Облік товарів на підприємстві: навіщо він потрібен
Керівник, який не веде обліку товарів, не знає про реальний стан справ у своїй компанії. Це призводить до того, що навіть за високих показників продажів підприємство стикається з постійними нестачами. Щоб уникнути таких неприємностей, варто використовувати програму для автоматизації обліку.
Записувати усі дані вручну на папері не раціонально, навіть якщо асортимент невеликий. Важливу інформацію можна загубити будь-коли, й доступ до неї не відновиться. Автоматизувати облік товару на складі допоможе програма USAP.ONLINE. Це сервіс, створений на основі хмарних технологій, інформація в ньому доступна 24/7.
Що буде, якщо не вести облік товарів?
Відсутність контролю руху продукції на складі призводить до низки проблем ? простіше уникнути їх, ніж потім усувати наслідки. Так, завжди можна не помітити, що товарів від постачальника надійшло менше, ніж записано в документах. Результат ? керівник постійно втрачає певні суми, які не повертаються назад. За відсутності обліку є ризик накопичення боргів.
Якщо кількість товарів на складі не відстежується, зростає ризик крадіжки. Це призводить до таких неприємностей як нестача, зникнення продукції з вітрини або складу, брак коштів у касі. Покривати збитки керівникові доведеться зі своєї кишені, адже не буде можливості встановити винних у шахрайстві.
Контролювати залишки також неможливо, тому одні товари залежуватимуться, а інших постійно не вистачатиме. Без обліку керівник не знає, чого саме потребують його клієнти, та не має можливості правильно планувати закупівлі. Наслідком відсутності відстеження грошових потоків і планування бюджету є касовий розрив. Тому варто вибрати й використовувати систему для контролю запасів та інших рутинних процесів.
Для чого потрібен облік товарів
Якщо вести його постійно, керівник точно знатиме, що відбувається з продукцією в магазині. Отримані дані внаслідок обліку товарів дані допоможуть:
- сформувати привабливий для покупця асортимент, замовляючи більше популярних серед клієнтів позицій;
- оптимізувати місце для зберігання, уникаючи випадків, коли продукція довго залежується на складі;
- запланувати бюджет на закупівлі й витрачати кошти тільки на те, що гарантовано принесе прибуток;
- уникнути крадіжок ? до програми можна додавати скільки завгодно торговельних точок, за кожною буде видно докладні дані щодо кількості залишків на той чи інший проміжок часу.
Відповідальним за облік товарів на конкретній торговельній точці може бути продавець або інший працівник. Проте важливо, щоб керівник постійно мав доступ до інформації про продукцію та міг відреагувати на зміни будь-якої миті.
Як вести облік за допомогою програми
USAP.ONLINE не потрібно встановлювати на комп’ютер, довго налаштовувати чи постійно підтримувати за участі системного адміністратора. Цей сервіс існує у хмарі, а отже, доступний будь-коли з різних пристроїв. Так, керівник має можливість відстежувати інформацію в реальному часі зі смартфона чи планшета, навіть якщо знаходиться за кордоном.
USAP.ONLINE передбачає автоматизацію обліку на всіх етапах, від придбання товару у постачальника до його продажу клієнту. Щоб скористатися програмою, потрібно:
- оцінити її функціонал протягом тестового періоду;
- вибрати тариф, який підходить ? його ціна залежить від доступного функціоналу, швидкості відповіді технічної підтримки тощо;
- додати до програми інших працівників, встановити ролі для кожного;
- користуватися.
USAP.ONLINE має простий інтерфейс, тому розібратися в ній не важко. Автоматизований облік товарів допоможе підвищити ефективність бізнесу.