- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Тільки не це! Чого у жодному разі не варто робити на роботі
Нерідко у колективі можна спостерігати таку ситуацію: один із співробітників працює, прямо скажемо, абияк, проте користується повагою колег і керівництва, інший же – професіонал своєї справи, але його чомусь недолюблюють. Експерти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна визначили 8 речей, які не можна допускати на роботі.
- Плітки про колег. Особисте життя співробітників може бути цікавішим будь-якого серіалу, але перш, ніж повідомити комусь подробиці, добре подумайте. Які думки можуть зародитися у вашого колеги? Так само, як ви зараз обговорюєте з ним одних людей, – так само ви будете обговорювати і його з іншими. Зрештою, з базікалом просто перестануть розмовляти.
- Удар в спину, переступання через колег. У перший раз підставивши колегу, ви можете виграти і заробити собі додаткові бонуси, але надалі репутація безпринципного кар'єриста відіграє з вами злий жарт – вам перестануть допомагати. До того ж принцип бумеранга ніхто не відміняв – вашими ж методами можуть підставити вас.
- Привласнення чужих успіхів. Не можете генерувати ідеї самостійно у процесі своєї робити? Можливо варто замислитися над зміною роду діяльності? Але користуватися чужими ідеями – не варто…
- Коли співробітник у чомусь досягнув успіху: вивів компанію на новий рівень, отримав грант, захистив успішний проект – він має право на свою частку компліментів і поздоровлень. Якщо він приймає їх гідно – точно так само він і цінується в компанії. Коли ж хтось кожну успішно виконану дрібницю возвеличує до небес – швидше за все, це лише викликатиме запитання.
- Демонстрація негативних емоцій. Так, на будь-якій роботі трапляються непорозуміння і конфлікти, але якщо ви будете голосно кричати, кидатися канцелярським приладдям і крити усіх нецензурними словами – це не додасть вам авторитету, скоріше, навпаки.
- Зайві позитивні емоції. Їх, як не дивно, теж може бути перебір. Не варто цілувати всіх колег з приводу підвищення зарплати або кричати крізь відчинене вікно, що дуже цінуєте своїх колег за подарунок на день народження. Репутація не зовсім врівноваженої людини може стати вашою супутницею.
- Повторення «як мені набридла ця робота». Набридла – шукайте іншу. Але постійне ниття і висловлення ненависті до роботи обов'язково знизить «бойовий дух» колективу, а начальство швидко вирахує баламута. Крім того, ненавистю до роботи ви знецінюєте тих, кому робота до душі. А це нікому не сподобається.
- Спалювання мостів. Безумовно, голосно грюкнувши дверима, ви покараєте «злого керівника». Однак, разом з ним і колег, яким доведеться працювати в авральному режимі, поки не буде знайдена заміна.