- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Хибні твердження, що не принесуть користі автомобілю
Деякі з цих міфів колись були правдою, але час не стоїть на місці, тому слід відмовитись від старих переконань, щоб, наприклад, зекономити.
Мастило треба міняти кожні 5 000 кілометрів. Це правило було актуальним кілька десятиліть тому, коли і переробка нафти була на нижчому рівні, і самі авто виробляли менш досконалі. Сучасні моделі можуть проїхати після заливання свіжого мастила до 12 000 кілометрів. Цю інформацію шукайте в інструкції до свого авто. І не викидайте гроші на вітер, керуючись застарілими нормами.
Краще обирати паливо преміум-класу. Якщо у вашому автомобілі не стоїть двигун високого ступеня стиску, то вам підійде і звичайне пальне з октановим числом від 86. Головне, щоб воно було якісним. Цього достатньо, щоби двигун працював добре і довго, а ваш гаманець не страждав від зайвих витрат.
Перед виїздом у холод обов’язково потрібне прогрівання. Знову ж таки, це правило було актуальним раніше. Сучасні моделі автомобілів краще прогріваються на ходу. Єдину користь, яку приносить їм так зване прогрівання — це те, що за цей час ви встигаєте нагріти салон. Мінус — зайва витрата пального, тобто ваших грошей. Не впевнені? Порадьтесь із професійним механіком, який регулярно проходить перепідготовку.
Усі чотири шини треба міняти одночасно. У шинах важливіше, щоби вони були однакової марки, моделі та розміру, а не з ідентичним ступенем зносу. А деякі проколи достатньо просто залатати.
Мити авто можна пральним або посудомийним засобом. Здавалося б, що їй буде — тій залізяці, якщо ви помиєте її засобом, який знайшли на кухні? Якщо годиться для порцеляни, з автокузовом теж впорається. Але ж ні. Побутові мийні засоби пошкоджують воскове покриття машини, а це може призвести до відлущування фарби і появи іржі. А це додаткові витрати на ремонт. Тож краще на цьому етапі трошки переплатити за спеціальну автокосметику, ніж потім перефарбовувати машину чи боротись із корозією.
Мастило для трансмісії треба міняти кожні 80 000 кілометрів. Ще одне застаріле правило. Сучасні трансмісійні рідини мають довгий строк служби. Якісь розраховані на 160 000 кілометрів пробігу, а деякі не треба міняти взагалі. Тут вам знову стане в нагоді мануал до вашого авто.
Відкриті вікна замість увімкненого клімат-контролю дозволяють зекономити на паливі. Насправді великої різниці у витраті палива ці два варіанти не мають. Так, кондиціонер «з’їдає» своє, але опускання вікон міняє аеродинаміку кузова, що теж впливає на «апетит» машини. Але зрештою і те, і те суттєво на витрати не впливає. Тут ви вільні обирати, що вам зараз зручніше чи приємніше.
Заправка в ранковий час дозволяє зекономити на бензині. Так, бензин дійсно розширюється при нагріванні. Звідси і міф, що в денні та вечірні години ви отримаєте менший обсяг пального за ті ж гроші. Плюс, зранку пальне, що вже є в баку, холодніше, тому більший об’єм залишається для заповнення. Але насправді сучасні заправки збудовані таким чином, що бензин на них зберігається під землею, де температура більш-менш стабільна. Тому спокійно заправляйтесь, коли на те є потреба.