Покришки, які відомий бренд пропонує для експлуатації в холодну пору року, мають специфічну будову протектора. Крім того, вони виготовлені з міцного та водночас еластичного полімеру, стійкого до негативних температур. Незважаючи на відсутність шипів, гума Dunlop Winter Response 2 гарантує колесам бездоганне зчеплення із засніженою дорогою. Такого ефекту розробникам вдалося досягти завдяки сучасним технологіям, висококласній сировині та матеріалам. Деякі методики є фірмовими винаходами експертів Данлоп, інші стали удосконаленою та покращеною версією загальновідомих прийомів.
Модель Dunlop Winter Response 2 чудово знайома українським автолюбителям. Ця перевірена часом шина отримала безліч відгуків та неодноразово була випробувана у тест-драйвах.
До списку її ключових переваг увійшли такі характеристики:
- ретельно продуманий асортимент типорозмірів;
- доступна вартість;
- стійкість та керованість на будь-яких поверхнях;
- надійний захист від аквапланування;
- довговічність;
- економічна витрата палива (за рахунок зниженого опору коченню).
Описуючи свою розробку, виробник каже, що в дизайн протектора були включені деякі спортивні елементи. Завдяки такому кроку інженери забезпечили колесам підвищену маневреність. Покришки швидко і точно відповідають на команди керма, легко входять у круті повороти та ефективно гальмують у екстрених ситуаціях.
Протектор та склад компаунду
Дизайн протектора отримав V-подібний малюнок, проте є одне "але". У центральній області блоки розташовані із напрямком у зворотний бік. Це технологія Reverse Snow Guide, за допомогою якої інженери значно посилили тягово-зчіпні характеристики шин під час руху по снігу та сльоті. Такий сміливий прийом окупив себе справді високими результатами. Дренажні канали набагато швидше захоплюють сніг і спресовують його, тому колеса щільніше контактують із дорожньою поверхнею.
Вся медіальна зона малюнку зайнята середньорозмірними блоками з гострими кутами та гранями. Більші чотирикутні елементи розташовані лише вздовж плечових областей. Форма плечевин оптимізована таким чином, щоб максимально покращувати аеродинамічний ефект під час руху. Це спортивний елемент, який успішно запобігає заносам та пробуксовкам, а також гарантує автомобілю вищу поперечну стійкість на поворотах. Навіть моделі з досить високим профілем, наприклад, 195/65 R15 (https://guma.com.ua/tires/w-195/h-65/r15) можуть похвалитися швидким та точним відгуком на рухи водія.
Особливу роль у створенні якісного зчеплення зі зледенілою дорогою грають ламелі. Короткі неглибокі прорізи покривають кожен квадратний сантиметр протектора – розробники розмістили їх на верхніх гранях блоків. Ефект полягає в тому, що при зміні швидкості (розгоні, гальмуванні, пробуксуванні) ламелі розкриваються і збільшують площу контактної плями. Таким чином, покришки отримують додаткову опору та ризик ковзання знижується. Важлива деталь - ламелі розташовуються під кутом, тому тягово-зчіпні характеристики залишаються відмінними незалежно від того, в якому напрямку рухаються колеса.
Ще одна перевага, якою можуть похвалитися зимові шини Dunlop Winter Response 2, це вражаюча стійкість до аквапланування. Автомобіль, «взутий» у ці покришки, залишається керованим на мокрому асфальті, сльоті та талом снігу, а також чудово справляється з розмитими ділянками дороги. Дренажні жолобки проходять між блоками під різними кутами і в будь-якому напрямку.
Формула полімерної суміші розроблялась з урахуванням того, що покришки будуть постійно контактувати з замерлою дорогою. Компаунд з новітніми термостійкими компонентами зберігає свою пластичність у найхолодніші дні зими.