Вхід | Реєстрація

Що таке реєстр застрахованих осіб?

Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” створено Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — реєстр) — це автоматизований банк відомостей, базою для якого є існуюча система персоніфікованого обліку відомостей Пенсійного фонду. До реєстру вносяться дані про застрахованих осіб, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування, які подаються роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами підприємцями, самозайнятими громадянами, військовими частинами та органами, що виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію.
Пенсійний фонд забезпечує захист інформації реєстру. Інформація з нього використовується виключно для потреб, визначених законодавством.
Разом із тим, застрахована особа має можливість контролювати персоніфіковані дані, накопичені на її особовій картці, зокрема:
• отримати відомості, звернувшись особисто до управління Пенсійного фонду України за місцем проживання або за місцем реєстрації підприємства, де особа працює, з паспортом та ідентифікаційним номером платника податку;
• перевірити індивідуальні відомості за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду;
• переглянути дані, скориставшись інформаційним кіоском Пенсійного фонду України, який зчитує інформацію за допомогою свідоцтва про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування або пластикового пенсійного посвідчення.
Відомості, що отримає застрахована особа, міститять наступну інформацію:
• перелік страхувальників, які подавали до реєстру застрахованих осіб відомості, що стосуються особи;
• інформацію за кожен місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників (суму заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітку про сплату внесків тощо);
• загальні показники за кожен рік, помісячно (загальну суму заробітку, з якої сплачені внески (страховий стаж);
• відомості про спеціальний (пільговий) стаж та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків, по страхувальниках і по роках.
Володіючи інформацією, яка накопичується у персональній картці, громадянин може безпосередньо здійснювати постійний контроль за своїм роботодавцем та за даними, що впливають на пенсійні права.



Автор: Олег ЗАЙЧЕНКО, начальник відділу надходження, прогнозування платежів, обліку застрахованих осіб та контрольно-перевірочої роботи
4 вересня 2014 | Категорія: Юридична консультація

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації