- Чудо Юдо
11 червня, 11:24
На тему: Куди щез колорадський жук? - эу
8 червня, 03:07
На тему: Только купив хамам, можно открыть источник истинного наслаждения - микала
31 травня, 08:20
На тему: Відновлення переписки в Телеграм: прості способи - Rinascimento
28 травня, 21:26
На тему: У свої 93 роки Юрій Тараненко не розлучається із гантелями - AllVisible
21 травня, 23:19
На тему: Ворожіння та езотеричні послуги можуть офіційно заборонити
Пиво може бути корисним
5 серпня відзначався міжнародний день пива. Пиво, як вид алкоголю, прийнято вважати шкідливим для здоров’я. І це так, якщо пити занадто багато неякісного продукту. Однак помірна кількість якісного напою здатна позитивно вплинути на деякі процеси організму.
Таких висновків дійшли науковці з Іспанії, які з 2007 до 2020 року вивчали вплив алкоголю на здоров’я, результати свого дослідження вони опублікували в міжнародному журналі Nutrients.

Користь пива. Може захистити від серцево-судинних захворювань. П’ять із шести досліджень, обраних для огляду, підтвердили захисний ефект помірного вживання алкоголю проти серцево-судинних захворювань.
Допомагає запобігати діабету в чоловіків. За даними науковців, у чоловіків, які утримуються від алкоголю взагалі, ризик розвитку порушення регуляції глюкози був значно вищим, ніж у тих, хто час від часу вживав помірну кількість пива.
Може позитивно впливати на щільність кісток. Результати дослідження показали, що повна відмова від пива була пов’язана зі збільшенням ризику переломів. У тих, хто пив час від часу, він був нижчим.
Знижує рівень холестерину. Дослідники стверджують, що пиво сприяє підвищенню рівня хорошого холестерину і регулює переробку поганого в організмі.





