Один з найефективніших методів реклами, який дає можливість отримувати суттєву віддачу від обмежених інвестицій, — інтеграція продукту в блоги, стрими та на сторінки соціальних мереж. З таким завданням впорається influence маркетинг агентство. Розбираємося, чому в цій сфері краще звернутися до досвідченого підрядника, а не працювати самостійно.
Зірковий статус
Впливові медійні персони не дуже охоче йдуть на контакт. Зазвичай вони погоджуються розглядати пропозиції від людей і маркетингових компаній, які мають рівний їм статус. Увійти в цей ринок досить складно — набагато ефективніше зробити це за допомогою посередника, який стане вашим провідником. Наприклад, агенція https://hustlerdigital.pro/ вже має готовий пул блогерів із загальною аудиторією близько 100 мільйонів глядачів. Її репутація дає можливість швидко встановлювати нові контакти та отримувати вигідні умови співпраці.
Відстежування трендів
Щоб розуміти, які саме методики просування мають найбільшу ефективність сьогодні, ви маєте жити в соціальних мережах 24/7. Іноді нові тенденції виникають і згасають за лічені години. Найактивніші гравці отримують десятки мільйонів доларів від їх використання, а ті, хто запізнився, зазнають величезних збитків через неправильні налаштування реклами. Нереально вести бізнес і водночас стежити за трендами — це завдання краще довірити професіоналам.
Багатогранність
Сучасна маркетингова кампанія охоплює декілька каналів просування продукту одночасно. До неї можуть входити:
- онлайн-реклама в пошукових системах і соціальних мережах;
- офлайн-івенти;
- інтеграція в блоги, стрими та відеоролики;
- зовнішня реклама;
- виготовлення промоматеріалів тощо.
Організувати їх та синхронізувати роботу за всіма напрямами дуже важко, особливо якщо у вас немає відповідного досвіду. А помилка може коштувати дуже дорого — останнім часом ми бачили багато гучних піар-скандалів, які коштували великому бізнесу мільярди доларів.
Відсутність пунктуальності
Якщо ви колись співпрацювали з блогером або іншим інфлюенсером, то знаєте, наскільки важка ця робота. Медійні персони часто порушують домовленості — змінюють дати й час, запізнюються з фільмуванням відповідних матеріалів, не реагують на повідомлення та скидають дзвінки. Щоб отримати бажаний результат в обумовлені терміни, треба знайти індивідуальний підхід до кожного з інфлюенсерів. Для роботи на цьому ринку треба мати великий досвід у сфері публічних комунікацій і неймовірно глибоке терпіння.