- микола козак
23 лютого, 14:03
На тему: Чому хворим доводиться здавати аналізи за гроші? - микола козак
22 лютого, 09:24
На тему: Кобеляцька міськрада планує зайнятися собаками - samusrich
19 лютого, 18:18
На тему: Риба на зимівлі: де заборонено рибалити - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Глобинський горе-рибалка «підзаробив» на кримінальну відповідальність - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Біля села Світлогірське рибалка провалився під кригу
Чим небезпечні для авто перепади атмосферного тиску
Від різких перепадів тиску страждають не тільки люди, але і автомобілі, особливо якщо при цьому сильно змінюється погода. Іноді така зміна погоди може призвести до поломки автомобіля, і найгірше доводиться двом його компонентам.
У першу чергу страждають шини, що прямо залежать від тиску. Повітря в шинах, як і будь-яка газоподібна речовина, розширюється при нагріванні і стискається при охолодженні. Тому коли на вулиці холоднішає, тиск у шинах падає.
Більшість автовласників грішать рідкісною перевіркою тиску в шинах. Про гуму згадують тільки на початку сезону, коли її треба міняти. Водії зацікавляться шинами, тільки коли вони лопнуть або в них помітно впаде тиск. Якщо допустити, що взимку середній перепад температур складає 25 градусів – від -10 до +15, то тиск у шинах падає на 0,35 атмосфери, що позначається на керованості. Також не слід упускати температурні аномалії, які можуть виникати протягом кількох періодів простою. Увечері, коли водій виходить з машини, на вулиці може бути +5, а вранці – 10 нижче нуля. Тому тиск у шинах може впасти на 0,13 атмосфери. Тобто, якщо на початку зими шину накачати до 2 атм, то одного разу тиск може стати 1,5 атм. Через перепади тиску може стихнути двигун, хоча ще на початку дня він справно працював. Це відбувається через те, що крутний момент і потужність агрегату багато в чому залежать від якості паливно-повітряної суміші. У ній міститься кисень, який відповідає за процеси горіння. У той же час, кількість кисню в повітрі залежить від погоди, тобто тиску, вологості і температури. При великій вологості кисню менше, ніж у сухому повітрі, тому потужність двигуна буде нижчою. При зниженні атмосферного тиску кількість кисню в повітрі зменшується ще більше, через що двигун втрачає потужність. Особливо це помітно на великій висоті. А якщо датчик витрати повітря (MAF) зношений, то електронний блок керування двигуном буде подавати більш бідну суміш.