- psevdonimb
17 січня, 20:39
На тему: Тепер вас дуритимуть не лише люди - karamelka
9 січня, 19:13
На тему: Як прискорити ріст волосся - anna000000
9 січня, 01:53
На тему: Дива з білбордами, або Тут мала б бути соціальна реклама - Чудо Юдо
8 січня, 09:50
На тему: Обережно! Села закриваються! - pis
6 січня, 17:38
На тему: Мачтовый подъемник: конструкция и преимущества при эксплуатации
Чим небезпечна літня солярка для двигуна взимку
Автоекcперти повідомляють, що при виборі дизельного палива необхідно враховувати добові коливання температури і зміну клімату. Власникам дизельних авто необхідно заправляти свої транспортні засоби виключно зимовим паливом навіть у порівняно теплу погоду. Це пояснюється тим фактом, що солярка взимку замерзає через наявність парафінів. У разі зниження температури повітря нижче –10 градусів за Цельсієм парафіни кристалізуються і внаслідок цього в’язкість зростає. Густому паливу складніше проходити через паливопровід, і в результаті двигун або не заводиться, або робить це з трудом, а також працює переривчасто. Якщо температура падає далі, то в паливі утворюються згустки парафінів, перетворюючи його в гель, таким чином забиваючи прохідні канали паливного фільтра, що неминуче призведе до поломки агрегату.
Щоб не стати жертвою обману автозаправників, експерти рекомендують заправляти машини тільки на перевірених АЗС, а в разі появи сумнівів попросити пред’явити копію документа про якість палива, у якому міститься найменування і позначення марки палива, відомості про виробника (продавця), а також нормативні та фактичні значення характеристик палива і відомості про наявність чи відсутність присадок.
Крім того, необхідно уникати заправок з «псевдопаливом»: «ДТФ» (дизельна технологічна фракція), «ДГК» (дистилят газового конденсату), «ПБЛ» (паливо бункерувальне легке), «СМТ» (суднове малов’язке паливо) і так далі.