А вам потрібні нічні маршрутки?
— У Кременчуці нічні маршрутки працюють вже років 10, не менше. Але офіційних дозволів, тарифів немає ні в кого. Працюємо нелегально, але акуратно – правил не порушуємо, то й ДАІ нас не чіпає, – розповідає представник однієї з приватних фірм перевізників. – В інших містах теж така ситуація, і теж неофіційно маршрутки працюють, бо є попит. Зараз багато людей заощаджує, особливо молодь.
У транспортному відділі міськвиконкому кажуть, що нічний режим недоцільний. «Я вважаю, що справа влади – забезпечити проїзд до місця роботи, а ті, хто любить погуляти, нехай самі вирішують проблему транспорту. Ми дізнавалися про досвід інших міст у цьому питанні. Можу сміливо зазначити, що ніде в Україні нічних маршрутних перевезень немає», – прокоментував начальник транспортного відділу міськвиконкому Юрій Войтенко. Він додав, що минулого місяця у виконкомі відбулася нарада, де обговорювали запровадження нічного режиму. Вкотре в мерії вирішили, що з нічними перевезеннями морочитися не варто.
Проїзд в автобусі – 1 грн 90 коп.
Міське АТП-15307, яке обслуговує пасажирів Крюкова, має намір підвищити вартість проїзду в автобусах майже вдвічі. Підприємство подало документи на розгляд в мерію. Завідуючий відділом економічного аналізу, цін і тарифів Микола Здойма пояснив, що спочатку пропозицію перевізників розгляне кременчуцька комісія, потім документи передадуть в ОДА, а останньою інстанцією стане Міністерство економіки.
Засідання комісії від мерії заплановано на 20 травня, після чого відділ економічного аналізу скаже, чи обґрунтовані нові ціни і як далі вирішуватимуть запит перевізника.
Цікава пропозиція
У маршрутці № 17 можна прочитати оголошення про нічний графік руху автобусів «Богдан». Журналісти зацікавилися нововведенням і зателефонували у фірму «Вобі-груп», яка організувала нічні перевезення. Представник фірми прокоментував:
— Наша кампанія розпочалася 1 травня. Ми пропонуємо пасажирам регулярні нічні перевезення. Це буде недорого і зручно. З 20.00 до 23.00 тариф – 1 грн й інтервал руху – 6-7 хв. Пізніше, до 1.00, вартість проїзду становитиме 2 грн та інтервал руху – 8-10 хв. З 1.00 до 5.00 – 3 грн, інтервал – 15-20 хв. Ми вважаємо, що людям буде зручно, вони знатимуть, що маршрутка обов’язково приїде. Наразі ми не можемо точно дотримуватися інтервалів руху, бо на маршруті менше автобусів, ніж треба. Зараз наша фірма не має офіційного дозволу, ми плануємо його отримати, а у даний час вивчаємо пасажиропотік.
Народ скаже, як зав’яже
Ви «за» офіційне введення нічних тарифів чи це питання не варте уваги?
Юрій, 35 років, службовець:
— Іноді треба їхати через усе місто й після 23.00. На таксі дорого. А було б зручно, якби й розклад був.
Павло, 30 років, інженер:
— Я вважаю, що краще фіксований тариф, ніж кожен водій буде диктувати свою ціну.
Елеонора, 23 роки, студентка:
— Я вважаю, що нічний тариф повинен бути вищим, ніж денний. Водіям важко працювати, та й різних неадекватних пасажирів уночі більше.
Олексій, 37 років, робітник:
— Працюю на стальзаводі. Після другої зміни дістаюсь до нагірної частини двома маршрутками по 3 грн – у сумі 6 грн. Раніше були автобуси АТП, яких чекали працівники заводів, а зараз їздять лише маршрутники втридорога.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном