- Selena2017
12 грудня, 17:54
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
За що можуть позбавити водійських прав
5 пунктів, про які потрібно знати водіям
Рішення заборонити водіям керувати автомобілями може прийняти тільки суд. Не варто ототожнювати позбавлення права керувати транспортними засобами з відстороненням від керування. Якщо, наприклад, поліцейський підозрює водія в керуванні авто у стані сп’яніння, він зобов’язаний обмежити йому можливість управляти машиною. Тобто, відсторонити водія від керування авто. Протягом трьох місяців суд повинен розглянути справу про притягнення водія до відповідальності, розібратися, чи вчиняв водій правопорушення, у вчиненні якого його обвинувачують. Якщо водій винний, вирішити, яке покарання застосувати. Сьогодні адміністративна відповідальність за вчинення порушень Правил дорожнього руху передбачена в Кодексі України про адміністративні правопорушення.
- Створення аварійної ситуації. Прав позбавляють від 6 місяців до року.
- Невиконання вимог працівників поліції про зупинку транспортного засобу — від 3 до 6 місяців.
- Виїзд на залізничний переїзд у випадках, коли рух через переїзд заборонено — від 6 до 12 місяців.
- Вчинення ДТП — від 6 до 12 місяців.
- Керування транспортним засобом у стані сп’яніння — від 1 до 10 років.
Скільки коштуватиме розмитнення автомобіля
Депутати Верховної Ради ухвалили законопроекти щодо розмитнення автівок і очікують, що це зменшить кількість машин на єврономерах в Україні.
Формула для обчислення акцизного податку наступна: базова ставка помножити на коефіцієнт двигуна помножити на коефіцієнт віку.
Нові базові ставки для бензинових авто такі: з об’ємом двигуна до 3000 см кубічних — 50 євро; більше 3000 см кубічних — 100 євро. Базові ставки для дизельних авто: об’єм до 3500 см кубічних — 75 євро; понад 3500 см кубічних — 150 євро.
Коефіцієнт двигуна розраховується так: об’єм двигуна ділиться на 1000.
Різниця в тисячі євро
Акцизний податок бензинового автомобіля 2013 року з об’ємом двигуна 1500 см кубічних складе: 50 х 1,5 х 5 = 375 євро.
За чинними поки що ставками цей податок для аналогічної автівки становить 2051 євро.
До того ж пропонують обмежити коефіцієнт віку до 15. Раніше пропонувалося застосовувати коефіцієнт, що відповідав фактичному віку машини.
— Відтак, навіть для автомобілів 2000 року випуску коефіцієнт віку, застосування якого суттєво впливає на розмір акцизного податку, не перевищуватиме 15, — пояснила голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.
Тож, для автомобіля на бензині з об’ємом двигуна 1500 см кубічних, 2003 року і старіше, акцизний податок буде: 50 х 1,5 х 15 = 1125 євро.
За чинними ставками, для автівки 15 років акцизний податок складає 2 642 євро.
Пільгове розмитнення
Останньою правкою було те, що протягом 90 днів з моменту вступу закону в дію, власники автомобілів на єврономерах зможуть їх розмитнити на пільгових умовах, сплативши лише 50 % акцизного податку. Знижка застосовується до транспортного засобу, який особа завозить для власного використання в кількості один автомобіль на одну особу.
Парламент пропонує кошти від масового оформлення машин направляти до пенсійного фонду.
— Ця норма є винятковою і стосується виключно митного оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України в режимах транзиту та тимчасового ввезення з 1 січня 2015 року й до дня набрання чинності зазначених актів. Її застосування дозволить підвищити ступінь соціальної відповідальності осіб, які ввезли такі машини, і надасть змогу збалансувати фінансовий стан Пенсійного фонду, що у свою чергу стабілізує ситуацію з виплатою пенсій в Україні», — зазначає Ніна Южаніна.
Щодо вартості розмитнення: змінити пропонують лише ставки акцизного податку на авто, а от ПДВ (20 % від вартості авто), мито (10 % від вартості) та збір у Пенсійний фонд (3–5 %) залишаються в тих самих межах.
Штрафи щодо порушення митних правил прописані в законопроекті № 8488, який депутати ухвалили теж 8 листопада. Стають суворіші правила, посилюється контроль, збільшуються суми штрафів за порушення митного законодавства. Щодо поступок, то ухвалили, що протягом 180 днів власник авто, який порушив встановлені строки перебування транспортного засобу на території України, повинен буде сплатити митні платежі та штраф у розмірі 8500 гривень та буде звільнений від адміністративної відповідальності за порушення митних правил.
Зменшать дозволену швидкість і збільшать штрафи
У законопроекті №7286, який 8 листопада внесли на розгляд Верховної Ради, передбачається ряд кардинальних змін і штрафних санкцій за порушення правил дорожнього руху.
Зокрема, у законопроекті пропонується знизити допустимий поріг перевищення швидкості, за порушення якого будуть штрафувати, з 20 кілометрів за годину (перевищення швидкісного режиму на 19 км/год зараз тягне за собою тільки усне попередження), до 10 км/год. Крім того, пропонується збільшити штраф за подібні порушення. Якщо зараз за перевищення швидкості на 20 км/год водіїв штрафують на 255 гривень, то незабаром суму можуть підняти до 340 (за перевищення на 10 км/год). А тих, хто рухається швидше встановленого ліміту на 50 км/год, планують штрафувати вже на 3400 гривень замість нинішніх 510.
Контроль за дотриманням швидкісного режиму на дорогах здійснює патрульна поліція за допомогою лазерних приладів TruCAM. А їх у правоохоронців всього близько 30 штук на всю Україну. Так що, повальних штрафів поки не очікується. Але вже скоро, як обіцяють у поліції, таких приладів стане набагато більше. З’являться й інші радари, здатні вести контроль під час руху.
У цьому ж законопроекті пропонується збільшити з 255 до 340 гривень штраф за порушення вимог дорожніх знаків або проїзд в недозволених місцях. А з любителів розмовляти за кермом по телефону планують стягувати 510 гривень штрафу замість нині діючих 425. У той же час за ненадання переваги в русі спецтранспорту або порушення правил зупинки будуть карати штрафом в розмірі 680 гривень. Якщо ж ці порушення стали причиною аварійної ситуації, то з водія можуть стягнути штраф 850 гривень або ж позбавити його прав на термін до року.
Пропонується також збільшити штраф з 255 до 3400 гривень з можливим позбавленням прав на півроку за залишення місця ДТП. А ось за створення аварії пропонується штрафувати на суму 1190 гривень (зараз це «оцінюється» в 340). Також законопроект збільшує штраф до 10 200 гривень за керування транспортним засобом особою, яка не має такого права. А тих же, хто був позбавлений водійських прав і сів за кермо, хочуть карати штрафом в розмірі 20 400. Якщо ж таке порушення буде скоєно повторно протягом року, сума штрафу збільшиться удвічі.
Крім того, законопроект пропонує народним депутатам дозволити поліції зупиняти автомобілі, щоб перевірити, чи не перебуває водій у стані алкогольного сп’яніння (зараз правоохоронці не мають права зупинити авто з цієї причини, поки немає порушення). Там же розписуються правила поведінки водія при зупинці поліцією: він не повинен виходити з автомобіля без дозволу на це правоохоронця, руки зобов’язаний тримати на кермі в полі зору правоохоронця.
Пропонується, щоб водій на вимогу поліцейського передавав йому необхідні документи, а також давав можливість оглянути машину і особисті речі. У разі ж відмови передавати документи поліцейському, як це зараз практикують багато водіїв, правоохоронець зможе виписати штраф у 425 гривень.