- микола козак
23 лютого, 14:03
На тему: Чому хворим доводиться здавати аналізи за гроші? - микола козак
22 лютого, 09:24
На тему: Кобеляцька міськрада планує зайнятися собаками - samusrich
19 лютого, 18:18
На тему: Риба на зимівлі: де заборонено рибалити - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Глобинський горе-рибалка «підзаробив» на кримінальну відповідальність - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Біля села Світлогірське рибалка провалився під кригу
Як економити бензин в умовах воєнного часу
За нинішніх умов для українських водіїв кожен літр бензину — на вагу золота. Тому пропонуємо ознайомитися з деякими порадами, які допоможуть знизити витрату пального навіть у відношенні паспортних даних.
Отже, для досягнення паспортних показників витрати пального автомобіль, як мінімум, має бути справним. Перевірте працездатність свічок бензинового двигуна, паливних форсунок та гальмівних механізмів. Також через порушені кути установки коліс машина може мати поганий накат, і як наслідок — підвищену витрату палива. Тому не забудьте перевірити сход-розвал.
Щоб машина споживала менше палива, можна підвищити тиск у шинах на 0,2 -0,3 атмосфери.
Встановіть світлодіодні денні ходові вогні (DRL), які споживають приблизно в десять разів менше потужності.
Грамотний чіп-тюнінг знизить витрату пального, але і динаміка машини дещо погіршиться. Для популярних моделей авто існує готовий «економічний» софт, завдяки цьому чіпування обійдеться дешевше.
Якщо у вас встановлено ГБО, можете підкоригувати програму газового обладнання. Це дещо простіше і дешевше, ніж проводити зміни в штатному блоці керування бензинового чи дизельного уприскування.
Демонтуйте верхній багажник і рейлінги з даху, високу антену, нестандартні масивні бризковики, мухобійки-вітровики з капота та бічних вікон. Усі ці аксесуари створюють додатковий аеродинамічний опір.
Також значно на витрату палива впливає стиль водіння, додаткова вага в салоні та багажнику автомобіля, а також маршрут, яким ви будете їхати. Нерівна дорога на витрату палива не впливає, але вона збільшується через необхідність частого гальмування та прискорення.