- Олег Тягнибок
21 грудня, 21:13
На тему: На Полтавщині матір підозрюють у сексуальному насильстві над власною донькою - Еллоц Олег
21 грудня, 20:14
На тему: Новорічні дерева коштують від 100 до 500 гривень - ZLATO
13 грудня, 18:54
На тему: На стіні міськради з’явилося зображення Копельця - Arturo
11 грудня, 06:53
На тему: Творча криза: як знайти вихід? - Dmytro
2 грудня, 00:16
На тему: Мандарини завозять із 5 країн. Які найсмачніші?
Електронний підпис спростить доступ до правової допомоги
Використання електронного цифрового підпису значно спрощує доступ до документів, які підтверджують право людини на безоплатну вторинну правову допомогу.
«Разом із зверненням про надання БВПД людина має подати документи щодо належності її до однієї із вразливих категорій осіб, які мають право на таку допомогу. Зокрема, це довідки з органів фіскальної служби, Пенсійного фонду. Електронний цифровий підпис дає змогу, не виходячи з дому чи офісу, отримати ці документи».
Підписаний ЕЦП електронний документ має таку ж юридичну силу, як і звичний паперовий документ, який людина підписує власноруч. Використання електронного підпису – це економія часу, оскільки людині не треба везти паперові документи. За необхідності передача права підпису довіреній особі проходить без трудомістких і фінансово витратних процедур.
Є три варіанти отримання ЕЦП. Перший – звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Їхній список є за посиланням https://www.czo.gov.ua/ca-registry.
Другий варіант – якщо людина є клієнтом Приватбанку, то для отримання ЕЦП можна скористатися сервісом Приват24.
Пенсіонери можуть отримати ЕЦП разом з електронним пенсійним посвідченням. Для цього потрібно звернутися до найближчого територіального органу Пенсійного фонду України.
За потреби фахівці системи безоплатної правової допомоги детально роз’яснять клієнтам порядок отримання ЕЦП. Також можна скористатися їхньою допомогою в отриманні документів через відповідні онлайн-сервіси державних органів.







