- ludmila65
30 березня, 10:12
На тему: Кобеляцька міська рада: потрібно міняти будівлю - toksik
30 березня, 04:26
На тему: Придніпрянські луки: висловилися всі, шукають «крайнього» - Ltava
21 березня, 07:54
На тему: До 1 квітня луки поряд із Оріллю не розорюватимуть - alexderjav
13 березня, 11:18
На тему: Кожен п’ятий є непридатним до служби - Ltava
11 березня, 16:33
На тему: Штрафи зросли
Чим небезпечна літня солярка для двигуна взимку
Автоекcперти повідомляють, що при виборі дизельного палива необхідно враховувати добові коливання температури і зміну клімату. Власникам дизельних авто необхідно заправляти свої транспортні засоби виключно зимовим паливом навіть у порівняно теплу погоду. Це пояснюється тим фактом, що солярка взимку замерзає через наявність парафінів. У разі зниження температури повітря нижче –10 градусів за Цельсієм парафіни кристалізуються і внаслідок цього в’язкість зростає. Густому паливу складніше проходити через паливопровід, і в результаті двигун або не заводиться, або робить це з трудом, а також працює переривчасто. Якщо температура падає далі, то в паливі утворюються згустки парафінів, перетворюючи його в гель, таким чином забиваючи прохідні канали паливного фільтра, що неминуче призведе до поломки агрегату.
Щоб не стати жертвою обману автозаправників, експерти рекомендують заправляти машини тільки на перевірених АЗС, а в разі появи сумнівів попросити пред’явити копію документа про якість палива, у якому міститься найменування і позначення марки палива, відомості про виробника (продавця), а також нормативні та фактичні значення характеристик палива і відомості про наявність чи відсутність присадок.
Крім того, необхідно уникати заправок з «псевдопаливом»: «ДТФ» (дизельна технологічна фракція), «ДГК» (дистилят газового конденсату), «ПБЛ» (паливо бункерувальне легке), «СМТ» (суднове малов’язке паливо) і так далі.