- Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям? - Selena2017
10 листопада, 18:20
На тему: Підприємця із Кобеляк засудили за незаконну вирубку дерев - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:58
На тему: Міська рада поновила Дмитра Жугана на посаді - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:57
На тему: У Кобеляках загорілася церква - Dikaia
28 жовтня, 11:48
На тему: Зимняя куртка – женственно и функционально
Що, крім двигуна, потрібно прогрівати в авто
Фраза «прогріти авто» означає не тільки те, що потрібно довести двигун до робочих температур. Цього буде замало. Необхідно також прогріти інші вузли та агрегати. Як мінімум, потрібно спочатку в дорозі експлуатувати їх дбайливо, щоб не було сумних наслідків у вигляді необхідності дорогого ремонту.
Прогрів ДВЗ. Навіть водії-початківці знають, що взимку, в морози, потрібно прогрівати двигун. Причина зрозуміла: олива на холоді застигає, виникає «голодування» — мастила не вистачає. Поки олива густа, вона не може швиденько створити плівку навколо елементів у моторі. Відповідно, доки ДВЗ не прогрівся, не можна йому давати великих навантажень. Потрібно трохи зачекати.
Краще ще восени спростити собі завдання, заливши в двигун менш в’язке масло. Не варто шкодувати грошей, тим більше, що мастило, якщо пробіг у сезон виходить пристойним, рекомендується міняти двічі на рік: під зиму і після того, як настане справжня тепла весна.
Олива зі слабкою в’язкістю в холодну пору року прогріватиметься швидше.
Дизельні двигуни досить неохоче набирають температуру. Це пояснюється кількома причинами. По-перше, палива в них на холостих оборотах спалюється мінімальна кількість. Виділеної енергії не завжди вистачає, щоб нормально прогріти ДВЗ. По-друге, картер зазвичай у дизельних моторів більший. Відповідно, маслу складно прогрітися – через серйозні його обсяги. По-третє, метал у дизельних ДВС зазвичай товщий.
Такі двигуни краще прогрівати на ходу, але не варто сильно задирати обороти вгору. Схема така: кілька хвилин машина із заведеним мотором постояла на парковці. Далі — треба неспішно їхати.
Не варто довго прогрівати і бензиновий мотор. Краще робити це на неквапливому ходу. Можна, якщо є можливість, придбати та встановити передпусковий підігрівач. Це дуже корисна річ. Найголовніше — не брати пристрій сумнівної якості. Воно може спричинити пожежу.
Робота з коробкою. Якщо автомобіль оснащений механічною КПП, то жодних складнощів зазвичай не виникає. Така коробка чудово прогрівається разом з мотором, і не «капризує». Механіка — це надійно. Але у великих містах краще їздити на АКПП, зручніше рухатися в умовах пробок.
Автоматична коробка — це ніжна річ. З нею потрібно акуратніше. Бажано добре прогрівати АКПП, щоб із цим елементом автомобіля не виникло проблем.
Є одна хитрість. Не хитрість навіть, а неочевидна річ, про яку багато водіїв не знають. Справа в тому, що в режимах «Парковка» та «Нейтраль» КПП прогрівається так собі. Краще на короткий час переставити ручку в режим «Рух» або «Задній хід». При цьому водієві бажано залишатися в автомобілі, а не йти та зчищати сніг із кузова транспорту.
Після того, як АКПП трохи прогріється, можна перемикати ручку знову в режим паркування. Сильно гріти коробку не варто. По дорозі масло в ній дійде до потрібної температури.
Стійки. Стійки амортизаторів — це досить проблемна річ. Поводитися з ними слід дбайливо. Їх не потрібно прогрівати якимось чином у традиційному розумінні. Йдеться про те, що перші кілометри необхідно їхати плавно, акуратно, уникаючи найменших нерівностей. Поки стійки холодні, вони погано відпрацьовують. Є ризик появи задир. Відповідно, через це може почати сочитися масло.