Майже в кожній організації чи на підприємстві існує HR-відділ. Головна мета і основна робота відділу направлена на забезпечення потреби в працівниках. До нього зазвичай залучені різнопланові спеціалісти – рекрутери, кадровики, хедхантери. Зобов’язання менеджера з персоналу – це досить об’ємний обсяг роботи, що вимагає не тільки різних навиків, але й особистих якостей.
Менеджер з персоналу – що це за посада?
Менеджер з персоналу – це спеціаліст з широким колом обов'язків та повноважень, який займається пошуком та підбором необхідних для організації кадрів. З іншого боку, HR менеджер – це стратег, який шукає способи та шляхи ефективної мотивації та навчання співробітників, що зрештою впливає на функціонування всього підприємства.
Ще одним ключовим напрямом професійної діяльності є стимулювання кар'єрного зростання співробітників. Для цього застосовуються різні інструменти, як, наприклад, курси і тренінги.
Щоб успішно виконувати свої функції, HR спеціаліст також має час від часу проходити різні програми з підвищення кваліфікації та поповнення знань. Курси менеджера з персоналу будуть корисними та дадуть змогу отримати важливі і необхідні навички бажаючим освоїти цю професію.
Що належить до ключових обов’язків?
Варто зазначити, що вимоги різних організацій до кандидата можуть відрізнятися – десь важлива профільна освіта, іншим достатньо курсів з менеджменту. Сьогодні отримати повний спектр спеціалізованих знань доступно для кожного, варто пройти тренінги на https://bs.krok.edu.ua/.
Основними посадовими обов'язками менеджера з персоналу будуть:
- формування кадрової політики підприємства;
- пошук та підбір персоналу – розміщення оголошень, відбір резюме, інтерв'ювання кандидатів;
- розв’язання питань щодо прийому, звільнення працівників та інших кадрових питань;
- організація навчання для працівників;
- взаємодія з різними державними установами з питань працевлаштування;
- кадровий документообіг.
Робота в менеджера з персоналу є завжди і у великих обсягах. Специфіка у тому, що це досить різноплановий набір обов'язків.
На менеджера покладено великий тягар відповідальності, а іноді й не дуже приємні завдання – повідомити про відмову від прийому або звільнення працівників. Часто для того щоб мотивувати працівників, знайти індивідуальний підхід до кожного, HR мусить використовувати і професійні навички та знання, а також емоційні, психологічні методи. Тому для нього важливі особисті якості, як комунікабельність, працездатність, впевненість у собі.