Вхід | Реєстрація

На лобовому склі з’явиться мітка радіочастотної ідентифікації

З 1 травня в Україні набувають чинності нові правила техогляду (для транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів та багажу, отримуючи за це прибуток. В тому числі і громадський транспорт та таксі).Окрім того, що зміниться порядок проходження перевірки технічного стану транспортного засобу, також водіям видаватимуть спеціальні мітки з радіочастотною ідентифікацією, які потрібно буде приклеїти у правій частині вітрового скла з внутрішнього боку.

Контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування. Усе це робиться задля того, щоб уникнути фальсифікації протоколів на станціях технічного обслуговування. У поліції впевнені, що тепер порушників буде значно менше.

Зміни відбуваються планово, адже Україна до 2020 року має перейти на європейські норми техогляду. Про все це повідомили в Головному сервісному центрі при Міністерстві внутрішніх справ.

Якщо водій вирішить здійснити обов’язковий технічний контроль, йому видадуть паперовий бланк разом із міткою радіочастотної ідентифікації. Ці мітки можна буде зчитувати за допомогою спеціальних приладів, що допомагатимуть перевірити, чи автомобіль допущений брати участь у дорожньому русі. Усі ті, хто отримав бланк старого протоколу, мають право ними користуватися до кінцевого терміну дії.

 

За несправні фари — штраф незаконний

Керування водієм транспортним засобом, що має несправності зовнішніх світлових приладів (темної пори доби), тягне за собою накладення штрафу в розмірі 340 гривень на перший раз і якщо повторно протягом року, то передбачено позбавлення права керування від 3 до 6 місяців.

Згідно Правил дорожнього руху, водій зобов’язаний перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан транспортного засобу та стежити за цим. Правилами забороняється експлуатація транспортних засобів, коли режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідає вимогам. При цьому, забороняється подальший рух ТЗ, у яких у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості не горять лампи фар чи задніх габаритних ліхтарів.

У разі виникнення в дорозі зазначених несправностей, водій повинен вжити заходів для їх усунення, а якщо це зробити неможливо — рухатися якомога коротшим шляхом до місця стоянки або ремонту.

Якщо працівники поліції виявляють під час руху несправність освітлювального приладу, вони мають право обмежити рух автомобіля для перевірки технічного стану та з’ясувати наявність події адміністративного проступку.

Якщо несправність габаритних вогнів чи фар виникла під час руху та водію про це не було відомо, така подія вважається не адміністративним проступком із накладенням штрафу, а приводом для усунення цих недоліків на місці зупинки транспортного засобу.

Штраф поліції в такому випадку буде незаконним та підлягає скасуванню!

 

Зупинку жезлом можна проігнорувати

До Правил дорожнього руху внесено зміни, згідно з якими жезл може використовуватись поліцейськими тільки для регулювання дорожнього руху.

Одночасно втратила чинність норма щодо права зупинки автомобіля за допомогою жезла.

Таким чином, на сьогодні вимога зупинки транспортного засобу позначається поліцейським виключно за допомогою:

  • сигнального диска з червоним сигналом або руки, що вказує на відповідний транспортний засіб та подальше місце його зупинки;
  • увімкненого проблискового маячка синього і червоного або лише червоного кольору та (або) спеціального звукового сигналу;
  • гучномовного пристрою;
  • спеціального табла, на якому зазначається вимога про зупинку транспортного засобу.

Водій повинен зупинити транспортний засіб виключно на підставі зазначених позначок.

Якщо інспектор махає смугастою паличкою, водій вправі проігнорувати його, оскільки така зупинка не є законною.

 

Любителів швидкої їздити оштрафували на 9 мільйонів

За перевищення швидкості в Україні протягом чотирьох місяців було оштрафовано водіїв на суму понад 9 мільйонів гривень. Про це повідомив Департамент патрульної поліції України.

Усього за період з середини жовтня 2018 року, тобто з моменту, коли водіїв почали штрафувати за порушення режиму швидкості, зафіксоване радаром TruCam, до кінця січня було оформлено 35 222 матеріали про адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачає стаття 122 Кодексу про адмінправопорушення («Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших Правил дорожнього руху»).

«За період з 16 жовтня 2018 року по 25 січня 2019 року на території України накладено штрафів на загальну суму 9 724 342 гривень, із яких сплачено 7 672 096», — повідомили в Нацполіції.

Нагадаємо, штраф за перевищення швидкості більш як на 20 км/год становить 255 гривень. Штраф за перевищення швидкості більш як на 50 км/год — 510.



Автор: За матеріалами інтернет-видань
25 лютого 2019 | Категорія: Юридична консультація

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації