Історія реклами сягає своїм корінням в стародавні часи. Щоправда, у Єгипті й Греції , а рекламні оголошення не наносилися на банери чи бігборди, а розносилися голосовими повідомленнями, тобто, криками. Так тривало, напевно до кінця ХІХ століття. Не можемо стверджувати, що точно знаємо, хто започаткував моду на рекламні вивіски, але достеменно відомо, що у 1878 році чех Людвіг Метцель, котрий заснував рекламне бюро на теренах російської імперії, написав надзвичайно влучний девіз на приміщенні своєї контори. Його зміст стосувався того, що оголошення являється справжнім двигуном торгівлі. Контора Метцеля користувалася неабияким попитом. І, можливо, стала законодавицею мод у світі реклами. У наші дні афіші з рекламними слоганами заполонили вулиці, громадські будівлі, ліфти й підвали. Рекламу розповсюджують майже скрізь: на одязі, візитках і повідомленнях. Та одним із найдієвіших способів презентувати товари й послуги виступає нанесення торгової марки на пакети. Адже саме кульок, придбаний у торговельній точці, може подолати десятки, якщо не тисячі кілометрів, при цьому постійно знаходитися в в руках свого власника. Тобто, постійно на виду.
Отож, до фрази Людвіга Метцеля можна додати наступні слова: "коли пакет з логотипом замовити в Україні, то він здатен прорекламувати бренд на всій земній кулі".
Якщо замовляти нанесення логотипу, то лише в компанії «Імпласт»
На сьогоднішній день лідером друку на полімерній упаковці в Україні виступає виробнича компанія «Імпласт» Її основна спеціалізація — це послуги з виготовлення високоякісних поліетиленових пакетів з високоякісним логотипом брендів.
Особливістю компанії виступає:
- власне надсучасне механізоване виробництво,
- повна гарантія супровіду після відвантаження віддрукованої продукції,
- швидке виготовлення й відправка замовлення протягом двох тижнів,
- доступна ціна на товари й послуги,
- широкий асортимент поліетиленових виробів різноманітних модифікацій,
- ледь не миттєва доставка за місцем знаходження замовника.
- і найважливіше, що «Імпласт» має власне високотехнологічне виробництво з повним циклом послуг: від прийняття замовлення до вручення його замовнику. За десятиліття своєї роботи компанія стала флагманом як у виготовленні пакетів, так і в нанесенні логотипів.
Тому пам’ятайте: якщо моду на вивіски з влучними девізами започаткував Людвіг Метцель, то реклама на пакетах асоціюється виключно з компанією «Імпаст».