- Selena2017
12 грудня, 17:54
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Чи потрібно консервувати автомобіль перед тривалою стоянкою
Буває, що власнику доводиться надовго залишити свій будинок, а разом з ним і улюблений автомобіль — наприклад, при від’їзді на роботу в іншу країну. Чи потрібно при цьому якимось чином спеціально консервувати машину?
Середньостатистичний сучасний автомобіль, при всій його насиченості складними системами, великодушно прощає власнику брак уваги з його боку. І в більшості випадків залишена на кілька місяців машина серйозних клопотів при наступному використанні власникові не принесе.
Помити, у тому числі — під крилами і днищем, і висушити. Нашарування бруду будуть тримати в собі вологу, яка провокує корозію кузова — найдорожчої частини машини. Ця умова вдвічі важливіша взимку, коли на машині залишається не тільки бруд, але і сіль.
Навоскувати кузов. Шар твердого воску закриє мікротріщини на лаку і фарбі та попередить розвиток в них корозії. Також віск частково захистить фарбу від хімічного впливу пташиного посліду, деревного соку.
Закрити скло від сонця шторками або екранами, щоб уникнути парникового ефекту, який доводить температуру в салоні до 70 градусів. У принципі, у переддень спекотного літа небажано залишати машину на відкритому для сонця майданчику.
Накачати шини із запасом до 0,5–0,7 атмосфери. Це попередить залишкову деформацію боковин у випадку, якщо колеса (навіть справні!) будуть поступово втрачати тиск, і машині доведеться якийсь час стояти на приспущених шинах. Але якщо стоянка передбачається до півроку і більше, бажано, щоб хтось періодично приходив до машини і відновлював тиск у колесах.
Більше трьох-чотирьох місяців у режимі очікування на парковці не витримає жоден акумулятор. Глибоке розрядження небезпечне для багатьох типів АКБ. Зарядіть батарею на 100 %. АКБ буде зберігати здатність запустити двигун не більше півроку, потім її доведеться заряджати. Акумулятору шкідливо залишатися надовго в розрядженому стані, тому якщо планується стоянка більше 3?х місяців, батарею краще забрати в гараж або додому, де її будуть заряджати для запобігання від сульфатації через глибоке розрядження. Природно, включена охоронна сигналізація значно прискорює розрядження акумулятора під час стоянки автомобіля.
Вирішіть питання пального. По вінця наповнений бак попереджає розвиток корозії його стінок, але це актуально для автомобілів старше 10 років. З іншого боку, якщо бензин простоїть у баку близько року, його пускові властивості багато в чому будуть втрачені. Газовий балон небажано залишати заповненим до максимуму, особливо влітку.
У сирому, теплому і погано провітрюваному гаражі корозія активується настільки, що після довгої відсутності власник може не впізнати свою машину.
Перевірте вентиляцію гаража. Якщо машина буде відпочивати в гаражі, він повинен обов’язково добре провітрюватися — інакше велика ймовірність корозії кузова.
Приберіть і висушіть салон. Сміття, залишене в попільничках і під сидіннями, за довгі місяці зігниє, зацвіте тощо. Волога стане причиною розвитку цвілі й інших грибків, які нелегко буває вивести.
За можливості, нанесіть на гумові вироби захисний склад, який попереджає старіння матеріалу через опромінення ультрафіолетом. Стосується це ущільнювачів стекол, двірників, молдингів і навіть шин.
Гумові деталі, які постійно будуть перебувати на сонці, варто захистити від старіння спеціальним препаратом. Наприклад, багато металів і деякі гумові вироби повинні постійно омиватися маслом або робочими рідинами. Пластики та гума не призначені для постійного (а не повторного або повторно-короткочасного) перебування на сонці.
Простіше кажучи, для автомобіля більш природний стан — це все-таки рух, а не стоянка.