- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Що робити, якщо пропала мережа вашого мобільного оператора?
7 березня 2022 року мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна й lifecell оголошують про запуск національного роумінгу в Україні.
Національний роумінг — це використання потужностей всіх мобільних операторів у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора.
В умовах військової агресії мобільні оператори разом з Регулятором у сфері електронних комунікацій НКЕК, Міністерством цифрової трансформації та Держспецзв’язку об’єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв’язку для своїх абонентів. Тому відсьогодні підключено національний роумінг між операторами, який запуститься на всій території України. Тобто, при зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе користуватися зв’язком іншого оператора. Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень всіх мобільних операторів.
Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:
- назва вашої мережі може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone). Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора;
- національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
- тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.
Зміна мережі оператора виконується автоматично за рахунок налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».
Якщо зв’язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалось, спробуйте вибрати іншу мережу вручну.
- На Android це можна зробити наступним чином: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.
- На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Далі виконати наступні кроки:
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;
- Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
- Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Важливо: раз на день намагатись вручну повернутись (підключитись) до мережі свого оператора.