддають перевагу та які новини найбільше цікавлять.
Результати опитування:
- 37% усієї інформації українці звикли отримувати із телебачення, 20% — із текстів у соціальних мережах, 17% — із відео в Інтернеті (у тому числі відео телеканалів), 16% — із текстів онлайн-видань, 10% — із радіо;
- 37% респондентів переконані, що журналісти мають подавати сухі факти (63% — що ні);
- 66,9% опитаних називають більш цікавими випуски, де подають менше новин, але більш глибоко та аналітично, а 33,1% цікавіше, коли новин багато і вони лаконічні;
- 77,5% респондентів згодні, що в новинах мають давати продержавницьку інформацію, а 22,5% з ними не згодні;
- 55,1% опитаних заявили, у новинах можна не давати інформацію, яка може зашкодити державі (44,9% з цим не згодні);
- 13,3% вважають, що можна брехати у новинах заради блага народу, 86,7% — що ні;
- 27,3% респондентів дивляться новини, яким не довіряють.