Всі ми любимо фрукти, особливо у свіжому вигляді. Та є в світі один фрукт, якого, до речі, людство споживає найбільше, в якому використовують не соковиту м’якоть, а висушену кісточку.
Мова йтиме про каву. Адже сировиною для виготовлення найпопулярнішого напою в історію людства є саме висушена кісточка, яку виймають із кавової вишні.
Кавова вишня - це дерево, яке росте в умовах вологого і теплого клімату в країнах Південної Америки, Азії та Африки. От саме із нього люди й збирають фрукти із яких, в основному, використовують їх кісточки. Після певних етапів переробки з’являється смачний і ароматний напій, який бадьорить, додає сил і наснаги. Хоча в Бразилії та деяких інших країнах кавові зерна використовують і для приготування звичайних страв.
Як правило, кавові напої поділяються на три великих категорії:
- розчинна кава;
- зернова;
- мелена.
І, як свідчить статистика, саме розчинна кава тут є фаворитом – її людство споживає найбільше. Це й зрозуміло, адже подібний напій приготувати найлегше. Достатньо просто нагріти воду майже до температури кипіння і залити неї доведені до стану порошку кавові зерна.
Корисні поради для любителів розчинної кави:
- Не використовуйте для приготування кави кип'ячу воду. Рідина повинна мати трішки нижчу температуру. Використовуйте воду температурою не вище 85-90 градусів. Лише в такому разі зберігається натуральний смак вашого напою.
- Банка в якій зберігаєте розчинну каву має бути щільно закрита. В іншому разі втрачається неповторний аромат.
- Не можна допускати потрапляння води і вологи в баночку кави. Також слідкуйте за тим, щоб ложечка, якою насипаєте каву була сухою і чистою.
NESCAFÉ - назавжди!
Безсумнівним лідером на ринку виробництва і продажів розчинною кави ось вже майже сто років є компанія Nestlé. А її найвідомішим і найпопулярнішим брендом є торгівельна марка NESCAFÉ.
Nescafé - найбільша у світі торгова марка розчинної кави компанії Nestlé, вперше представлена 1 квітня 1938 року. Назва "Nescafé" є комбінацією двох слів: "Nestlé" і "café" .
Українці знають цю торгівельну марку із 90-х років минулого століття. І вже звикли вживати не лише стандартну розчинну каву.
Адже в асортименті компанії є наступні напої:
- еспресо;
- капучіно;
- лате;
- лунго;
- макіято.
І ще з десяток смачнючих напоїв. Кожен із них має свою особливість, свою неповторну "родзинку".
Але й один спільний для всіх напоїв момент. Це - висока якість від NESCAFÉ.