- Dmytro
2 грудня, 00:16
На тему: Мандарини завозять із 5 країн. Які найсмачніші? - Bear
26 листопада, 10:55
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Rinascimento
25 листопада, 20:15
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК - Чудо Юдо
25 листопада, 19:37
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Znaika
24 листопада, 18:17
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК
Принцип дії та влаштування шприца для змащення
Щоб уникнути тертя під впливом тиску деталей друг на друга, не обійтися без мастильних матеріалів. Шприц для змащування дозволяє наносити мастило в важкодоступні місця, так і змивати його під великим тиском, щоб речовина потрапила на потрібну деталь.
Щоб дізнатися більше про мастильне обладнання, тиск у гідравлічних системах та двигуні, зверніться на сайт компанії “Власна АЗС”: https://vlasnaazs.ua/ua/smazochnoe-oborudovanie/. Менеджери-консультанти у головному офісі у Києві також будуть готові допомогти. Головний офіс у Києві знаходиться за адресою проспект Повітрофлотський, номер телефону - 096 739 40 40.

Класифікація шприців для змащування
Будівельна індустрія вже розробила кілька видів шприців для таких цілей, і кожен має особливості. Основних видів небагато:
- важільні або плунжерні — керуються за допомогою важеля, який дає робочому можливість тонко регулювати тиск у порожнині. При цьому при надто сильному натисканні може збільшуватися його потужність — тому варто тримати шприц однією рукою, а інший тиснути на важіль;
- шприци пістолетного типу — мають такий самий принцип роботи, але вони вважаються зручнішими для тих, хто звик працювати однією рукою;
- пневмошприци — вироби з пневматичним приводом. Їхня особливість — велика потужність, тому вони нерідко використовуються на великих виробництвах;
- натискні шприци найкраще підійдуть для мастила дрібних деталей.

Влаштування і принцип роботи
Важіль або рукоятка в залежності від моделі використовуються для того, щоб мастило надійшло в шланг. У корпусі знаходиться безпосередньо мастильний матеріал, який заливається туди вручну. У деяких моделях використовується картридж із вже залитим мастилом, щоб можна було після закінчення однієї туби просто замінити її на іншу замість повної заміни циліндра.
Ще одна важлива деталь у пристрої такого пристрою — гідравлічна муфта. Саме вона не дозволяє мастильним матеріалам протікати на інші деталі.
У самій голові шприца є місце для мастила, є клапани. Вони дозволяють мастилу після дії на рукоятку і поршень перекачуватися з корпусу в шланг або трубку. Заливний клапан наповнює шприц за принципом, що нагнітає. Також у конструкцію вписаний клапан для виходу повітря після надходження мастила у шприц.
Конструкції різних шприців не дуже відрізняються одна від одної. Це пояснює схожість їхніх принципів роботи:
- Механічна дія на важіль або ручку запускає пневматичний або інший механічний привід.
- Енергія надходить на поршень, який виштовхує мастило з циліндра у шланг.
Таке обладнання знадобиться на АЗС будь-якого розміру. Мастильний шприц дозволяє продовжити працездатність важливих деталей та уникнути серйозних поломок. У Києві купити такий пристрій можна у мережі "Власна АЗС" — на сайті компанії є все необхідне обладнання для АЗС.





