Український фешн-ритейлер DOMINO довів, що преміальний сегмент популярний в Україні і має розвиватися. Компанія працює на ринку понад 20 років та ефективно реагує на сучасні виклики. Завдяки Антону Шухніну, який очолює бізнес, DOMINO планує розширювати мережу мультибрендових магазинів і вже зараз впроваджує інноваційні технології у своєму інтернет-магазині.
Штучний інтелект, що допомагає гармонійно поєднувати брендові речі
DOMINO йде в ногу із часом і використовує сучасні інструменти, щоб кожен клієнт міг зібрати ідеальний образ для урочистої події чи прогулянки містом. Якщо в бутиках можна прийти на індивідуальну примірку зі стилістом, то в інтернет-магазині такої можливості немає. Саме тому в сайт інтегрували штучний інтелект (ШІ). Він надає рекомендації з вибору та комбінування брендових речей. Щоб отримати пораду, потрібно:
- перейти в картку товару;
- обрати пункт «Опис»;
- натиснути на значок GPT, Perplexity, Claude або Grok.
Після цього ШІ надасть детальну інформацію щодо поєднання вибраної речі з іншим одягом, взуттям, сумками та аксесуарами. Його поради базуються на стилі, у якому виконано вподобаний товар. У межах цього стилю він підбирає інші речі та одразу дає посилання, де їх можна придбати.
Хоча ШІ не здатен замінити консультацію професійного стиліста з досвідом створення образів для різних випадків, його поради стануть у пригоді. Поки що DOMINO — один із небагатьох інтернет-магазинів, який почав застосовувати інноваційні інструменти для поліпшення якості шопінгу.
Нові проєкти для створення робочих місць
На своїх сторінках у соцмережах Антон Шухнін анонсував запуск нового проєкту. Майбутнє своєї компанії він бачить в Україні та робить внесок у розвиток економіки країни. Розширюючи мережу бутиків одягу, взуття та аксесуарів у сегменті luxury, він розвиває бізнес і створює нові робочі місця.
Шухнін повідомив: «Вже зовсім скоро ми презентуємо наш новий простір DOMINO у Києві. Слідкуйте за нашими вакансіями та приєднуйтеся до команди — ми завжди раді талановитим спеціалістам».
Завдяки таким керівникам український бізнес не зупиняється, а продовжує працювати навіть в умовах війни. Це допомагає країні утримувати спеціалістів і створює умови для їхнього професійного розвитку.
Соціальна відповідальність

Антон Шухнін регулярно передає частину коштів від продажів у DOMINO на потреби українських захисників і захисниць, а також допомагає людям, евакуйованим із зони бойових дій. Наприклад, нещодавно за гроші, отримані з покупок у святкові вихідні серпня, було придбано позашляховик для спецпідрозділу Головного управління розвідки України й подаровано 100 наборів школярам із родин переселенців. Шухнін не лише бере активну участь у таких ініціативах, а й закликає інших українських бізнесменів до соціальної відповідальності.
Допомога армії та цивільним здійснюється з переконання, що життя в безпечній Україні можливе лише завдяки спільним зусиллям воїнів, бізнесу та суспільства. Кошти від продажів і надалі йтимуть на підтримку ЗСУ та співвітчизників, які найбільше цього потребують.
Плани на майбутнє
За словами Антона Шухніна, DOMINO не планує змінювати свій підхід до бізнесу. Компанія і надалі пропонуватиме оригінальні брендові речі, створюватиме комфортні умови для шопінгу, розвиватиме команду і допомагатиме війську. Її філософія базується на бездоганній якості, преміальному сервісі й соціальній відповідальності.
Якщо хочете придбати одяг, взуття або аксесуари класу «люкс», завітайте до бутиків у Києві або Одесі чи на domino.ua!








