Вхід | Реєстрація

До Євро—2012 полтавці можуть перейти на цифрове телебачення

Полтава має всі шанси до чемпіонату Європи з футболу в 2012 році повністю відмовитися від аналогового телебачення й перейти на цифрове. Про це повідомив центральним та регіональним ЗМІ у прес-клубі в Києві президент компанії «ВОЛЯ» Сергій Бойко.
— У квітні Київ став першою цифровою столицею Східної Європи. У Полтаві темпи популяризації цифрових пакетів досить високі. Минулого року кількість їх користувачів зросла в рази! — наголосив Сергій Бойко.
Якість послуг компанії «ВОЛЯ», в тому числі й цифрового телебачення, вже оцінили десятки тисяч полтавців — абоненти регіонального підприємства «Полтавські телекомунікаційні системи». Саме завдяки злагодженій професійній роботі колективу підприємства Полтава отримала право використовувати національний телекомунікаційний бренд «ВОЛЯ» поряд з такими містами, як Київ, Львів, Севастополь, Харків та Вінниця.
— Інфраструктуру «Полтавських телекомунікаційних систем» я оцінюю дуже добре. Весь колектив протягом року напружено працював, аби підтвердити право носити ім'я «ВОЛЯ». Проведено технічне переоснащення, модернізацію мереж, відкрито новий контакт-центр, підвищено культуру обслуговування абонентів, — говорить Сергій Бойко.
Безумовно, робота з модернізації мережі та збільшення пропускної спроможності важлива. Проте абонентів у першу чергу цікавить не технічний аспект, а кінцевий результат — якісна картинка на екрані, широкий спектр телевізійних програм, додаткові сервіси, швидкий та стабільний доступ до Інтернету. І головне завдання компанії «ВОЛЯ» — зробити все це зручним і доступним для клієнтів 24 години на добу.
Побували полтавські журналісти і в одному з шести київських контакт- центрів «ВОЛІ». Переконалися, що полтавські офіси теж відповідають європейському рівню і облаштовані, як столичні. Тут немає ніяких скляних перетинок з вузькими віконцями, а передбачене відкрите спілкування з абонентами. Єдина відмінність — у Києві вже можна протестувати й придбати обладнання для формату HDTV — телебачення високої чіткості. Це вже наступне, за цифровим, покоління стандартів телебачення, для якого потрібні найсучасніші телевізори, що здатні відображувати відео високої чіткості, й відповідне обладнання. Формат HDTV компанія «ВОЛЯ» впровадила в Києві у лютому 2010 року в рамках користування таким додатковим сервісом, як відео на замовлення. Як розповів Сергій Бойко, у планах компанії надати киянам можливість замовлення на окремий пакет телеканалів, який надаватиметься в HD форматі. Для нашого міста поки що це далека перспектива. А от «відео на замовлення» у цифровому форматі полтавцям обіцяють запропонувати уже найближчим часом.
— Завдяки сервісу «відео на замовлення» абонент зможе в будь-який час доби дивитися фільми, які тільки-но вийшли на широкий екран, — говорить керівник відділу зі зв'язків з громадськістю компанії «ВОЛЯ» Аліна Сігда. — Також цього року абоненти нашої компанії у Полтаві отримають ще більше цікавих каналів пізнавальної, розважальної та спортивної тематики в цифрових пакетах.
— Зараз між каналами йде конкуренція. Кожен прагне запропонувати якомога цікавіший контент. Компанія «ВОЛЯ» у свою чергу обирає для
своїх абонентів найкращі світові телепрограми, постійно поліпшуючи наповнення цифрових пакетів. До того ж, частина програм — ексклюзивна й доступна лише нашим абонентам, — розповідає Аліна Сігда.
До речі, в компанії «ВОЛЯ» не намагаються формувати однакові пакети у всіх регіонах. Адже, наприклад, у полтавців і львів'ян різні смаки. І це обов'язково враховується регіональним провайдером під час наповнення пакетів телепрограм. Саме орієнтація на потреби клієнтів, високотехнологічна база та чітка організація бізнес-процесів допомає «ВОЛІ» бути лідером на телекомунікаційному ринку. Окрім того, якщо значна кількість компаній, що пішли «у тінь» і використовують різні схеми для економії своїх витрат, включаючи невиплати ліцензійних винагород правовласникам програм, відсутність ліцензій на будівництво і проектування мереж, використання дешевих матеріалів, «ВОЛЯ» працює прозоро.
Вразив полтавів і майданчик дата-центру компанії, де розміщені понад тисячу серверів, на яких «живуть» десятки тисяч сайтів. У приміщенні створені ідеальні умови для забезпечення їхньої безперебійної роботи. Дата-центр спроектований і побудований з урахуванням дублювання життєво важливих вузлів. Вихід з ладу будь-якого компонента центру не призводить до зупинки сервісів. Дата-центр «ВОЛІ» — лідер ринку хостингу серверів України. До речі, на прохання журналістів Сергій Бойко також зробив прогноз розвитку Інтернету на найближчі п'ять років. Швидкість доступу до «всесвітньої павутини» вимірюватиметься десятками й сотнями мегабіт й активно розвиватиметься мульти-медіа.
До кінця року бренд «ВОЛЯ» з'явиться у Донецьку, Запоріжжі, Рівному, Кіровограді та Хмельницькому. Для абонентів це насамперед означає зобов'язання компанії вдосконалити послуги, що надаються, а також надійність і стабільність.

Автор: Тетяна ГАЛЯМ, www.vechirka.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
29 червня 2010, 14:22 | Полтава | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації