- Selena2017
12 грудня, 17:54
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Як правильно сидіти за кермом
Нагадаємо основні правила посадки водія. Вони є універсальними для всіх типів сидінь і врятують вас від фізичного дискомфорту під час тривалої поїздки.
Кут нахилу. Якщо ви занадто сильно відкинетесь за кермом назад, то посилите навантаження на шию та плечі. А пряма посадка не сподобається попереку. Тому кут між сидінням та спинкою крісла має бути приблизно 100-110 градусів. Так вам буде найкомфортніше. При цьому тиск на спину повинен бути рівномірним по всій площі — від плечей до стегон. Поперекову підтримку, якщо її немає у водійському кріслі, можна забезпечити за допомогою спеціальної подушки.
Правильна висота. На добре відрегульованому сидінні рівень очей водія має бути приблизно на 8 см вищим від верхньої точки керма. При цьому над головою має залишатись достатньо простору, а всі прилади повинні бути повністю у полі зору. Коліна під час сидіння мають бути лиш злегка зігнутими і не торкатись внутрішнім боком краю крісла, щоби кровообіг у ногах не порушувався.
Правильна відстань. Щоби рукам було комфортно тримати кермо, вони мають бути не повністю випрямленими, але й не притиснутими до тіла. Для цього між кермом та тулубом залиште приблизно 30 см, руки при цьому зігніть під кутом приблизно 120 градусів. Зап’ястя мають перебувати у вільному положенні, навіть коли водієві треба взятись за верхню частину керма.
Робота з педалями. Окрім того, що ноги водія повинні розташовуватись вільно і бути розслабленими, вони мають легко працювати з педалями. Для цього положення на сидінні має бути таким, щоби при повному натисканні на педаль не доводилось відривати спину від крісла.
Положення підголівника. При різкому гальмуванні водій може отримати хлистову травму шиї. Вона виникає при різкому розгинанні шийного відділу хребта, коли тіло по інерції притискає до крісла. Запобігти цьому може розташування підголівника. Він має бути відрегульований по середині голови водія і не витискати її вперед.
Ремінь безпеки. Ремінь безпеки є рятівним під час сильного удару, якщо він правильно розташований на тулубі. Для цього він має проходити від плеча вздовж грудної клітки. І в жодному разі не перебувати на рівні горла — це смертельно небезпечно. Також натягнення ременю не повинно бути надто тугим, під нього має легко заходити долоня. Але при цьому і не надто вільним, ось чому його не можна застібати поверх теплого верхнього одягу. Пуховик під час їзди краще зняти, або принаймні розстебнути.
Регулювання дзеркал. Після того, як ви розташуєте водійське крісло так, щоби вам було комфортно та безпечно, подбайте про дзеркала заднього виду. Їх розташування має забезпечувати огляд автомобіля і руху ззаду і збоку від нього таким чином, щоби водієві не довелось витягати шию.