Полтавці на третину менше звертаються до влади
Про це під час прес-конференції в інформаційному агентстві «НОВИНИ УКРАЇНИ» повідомила начальник управління звернень громадян, радник міського голови Лідія Буркова.
За її словами, ця позитивна тенденція має місце завдяки кардинальній зміні підходів до роботи зі зверненнями громадян у Полтавському міськвиконкомі.
«На сьогоднішній день, у порівнянні з 2008 роком у нас на 30% зменшилася кількість звернень громадян. Я переконана, що це тому, що більш вимогливо підходимо до звернень, які до нас надходять», - зазначила Лідія Буркова.
Управління із звернень громадян обов’язково перевіряє достовірність інформації, викладеної у листі-відповіді структурних підрозділів про позитивне вирішення ситуації по скарзі громадян.
«Наприклад, управління житлово-комунального господарства надає відповідь заявнику, який звертався до міського голови чи до когось із заступників. Обов’язково управління із звернень громадян перевіряє достовірність інформації. У нас є транспорт і ми в будь-яку хвилину можемо виїхати на місце і перевірити чи дійсно виконані роботи, наприклад, по відкачуванні води у підвалах чи виконані роботи по ремонту покрівель», - наголосила радник міського голови Лідія Буркова і зауважила, що раніше були випадки, коли управління звітувались про виконання робіт, а насправді на скарги громадян ніяких реагувань не було.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном