Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 140 141 142 143 144 145 146 ... 1668
12.arturwanga
« на повесткі дня, і все б було нормально, у нас диванних тролів та ботів ціла куча але як тільки щось робити то дуже мало бажаючих.»

Вивчи граматику за четвертий клас - державний діяч.Ти точно пришелепкуватий , про що писав твій односелець.
arturwanga 15 листопада 2020, 21:24 На тему: Прокуратура і громадська орган...
10.alist
«Особливо цікаво, таке чути від одного з кандидатів в голови та місцевого "активіста"»

Повторюю що виплачуючи 50 тисяч украінських грошей кожен місяць пану Кобеляцькому пенсіонеру ви мені розказуєте що я щось неправильно сказав? На даний момент є верніше появилося 2 варіанти Думаю що якби не я, та той же Филон, та ще пару чоловік то це питання взагаліб небуло на повесткі дня, і все б було нормально, у нас диванних тролів та ботів ціла куча але як тільки щось робити то дуже мало бажаючих.
Filon 15 листопада 2020, 20:03 На тему: 270 кубів сортованого сміття з...
2.alist
«Крім того, пан редактор, може поміж похвали цьому торговцю, варто було б хоч рядочок з подякою, присвятити жителям міста, які дійсно проявили порядність, відібрали, і відбирають далі вторсировину і кидають її в ці контейнери, аби Копелець менше вивалював сміття в ліс? »

Алісте перечитав ваш коментар. В основному все по ділу і критика ваша конструктивна. Але заради справедливості забийте у пошуковику на сайті Будаков і перечитайте чотири поперідні статті на цю тему. Свідоміст жителів міста там постійно відзначається. І, що головне, тема не закрита.
orakul 15 листопада 2020, 19:45 На тему: Прокуратура і громадська орган...
9.arturwanga
«А ви Оrakul куди думаєте дівати сміття? хоча думаю ви вже дали відповідь. »

Та тіпа дав. Я ж не депутат. А тут по данному питанню звернув увагу на алогізми. Я завжди звертаю увагу на алогізми, така звичка, бо це завжди свідить або про абібулово або про шизу. От я ж запитував, де ті смітники на які можна возити? Їх аж чотири і вони не в лісі. Ну чого б вам не відповісти? А ви починаєте з наїзду.
alist 15 листопада 2020, 19:04 На тему: 270 кубів сортованого сміття з...
Багато помилок і перекручувань в статті. "про початок сортування відходів у місті Кобеляки. Розпочав цей процес приватний підприємець Руслан Будаков." Так от, цей Будаков сортування не займається. Сортуванням займаються кобелячани, коли відбирають (за бесплатно) вторсировину і кидають йому в контейнер. А цей пан Будаков просто барижить вторсировиною далі. До сортування мусора він має таке ж відношення, як і Копелець до цивілізованості - ніякого.
Крім того, питання - на якій підставі ці контейнери стоять на вулицях - є договір оренди землі з міськрадою (якщо є, то які суми там стоять), чи просто платить «пахану» в карман?
Крім того, пан редактор, може поміж похвали цьому торговцю, варто було б хоч рядочок з подякою, присвятити жителям міста, які дійсно проявили порядність, відібрали, і відбирають далі вторсировину і кидають її в ці контейнери, аби Копелець менше вивалював сміття в ліс?
І головне, наївно думати, ніби всі ці підприємці вирішать питання відходів, їх вони не цікавлять. Їм потрібна лише ліквідна частина мусора - скло, папір, пластик, метал. І то бажано чистий, уже відсортований людьми і бажано вже спакований. Вони готові витягти всю прибуткову частину мусора, а збиткову і вонючу щедро залишають нам, і вона їде в ліс. Прибуток бізнесу, а збиток громаді.
Я насправді вже надивився на таких втор-бізнесменів, коли мусорка була в місті, біля мене. Вони палили мусор випалюючи метал, рили його в пошуках пластику... Тепер це виходить на більш солідний рівень. Але це, як його не назви, не вирішення мусорного питання, це бізнес на 0,1% всього мусору.
І до речі, якщо бізнес візьметься возити мусор в Горішні Плавні. Умовно (не знаю розцінок), громада платитиме 500 грн. за куб, прийматимуть за 450. Так питання, як швидко бізнес зрозуміє, що вивалити його в лісопосадку і залишити собі 500 грн., це вигідніше, чим везти і отримати 50? Розкажіть про порядність і місцевих бізнесменів і непідкупність контролерів в нащих краях.
А Будаков молодець - робить гроші з мусору.
alist 15 листопада 2020, 18:35 На тему: Прокуратура і громадська орган...
7.arturwanga
« я за те щоб невозили в ліс а остальне мене не цікавить»

Особливо цікаво, таке чути від одного з кандидатів в голови та місцевого "активіста".
arturwanga 15 листопада 2020, 18:32 На тему: Прокуратура і громадська орган...
А ви Оrakul куди думаєте дівати сміття? хоча думаю ви вже дали відповідь.
arturwanga 15 листопада 2020, 18:30 На тему: Прокуратура і громадська орган...
Ви пришелепкуватий козаку рахуєте що в ліс потрібно вивозити сміття ?
arturwanga 15 листопада 2020, 18:23 На тему: Прокуратура і громадська орган...
Ти пришелепкуватий козак щоб ти знав я за те щоб невозили в ліс а остальне мене не цікавить.А ти голодранець 5 років тут розписуєш своіх хозяів які класні тільки постійно головного не пишеш що твоі ти древні пани тут зробили. І якби були у нас правоохоронні органи намісті то ужеб до тебе пришелепкуватого багато питань було по виборам.
Kandidat 15 листопада 2020, 18:22 На тему: Вдалий початок для Миколи Скри...
А ще цікавого де оті всі , близько 300 чоловік, що балотувалися в депутати Кобеляцької міської ради? Зі своїми грандіозними планами розвитку громади?
Якщо з цих людей, кожен, хоч на дещицю корисного зробить, по своїх можливостях- то результати будуть !
Якщо ви дійсно вболіваєте за добробут своєї громади , а не використовуєте вибори , як можливість вирішувати свої корисні цілі, то покажіть це на протязі 5 років!
1.arturwanga
« вивіз сміття в Горішні Плавні. Другий варіант це заключити договір з підприємцем який вже більше року занімається сортуванням відходів.
»

Зараз вартість з однієї особи 14 грн , а возити в Комсомольськ яка буде вартість?Приватник збирає сортоване в розмірі тисячна доля від всього , ви Артур манда задумувались над своїми пропозиціями?
Vasco 15 листопада 2020, 17:22 На тему: «Найвидатніший старшина і полк...
Доволі докладна інформація, подякував. Якщо маєте бажання, то тут є свіжі речі для любителів музичних гуртів: Посилання на bombashop.in.ua
pinochet 15 листопада 2020, 16:43 На тему: Два легковики для старостату й...
Не две легковушки а два велосипеда,как в соцработников,почтальонов,медсестер.
Borch 15 листопада 2020, 14:35 На тему: Копелець – голова, але без деп...
27.Filon
«Я взагалі не розумію чому ви кременчужанин»


Розповсюдження персональної інформації неприпустимо! Звідки Санич плитку возить на свої обрубані тротуари?

30.микола козак
«ви тероризуєте громаду , використовуючи засіб інформації .»


Це більше схоже на штурхання трупа палкою в надії що він воскресне. Але чудес не буває.
orakul 15 листопада 2020, 14:31 На тему: Прокуратура і громадська орган...
Може бути так, що оті 4 напівлегальні звалища знаходяться тепер уже на території Кобеляцької ОТГ. І нові, тепер вже тіпа правильні, депутати запросто проголосують перенасти звалище із лісу на одне із майже дозволених звалищ. Ну зроблять ті паспорти, чи що там ще треба, і все буде по закону. Ну може ж таке бути? І тоді виявиться, що Копелець, знаючи такий розклад, був правий і ждав жданого. А ми поспостерігаємо, як нові депутати і редакція будуть знову проти Копелця і будуть таки «проштовхувати» інтереси Горішніх Плавнів. От мені оце буде даже цікаво поспострегати. Казав же Беня, що влада скоро буде не потрібна бо вся реальна влада буде у ТНК. І тоді, о диво, зникне ота клята корупція з якою усі так боряться. Ну а поки що корупція потрібна бо ще не все перейшло до т.н. ТНК, поки що лише земля, енергоносії, та маркети. А попереду ще ого скільки роботи. Ще треба вкрасти житло комунальной власності, водогони і якщо Копелець не це піде, то тоді і я буду виступати проти нього. Ну а поки що за розвал і розпродаж країни виступає верховна влада і, як не дивно, редакія ЕХО.
orakul 15 листопада 2020, 14:18 На тему: Прокуратура і громадська орган...
Складається враження, що редакції теж дуже вигідно товкти воду в ступі. Не виходячи за рамки цієї статті бачимо чи читаємо:
- "щоб скасувати рішення міських депутатів і припинити вивіз відходів у ліс."
Виявляється, що смітник санкціонований депутатами, а не Копельцем одноосібно, як тут весь час писалося. І не треба писати про те що, депутати ручні, куплені і т.п. То вже зовсім друга історія. Вони проголосували і за це відповідають, чи повинні відповідати. Ну Україна ж правова гейропейська держава. Інакше нафіг було той майдан робити.
Йдемо далі. Якась таманда з ОДА Антоніна Ільїна каже "У районі є сміттєзвалища, збільшення потужності яких можна розглянути." А ще вона каже "міська влада має виходити з відповідними пропозиціями, а не ми маємо її підштовхувати.." І тут же вона бере і таки "підштовхує": "можна перевезти сміття на полігони неподалік від Горішніх Плавнів, Решетилівки, Зачепилівки Новосанжарського району». Філон посилаюись на Ільїну пише "Із них 8 пропонують до закриття, а 4 лишають у експлуатації, якщо вони будуть паспортизовані." Але він чомусь не пише де ті сміттєзвалиша знаходяться. Ковач лобіює інтереси Горішніх Плавнів.
Резюміруєм. І ОДА, і Ковач і Філон штовхають нас до вивезення відходів у Комсомольськ. Питання: хто контролює Комсомольске звалище чи завод і кому і скільки шекелів виділяє для свого піару?
28.arturwanga
«. arturwanga»

лизнув
29.Fuks
«.Ідіть на сесію і працюйте,бо пролитите як завжди.Копельцю витримки і басейн почать строїть і все буде добре..»

Правильно ідіть і працюйте конструктивно , не ставлячи палки в колеса , не чваньтесь , а вирішуйте проблеми громади спільними зусиллями , незважаючи на провокаторів , коли не відбулась ще організаційна сесія , а вони вже пророкують протистояння , а підігріває все це пан редактор , який очевидно має з Копильцем не дружні відносини .А вам пане редактор хіба дуже важливо де я проживаю ? Чи ви якби знав точно де живу , то прийшов би хату палити , чи писати на мене всяку єрунду?Схаменіться , ви тероризуєте громаду , використовуючи засіб інформації .
arturwanga 15 листопада 2020, 13:46 На тему: 270 кубів сортованого сміття з...
Повністю згоден з автором,потрібно починати щось робити корисне,тим паче що нам нікого щукати непотрібно, тут у нас все є,як автор замітив.

Змінено 15.11.2020, 13:51
arturwanga 15 листопада 2020, 13:05 На тему: Прокуратура і громадська орган...
2.Ltava
«таку кучу лайна перебрати не можливо»

Незгоден повністю,оскільки там все переберається,
2.Ltava
«вивозити дорого»
А кого це повинно хвилювати, в ліс завозять і недорого,
2.Ltava
«не можна облікувати витрати )))»
В наш час можливо все,головне бажання, та наполеглевість, і саме основне ніколи неслухати рупорів Копельця як я іх називаю це особи які мелять несенітниці яку ім вкладають в міській раді,хоча вони стараються відмежоватися від неі.Таких дуже багато вони даже незадумуються в чому суть головне на сторону Копельця.
2.Ltava
«Будуть вивозити чи перевозити з місця на місце)))»
А хто ім дасть ?
Fuks 15 листопада 2020, 12:49 На тему: Копелець – голова, але без деп...
Не розумію депутатів,особливо лідерів їх партій,Таміла пробувала обратись,пролетіла,Васька теж,Толя з Олегом взагалі злякались висуваться в мери,а зараз герої чи херої.Ідіть на сесію і працюйте,бо пролитите як завжди.Копельцю витримки і басейн почать строїть і все буде добре..
Ltava 15 листопада 2020, 11:59 На тему: Вдалий початок для Миколи Скри...
4.Neznayko
«Я взагалі не розумію ролі депутатського корпусу, як місцевого рівня, »


І що характерно - не розуміють але ідуть голосувати )))
Ltava 15 листопада 2020, 11:57 На тему: Прокуратура і громадська орган...
1.arturwanga
«На даний момент появилося два варіанти вирішення даноі проблеми.Перший це вивіз сміття в Горішні Плавні. Другий варіант це заключити договір з підприємцем який вже більше року занімається сортуванням відходів.»


таку кучу лайна перебрати не можливо а вивозити дорого але не можна облікувати витрати ))) Будуть вивозити чи перевозити з місця на місце)))
arturwanga 15 листопада 2020, 09:42 На тему: Копелець – голова, але без деп...
27.Filon
« чому ви кременчужанин»

Між іншим не він один із цих коментаторів.
Filon 15 листопада 2020, 09:29 На тему: Копелець – голова, але без деп...
25.микола козак
«.Я вже неодноразово писав , що я з Копильцем нічого не маю спільного і ці вибори без вибору ігнорував»

Миколо ви так часто повторюєте, що у вас із Копельцем немає нічого спільного, що вже напевне й сам у це не вірите. Я взагалі не розумію чому ви кременчужанин, так переймаєтесь кобеляцькими проблемами.
1 ... 140 141 142 143 144 145 146 ... 1668
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації