- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Топ шкідливих звичок водіїв
Оберти двигуна. Сучасні автомобілі достатньо комфортабельні, а інжекторні двигуни — достатньо гнучкі за характеристиками, щоб водій не помічав, що він перекручує чи недокручує двигун. Між тим, рух на надто низьких і на дуже високих обертах перевантажує купу деталей в двигуні й трансмісії. Та ще й витрату пального підвищує. Оптимальний для постійного руху діапазон в сучасних бензинових двигунів: 1800-3500 об/хв., у дизельних — 1000-2000 об/хв. При розгоні ці цифри слід перевищувати на 1000-1500 об/хв, ну і на високих заміських швидкостях оберти будуть вищими. Рушати з місця теж потрібно на оптимальних оборотах, щоб автомобіль не смикався, але і не зривався з місця, як на перегонах. До речі, підказник передач зазвичай налаштований на утримання двигуна на максимально низьких можливих обертах.
Не котіться! Дуже не бажано починати рух, коли машина котиться в протилежний бік, наприклад, через ухил дороги. Спочатку зупиніть машину гальмами, а вже потім вмикайте потрібну передачу, передню чи задню, і рушайте в потрібному напрямку. Якщо це правило порушувати, зчеплення та коробка передач зазнають надмірних навантажень. А для деяких моделей автоматичних коробок недбале поводження взагалі згубне, вони можуть вийти з ладу вже після кількох таких ситуацій.
Педалі. Перш за все, зчеплення на машинах з «механікою»: багато хто хронічно неправильно поводиться з його педаллю, затягуючи процес перемикання передач або рушання з місця. В усіх сенсах небезпечною є звичка стояти на світлофорі або в пробці з увімкненою передачею і натиснутим зчепленням: це загрожує аварією і зношує зчеплення (кошик, диски і натискний підшипник). Для машин з АКП підказка — переводити селектор трансмісії в режим N на світлофорах необов’язково. Друга типова помилка — мало не постійне тримання ноги на педалі гальм, коли водій вважає себе неначе у постійній готовності до екстреного гальмування. Власне, щодо готовності — все правильно, але торкатись педалі не слід, бо в такий спосіб можна перегріти гальмівні диски і раптом залишитись без гальм.
Буксуйте правильно. Усім водіям доводиться вибиратися з багнюки, снігової пастки чи з піску. При цьому типова помилка — тривале (і безглузде) тиснення на акселератор, поки колеса безпорадно крутяться у виритих ними лунках. З одного боку, зношуються шини, зчеплення, трансмісія. З іншого — колеса занурюються ще глибше і без сторонньої допомоги буде вже не обійтися.
Затягування з ремонтом. Багато які несправності дозволяють продовжити експлуатацію автомобіля, причому, іноді навіть без загрози безпеці руху. Тому деякі водії не поспішають з ремонтом, зокрема, очікуючи кращої фінансової ситуації. Між тим, усі поломки, навіть дрібні, треба усувати без затримки, відразу після виявлення. Деталі в машині працюють у зв’язці одна з одною, і майже завжди затягування з ремонтом провокує зношування інших деталей, які в принципі не повинні спрацьовуватись. Відповідно, врешті решт ремонт може обійтися в рази дорожче, ніж це коштувало б відразу.