Принцип дії та влаштування шприца для змащення
Щоб уникнути тертя під впливом тиску деталей друг на друга, не обійтися без мастильних матеріалів. Шприц для змащування дозволяє наносити мастило в важкодоступні місця, так і змивати його під великим тиском, щоб речовина потрапила на потрібну деталь.
Щоб дізнатися більше про мастильне обладнання, тиск у гідравлічних системах та двигуні, зверніться на сайт компанії “Власна АЗС”: https://vlasnaazs.ua/ua/smazochnoe-oborudovanie/. Менеджери-консультанти у головному офісі у Києві також будуть готові допомогти. Головний офіс у Києві знаходиться за адресою проспект Повітрофлотський, номер телефону - 096 739 40 40.
Класифікація шприців для змащування
Будівельна індустрія вже розробила кілька видів шприців для таких цілей, і кожен має особливості. Основних видів небагато:
- важільні або плунжерні — керуються за допомогою важеля, який дає робочому можливість тонко регулювати тиск у порожнині. При цьому при надто сильному натисканні може збільшуватися його потужність — тому варто тримати шприц однією рукою, а інший тиснути на важіль;
- шприци пістолетного типу — мають такий самий принцип роботи, але вони вважаються зручнішими для тих, хто звик працювати однією рукою;
- пневмошприци — вироби з пневматичним приводом. Їхня особливість — велика потужність, тому вони нерідко використовуються на великих виробництвах;
- натискні шприци найкраще підійдуть для мастила дрібних деталей.
Влаштування і принцип роботи
Важіль або рукоятка в залежності від моделі використовуються для того, щоб мастило надійшло в шланг. У корпусі знаходиться безпосередньо мастильний матеріал, який заливається туди вручну. У деяких моделях використовується картридж із вже залитим мастилом, щоб можна було після закінчення однієї туби просто замінити її на іншу замість повної заміни циліндра.
Ще одна важлива деталь у пристрої такого пристрою — гідравлічна муфта. Саме вона не дозволяє мастильним матеріалам протікати на інші деталі.
У самій голові шприца є місце для мастила, є клапани. Вони дозволяють мастилу після дії на рукоятку і поршень перекачуватися з корпусу в шланг або трубку. Заливний клапан наповнює шприц за принципом, що нагнітає. Також у конструкцію вписаний клапан для виходу повітря після надходження мастила у шприц.
Конструкції різних шприців не дуже відрізняються одна від одної. Це пояснює схожість їхніх принципів роботи:
- Механічна дія на важіль або ручку запускає пневматичний або інший механічний привід.
- Енергія надходить на поршень, який виштовхує мастило з циліндра у шланг.
Таке обладнання знадобиться на АЗС будь-якого розміру. Мастильний шприц дозволяє продовжити працездатність важливих деталей та уникнути серйозних поломок. У Києві купити такий пристрій можна у мережі "Власна АЗС" — на сайті компанії є все необхідне обладнання для АЗС.