20 способів підвищення лояльності клієнтів
Ви хочете, щоб клієнти постійно обирали Вашу компанію та здійснювали покупки? Для цього потрібно підвищувати лояльність клієнтів усіма доступними методами. Позитивне ставлення споживачів до магазину, до бренду - величезна цінність для бізнесу. Лояльні покупці не змінять свій вибір, навіть якщо підвищаться ціни на продукти/послуги. Вони не підуть до конкурентів, а будуть рекомендувати компанію друзям, знайомим.
InfoUnion - веб-студія https://infounion.com.ua/ua/, в якій працюють кваліфіковані фахівці. Для досягнення результатів використовуються ефективні способи підвищення лояльності клієнтів. Ми ними поділимось з Вами.
1. Ставка на якість продукції - момент, яким не можна нехтувати. Якщо товари не відрізняються високими експлуатаційними характеристиками, не потрібно обманювати покупців. Розчарування призводить до того, що клієнти віддають перевагу іншим товарам.
2. Вигідні знижки та цікаві акції - економія грошових коштів завжди актуальна. Періодично даруйте знижки і влаштовуйте акції. Покупцям це подобається.
3. Обґрунтована ціна - важливий пункт, на який споживачі звертають пильну увагу. Якщо ціна на товари/послуги висока, обґрунтуйте її. Ось кілька варіантів: екологічні матеріали, інноваційні технології, унікальний дизайн, тривалий термін служби.
4. Система накопичувальних бонусів - дрібниця, а приємно. Накопичувальна система - вигідна пропозиція. Коли накопичується достатня кількість бонусів, можна скористатися послугою безкоштовно.
5. Оформлення клубних карт - після отримання персональної карти у клієнтів з'являються вигідні переваги.
6. Кешбек - повернення певної суми на рахунок.
7. Спеціальні пропозиції для оптових покупців, для постійних клієнтів - створіть ще один прейскурант для окремої категорії замовників.
8. Розіграші - періодично радуйте своїх клієнтів розіграшами. Звичайно, машини і квартири дарувати не потрібно. Як варіант, можна розігрувати косметичні засоби,
9. Невеликі, але корисні подарунки - відразу після здійснення покупки даруйте клієнтам щось цікаве. Наприклад, аксесуар до смартфону, канцелярське приладдя до шкільного рюкзака.
10. Лімітовані колекції - мається на увазі випуск обмеженої кількості одягу або інших товарів. Сповістіть про таку подію постійних покупців. Вони захочуть стати володарями унікальних речей.
11. Надання гарантій на товари або на послуги - ключовий пункт для споживачів. За допомогою гарантії підтверджується висока якість послуг та товарів.
12. Суворе дотримання термінів, обумовлених в договорі, - відповідайте за свої слова. Виконуйте поставлені завдання в стислі терміни.
13. Чесність і прозорість угоди - не обманюйте клієнтів, не приховуйте умови угоди, не вимагайте грошові кошти на додаткові витрати.
14. Омніканальність - інтегруйте розрізнені канали комунікації в єдину систему.
15. Бездоганний сервіс - націленість на задоволення побажань клієнта. Це привітний персонал, дружність, виконання всіх зобов'язань.
16. Контент-маркетинг - публікуйте на сайті експертні матеріали, корисні статті, огляди. Організуйте розсилку по email, створіть канал на YouTube;
17. Активність в соціальних мережах - спілкуйтеся з покупцями в соцмережах. Створіть акаунти в Фейсбук, Інстаграм. Регулярно публікуйте пости.
18. Проведення майстер-класів та вебінарів - показуйте клієнтам рівень професіоналізму та експертність у своїй сфері діяльності. Спілкуйтеся з ними і діліться знаннями.
19. Створення спільнот клієнтів - організуйте групу покупців. Для цього використовуйте месенджер або соціальні мережі. Нехай покупці спілкуються між собою. Це сприяє створенню міцних і довгострокових відносин.
20. Співпраця з відомими особистостями - звертайтеся до блогерів і замовляйте у них рекламу. Люди, які цікавляться життям популярних блогерів, схвалюють їх вибір. Вони довіряють ненав'язливій рекламі і здійснюють покупки.
Лояльні клієнти - основа будь-якого бізнесу. Це віддані клієнти і покупці, які не бояться підвищення цін. Вони здійснюють повторні покупки і неодноразово користуються послугами компанії. Щоб їх кількість збільшувалася, потрібно використовувати всілякі методи і впроваджувати в бізнес!