- ludmila65
30 березня, 10:12
На тему: Кобеляцька міська рада: потрібно міняти будівлю - toksik
30 березня, 04:26
На тему: Придніпрянські луки: висловилися всі, шукають «крайнього» - Ltava
21 березня, 07:54
На тему: До 1 квітня луки поряд із Оріллю не розорюватимуть - alexderjav
13 березня, 11:18
На тему: Кожен п’ятий є непридатним до служби - Ltava
11 березня, 16:33
На тему: Штрафи зросли
Час міняти амортизатори? Ознаки поломки
Якщо кузов авто розколисується, як дитячий візок, час їхати на ремонт, а не чекати, поки загупає, як кінська підвода. Так радять автомайстри.
Дійсно, загальновідомий спосіб перевірити стан амортизаторів — це натиснути на кут кузова і різко відпустити. Якщо авто гойдається догори-вниз із великою амплітудою, значить амортизатор — уже лише баласт.
Та є й інші ознаки, які вкажуть на необхідність навідатися до майстра.
- Вібрація під час руху. Через знос ущільнення на поршні амортизатора в штока з’являється вільний хід. Це проявляється збільшенням вібрації, на рульовому колесі можуть відчуватися поштовхи.
- Автівку веде в бік під час гальмування. Навіть легке гальмування або рух кермом у бік може призводити до відчутного розгойдування кузова, якщо амортизатор вийшов з ладу. Тому автомобіль стає якимось незграбним на віражах.
- «Гальмування» під час гальмування. Якщо амортизатор не працює, колеса недостатньо щільно притискаються до дорожнього покриття, що призводить до прослизання покришки на дорозі. А отже, гальмування відбувається із затримкою.
- Нерівномірний знос шин. Якщо амортизатор не виконує свою функцію, колеса на ходу автомобіля починають зайвий раз підскакувати і знову падати на асфальт. Це призводить до підвищеного та нерівномірного стирання гуми.
- Патьоки гідравлічної рідини. Масляні доріжки чи плями на корпусі амортизатора — вірна ознака того, що він вийшов із ладу.