0800-205-035 – саме за цим номером можна зателефонувати до спеціалістів для отримання важливої інформації (безкоштовно на території України).
Також можна здійснити дзвінок і на інші номери телефонів:
- - 097-202-02-07 (багатоканальний);
- - 050-305-99-10 (багатоканальний);
- - 093-170-25-33 (багатоканальний);
- - (0532) 510-910 (багатоканальний).
Дзвінки здійснюються за тарифами мобільних операторів.
Надіслати повідомлення можна на єдину електронну скриньку [email protected]
АТ «Полтаваобленерго» нагадує, що під час повітряної тривоги обслуговування абонентів здійснюється виключно з використанням IVR-меню в автоматичному режимі.
Кол-центр надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:
- порядку приєднання до електромереж;
- роботи засобів обліку;
- планових та аварійних перерв в електропостачанні споживачів;
- порядку укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- тарифів на послуги з розподілу електричної енергії;
- звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії;
- іншої довідкової інформації.
Кол-центр приймає:
- звернення щодо перерв в електропостачанні, аварійних ситуацій;
- звернення щодо технічного стану електромереж;
- звернення щодо незадовільної якості електричної енергії;
- звернення щодо роботи засобів обліку;
- інформацію про крадіжки електроенергії;
- інформацію про неправомірні дії працівників компанії.
Кол-центр АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» обслуговує споживачів цілодобово та без вихідних.