- Selena2017
12 грудня, 17:54
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Реєстрація ГБО: куди звертатися і скільки коштує
Зростаюча кількість автомобілів з газобалонним обладнанням усе ще залишає місце для запитань. Водії часто, через незнання, піддають себе ризику бути оштрафованим за те, що вчасно не зареєстрували переробку автомобіля в Міністерстві внутрішніх справ.
Чи потрібно реєструвати ГБО. Згідно з постановою Кабміну від 21 липня 2010 року «Порядок переобладнання транспортних засобів», пункт 1, перереєстрація необхідна. Установка ГБО є зміною автомобіля. Тому автомобілісту потрібно звернутися в сервісний центр МВС для заміни техпаспорта.
У автовласника є 10 днів з моменту установки ГБО для перереєстрації авто. Адже в графі «Вид палива» тепер буде вказано не тільки бензин, а й газ.
Документи, які необхідні для оформлення ГБО:
- паспорт (оригінал + копія);
- ідентифікаційний код (оригінал + копія);
- документи транспортного засобу, а саме — техпаспорт;
- сертифікат відповідності;
- акт прийому-передачі автомобіля на СТО при виконанні робіт;
- свідоцтво про реєстрацію компанії (СТО), що встановила ГБО на ваш автомобіль.
Сертифікат ГБО і свідоцтво відповідності, нарівні з актом про виконані роботи, видаються організацією-монтажником.
Щоб уникнути труднощів з документацією, звертайтеся лише в ті організації або техсервіс, які мають відповідний сертифікат на виконання таких робіт.
Скільки коштує реєстрація ГБО. Автовласникам потрібно буде оплатити послуги в сервісному центрі МВС: собівартість техпаспорта, експертизи, комп’ютерні послуги і комісія в касі або терміналі. Вартість реєстрації легкового автомобіля становить 409 гривень.
Завдяки тому, що в нових центрах — електронні черги, а більшість операцій проводяться через комп’ютери, реєстрація у вас може зайняти від 2 до 5 годин.
Адміністративна відповідальність за незареєстроване в техпаспорті ГБО настає за статтею 121 Кодексу України про адмінправопорушення і тягне за собою накладення штрафу в розмірі до 340 гривень.
Авто з ГБО першими підуть під техогляд. Повернення обов’язкового техогляду для всіх транспортних засобів буде поетапним. Першими «обов’язковий технічний контроль» пройдуть автомобілі, обладнані ГБО.
Українські чиновники все частіше говорять про повернення відміненого в 2011 році корупційного техогляду. Першими доводити свою технічну справність будуть змушені авто, обладнані ГБО. Такі новації передбачені планом заходів щодо реалізації стратегії розвитку органів МВС до 2020 року.
Ключовим елементом забезпечення безпеки має стати система періодичних техоглядів авто на зрідженому газі. Проводитимуть її за аналогією з класичними техоглядами повноважені підприємства. Тобто ті, хто отримає відповідний сертифікат від органів правопорядку.
Слід зазначити, що зараз жодних подробиць майбутнього проекту в уряді не озвучують. Згаданий документ лише описує основні заходи та терміни їх реалізації для запуску нової системи. До грудня 2019 року МВС, разом із державною регуляторною службою та Мін’юстом, повинні розробити й подати на розгляд Кабміну проект відповідного закону.
До квітня 2020 року МВС зобов’язаний розробити підзаконний акт — затвердити детальний порядок здійснення контролю. А до липня 2020 року — запустити «обов’язкову періодичну перевірку згаданого обладнання уповноваженими суб’єктами».
За офіційною статистикою Національної поліції, через поганий технічний стан зараз відбувається менше 1 % дорожньо-транспортних пригод.
На думку експертів, проходження чесного техогляду для всіх автомобілів зараз майже неможливе, а повернення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів неминуче призведе до відновлення старих корупційних схем.