
Час йде, світ змінюється, а з ним повинні змінюватися і ви. Компанії, які використовують Google таблиці у 2025 році - на 90% приречені на крах. Як зробити так, щоб ваш бізнес не зіткнувся з викликами сьогодення та отримував гарні прибутки? Насправді, все просто. На цей час, ринок е-комерції має надійного помічника в процесі покращення бізнесу, а саме CRM-систему для автоматизації. SITNIKS CRM - це сучасне рішення, що допомагає автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси, має ряд інтеграцій з популярними платформами, мобільний додаток та власний платіжний модуль. Система має широкий спектр вагомих переваг та дозволяє уникнути чисельної кількості “болей”.
Що пропонує SITNIKS CRM для покращення бізнесу?
- Централізоване зберігання стратегічно важливих даних.
Компанії, що працюють з великими обсягами даних часто стикаються з плутаниною та хаосом. У свою чергу, CRM-система дозволяє систематизувати та зібрати всі дані в єдиному інтерфейсі. Інструмент автоматично збирає інформацію про клієнтів, їх уподобання та потреби, продажі, конверсію та ін. а одному місці, що допомагає швидко орієнтуватися в даних та персоналізувати комунікацію зі споживачами відповідно до їх потреб.
- Автоматизація бізнес-процесів.
Зазвичай, рутинні задачі забирають понад 2 години часу менеджерів та провокують зниження продуктивності. Ручний збір інформації, обробка запитів, створення ТТН, звітність, тощо, все це є головними речами, які “з'їдають” час працівників. SITNIKS CRM автоматизує всі щоденні задачі, що дозволяє націлити увагу саме на продажі. Швидкі, автоматичні відповіді на повідомлення допомагають не лише збільшити лояльність клієнтів до бренду, але й на 50% підвищують ефективність роботи менеджерів.
- Аналітика даних в реальному часі.
Аналіз ключових показників бізнесу - це те, без чого неможливе існування компанії у 2025 році. CRM-система здатна вивчати конверсію, аналізувати ефективність маркетингових кампаній, стежити за змінами у поведінці користувачів, надавати детальні звіти про продажі та ін. Все це дозволяє отримати глибоке розуміння проблемних місць та прийняти обгрунтовані рішення щодо покращення.
- Інтеграція з популярними службами доставки та платіжними сервісами.
SITNIKS CRM має 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі служби доставки, платіжні сервіси, соціальні мережі та маркетплейси. Інтеграція з Новою Поштою допомагає пришвидшити процес доставки, а підключення до вашого магазину платіжні сервіси PayPal або Liqpay допоможуть миттєво проводити транзакції, без потреби переходу між браузерами.
- Мобільність
Мобільний додаток SITNIKS CRM надає можливість керувати бізнес-процесами, без потреби перебування в офісі. Додаток має простий та зручний інтерфейс та дозволяє виконувати більшість щоденний задач прямо зі свого смартфону. Спілкуйтеся з клієнтами прямо через інтерфейс системи, відстежуйте залишки на складі та аналізуйте показники бізнесу у будь-який час та місці!
- Платіжний модуль Sitniks Pay.
Sitniks Pay - це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та маркетплейсів, яка дозволяє швидко та зручно проводити транзакції, захищаючи особисті дані клієнтів. SITNIKS думає про безпеку користувачів, а чи думаєте про неї ви?
Чому сучасні підприємці обирають SITNIKS CRM? Більшість користувачів відзначають простоту та зручність використання системи, а також надихаються величезною кількістю можливостей для поліпшення діяльності бізнесу. Клієнти цінують SITNIKS за професіоналізм та зазначають, що автоматизація процесів врятувала їх компанії від краху!