Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну блять! Ти ж мене ні разу в житті не бачив, але краще за мене знаєш, що б я зробив. Спущеного з неба солодкого життя не існує (буває лише якщо вдало народишся). А якщо хтось пропонує мені те, чого не існує, - я на таку хєрню, природньо, не поведусь. Ну невже це так важко зрозуміти? Це все одно що сказати, а от якби тобі запропонували навчитись літати. Та теж послав би нахуй ідіота.
Так а хіба це не показник? Хоч я ніколи їх тут і не розхвалював, але вони дійсно кращі. Тим, що люблять людей і ставляться одне до одного з повагою. І роботи не бояться, навіть начальники. А хороше життя - це вже наслідок.
А народ їхній кращий за наш, бо зумів побудувати розвинену країну - і економічно, і соціально. А багата історія чи культурний спадок (важко об’єктивно оцінити, хто тут виграє) - це прекрасно, але це не робить людей щасливими.
Ну чому ж? Не можуть усі люди жити однаково, та й не повинні. І якщо людина живе і думає інакше аніж ми - вона зовсім не мудак. Чуже життя - це взагалі не наше собаче діло. Але і наше життя нікого не повинно непокоїти, бо воно нікому не шкодить. І коли наше мирне і чесне життя хтось сміє засуджувати - то він явно мудак.
А набридне нам чи ні - ти цього не знаєш, та й неважливо це. Набридне - ну й ладно.
139. Ясен пише:
«Ну брехня ж брехнюча!»
«Ну брехня ж брехнюча!»
Ну блять! Ти ж мене ні разу в житті не бачив, але краще за мене знаєш, що б я зробив. Спущеного з неба солодкого життя не існує (буває лише якщо вдало народишся). А якщо хтось пропонує мені те, чого не існує, - я на таку хєрню, природньо, не поведусь. Ну невже це так важко зрозуміти? Це все одно що сказати, а от якби тобі запропонували навчитись літати. Та теж послав би нахуй ідіота.
139. Ясен пише:
«Та й даки,на твою думку кращі за нас ... тому що живуть краще за нас.»
«Та й даки,на твою думку кращі за нас ... тому що живуть краще за нас.»
Так а хіба це не показник? Хоч я ніколи їх тут і не розхвалював, але вони дійсно кращі. Тим, що люблять людей і ставляться одне до одного з повагою. І роботи не бояться, навіть начальники. А хороше життя - це вже наслідок.
А народ їхній кращий за наш, бо зумів побудувати розвинену країну - і економічно, і соціально. А багата історія чи культурний спадок (важко об’єктивно оцінити, хто тут виграє) - це прекрасно, але це не робить людей щасливими.
139. Ясен пише:
«.Ну немає в мене гастербайтерського гена.Тягне додому.Хоч тут все й погано,але все рідне.Можливо й мене ви з Яріком назвите муд...ком»
«.Ну немає в мене гастербайтерського гена.Тягне додому.Хоч тут все й погано,але все рідне.Можливо й мене ви з Яріком назвите муд...ком»
Ну чому ж? Не можуть усі люди жити однаково, та й не повинні. І якщо людина живе і думає інакше аніж ми - вона зовсім не мудак. Чуже життя - це взагалі не наше собаче діло. Але і наше життя нікого не повинно непокоїти, бо воно нікому не шкодить. І коли наше мирне і чесне життя хтось сміє засуджувати - то він явно мудак.
А набридне нам чи ні - ти цього не знаєш, та й неважливо це. Набридне - ну й ладно.
0 0
140. шофер пише:
«То яка ж у мене натура?»
«То яка ж у мене натура?»
Гнила у тебе натура, ГНИЛА! чуєш?! Второпав?
І у стогривень гнила і у ясена теж.
Ви на вірному шляху таваріщі...
0 0
З "розумною" людиною сперечатися, тільки час даремно витрачати.
0 0
.....при умові що ці чорні заздрощі, знову ж, справедливі. Бо мене ще не так зрозуміють.
0 0
Зауважте ще один момент. Чорні заздрощі, не будуть робити вашу натуру гнилою, якщо ви висловите їх відверто. У випадку чорного кольору, не заздрощі гнилять вашу натуру, а фактор їх приховування, фактор таємниці.
0 0
Рідкий приклад, коли не дивлячись на кількість каментів за сотню, немає бажання припиняти їх читати, а навпаки, хочеться сказати "пишіть іще", тільки вже не для приколу, як зазвичай.
Особливо за заздрощі мені сподобалося, особливо за чорні та білі.Дещо добавити хочеться. Характер заздрощів, чорні та білі, залежить не тільки від гнилої чи позолоченої натури людини. На собі власне я у цьому переконався.
У моєму полі зору, є особа, котрій тупо пофортило, і добряче. Чимало привілегій життя йому дісталося. Але що бісить, що все за рахунок лукавого. З точки зору справедливості, йому ніяк не повинна припадати така вдача, а припала. Скрип зубами - все що у мені виникає щоразу коли згадую про цей приклад.
Є інший, знайомий, котрого я знаю вже понад 12 років, котрий весь цей час трудом та потом пробивався через життєві джунглі, і тільки зараз на горизонті почала виднітися справжня винагорода. Винагорода, яка першому навіть не снилася, але успіх цього знайомого, викликає у мене викоючно позитив. Так я йому заздрю, але, як замітив Микола, із думкою, що і я так хотів би (у сотню сказано). На вдміну від погляду на вдачу першого.
І от, я один і той самий, але почуття різні. То яка ж у мене натура?
Особливо за заздрощі мені сподобалося, особливо за чорні та білі.Дещо добавити хочеться. Характер заздрощів, чорні та білі, залежить не тільки від гнилої чи позолоченої натури людини. На собі власне я у цьому переконався.
У моєму полі зору, є особа, котрій тупо пофортило, і добряче. Чимало привілегій життя йому дісталося. Але що бісить, що все за рахунок лукавого. З точки зору справедливості, йому ніяк не повинна припадати така вдача, а припала. Скрип зубами - все що у мені виникає щоразу коли згадую про цей приклад.
Є інший, знайомий, котрого я знаю вже понад 12 років, котрий весь цей час трудом та потом пробивався через життєві джунглі, і тільки зараз на горизонті почала виднітися справжня винагорода. Винагорода, яка першому навіть не снилася, але успіх цього знайомого, викликає у мене викоючно позитив. Так я йому заздрю, але, як замітив Микола, із думкою, що і я так хотів би (у сотню сказано). На вдміну від погляду на вдачу першого.
І от, я один і той самий, але почуття різні. То яка ж у мене натура?
0 0
11. гість пише:
«Якщо я помиляюсь,то чому близько половини водогонів розташовані під асфальтованими дорогами
А де вони повинні бути?»
От відразу видно ,що людина ззнає і дотримується ДБНів.«Якщо я помиляюсь,то чому близько половини водогонів розташовані під асфальтованими дорогами
А де вони повинні бути?»
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну брехня ж брехнюча!У кожного з нас є звилина,яка змушує мріяти про нездійсненне.Хто з вас,хоча б одного разу не мріяв про "спущене з неба солодке життя"?Є такі?Тому заробітна плата 20тис.чи 100тис.,вілла,яхта,чи просто табуретка біля батареї,це все для тебе.А ти говориш :"іди на х.."Колю,невірю.Та й даки,на твою думку кращі за нас,не тому,що у них багатша історія,чи культурний спадок,а тому що живуть краще за нас.Отже не пошлеш нікого ти на х...,а пригрюкотиш швиденько,ще й розштовхуватимеш інших бажаючих плечима.Я ніколи не був в Данії,але бував в інших європейських(нетільки) країнах,але лишитись там надовго ,попрацювати на дядька Сема,чи Ганса ,навіть думки невиникало.Ну немає в мене гастербайтерського гена.Тягне додому.Хоч тут все й погано,але все рідне.Можливо й мене ви з Яріком назвите муд...ком ,але прийде час коли оті ваші "здобутки,успіхи" вам набриднуть і ви писатимете зовсім інші коментарі.
138. Микола Гузченко пише:
«Ну й шо? Кожного можна підкупити. Можна ж яйця в двері - і всьо. Дешево і ефективно. Що це доводить?
І табуретки в теплі всі люблять. Кожен хоче і хатку затишну, і зарплатку повище, і роботку полегше. Що тут дивного? Що тут соромного? Чи може для когось з вас, милі мої, умови життя і праці не мають ніякого значення?»
Та безперечно мають.Але я говорю ось про це:«Ну й шо? Кожного можна підкупити. Можна ж яйця в двері - і всьо. Дешево і ефективно. Що це доводить?
І табуретки в теплі всі люблять. Кожен хоче і хатку затишну, і зарплатку повище, і роботку полегше. Що тут дивного? Що тут соромного? Чи може для когось з вас, милі мої, умови життя і праці не мають ніякого значення?»
115. Микола Гузченко пише:
«115. stogryven пише:
«Ти ж не думаєш, що моя тобі пропозиція виглядала б так: ... Хочеш мати з.п. 20 000? На! Можеш навіть не працювати... Хочеш віллу на бєрєгу моря? на! Тільки будь тут.»
Тю, та якби вона навіть так виглядала, ти був би послан нахуй. Тим паче хто ж його зна, де цього разу криється "малесенька неточність".»
«115. stogryven пише:
«Ти ж не думаєш, що моя тобі пропозиція виглядала б так: ... Хочеш мати з.п. 20 000? На! Можеш навіть не працювати... Хочеш віллу на бєрєгу моря? на! Тільки будь тут.»
Тю, та якби вона навіть так виглядала, ти був би послан нахуй. Тим паче хто ж його зна, де цього разу криється "малесенька неточність".»
Ну брехня ж брехнюча!У кожного з нас є звилина,яка змушує мріяти про нездійсненне.Хто з вас,хоча б одного разу не мріяв про "спущене з неба солодке життя"?Є такі?Тому заробітна плата 20тис.чи 100тис.,вілла,яхта,чи просто табуретка біля батареї,це все для тебе.А ти говориш :"іди на х.."Колю,невірю.Та й даки,на твою думку кращі за нас,не тому,що у них багатша історія,чи культурний спадок,а тому що живуть краще за нас.Отже не пошлеш нікого ти на х...,а пригрюкотиш швиденько,ще й розштовхуватимеш інших бажаючих плечима.Я ніколи не був в Данії,але бував в інших європейських(нетільки) країнах,але лишитись там надовго ,попрацювати на дядька Сема,чи Ганса ,навіть думки невиникало.Ну немає в мене гастербайтерського гена.Тягне додому.Хоч тут все й погано,але все рідне.Можливо й мене ви з Яріком назвите муд...ком ,але прийде час коли оті ваші "здобутки,успіхи" вам набриднуть і ви писатимете зовсім інші коментарі.
0 0
129. stogryven пише:
« Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу.»
« Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу.»
Да, такої хєрні ще не доводилось чути. Цікаво, кому заздрив винахідник електрочайника. Або Колумб. Чи Коперник. Або Мєндєлєєв.
А заздрість заздрості рознь. Ти може чув про білу і чорну? Так от біла - це коли ти дивишся на сусідову хату і сам починаєш пахать, щоб досягти таких самих результатів. Біла заздрість хай і не має відношення до прогресу, але вона підганяє тих, хто відстає.
А чорна заздрість - це коли ти бачиш, що хтось живе там на всьому готовенькому, і якби твоя воля - то ти б повидьоргував отих розумників з їхнього затишного прихистку. А шоб знали! Чорна заздрість людину не красить.
125. stogryven пише:
«Шо ж вами сталося? Хлопци! »
«Шо ж вами сталося? Хлопци! »
А що, власне, сталося?
121. Ясен пише:
«Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу"»
«Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу"»
Ну й шо? Кожного можна підкупити. Можна ж яйця в двері - і всьо. Дешево і ефективно. Що це доводить?
І табуретки в теплі всі люблять. Кожен хоче і хатку затишну, і зарплатку повище, і роботку полегше. Що тут дивного? Що тут соромного? Чи може для когось з вас, милі мої, умови життя і праці не мають ніякого значення?
0 0
Дивлячись для кого)
0 0
Як думаєш, Стогривень, воврємя удалив?
0 0
Якщо я помиляюсь,то чому близько половини водогонів розташовані під асфальтованими дорогами
А де вони повинні бути? По городах прокладені? І детальні схеми водогонів були, от тільки зберігати ми нічого не вміємо. Что имеем - не храним, потерявши - плачем.
А де вони повинні бути? По городах прокладені? І детальні схеми водогонів були, от тільки зберігати ми нічого не вміємо. Что имеем - не храним, потерявши - плачем.
0 0
1
Змінено 30.09.2013, 21:30
Змінено 30.09.2013, 21:30
0 0
3
Змінено 30.09.2013, 21:30
Змінено 30.09.2013, 21:30
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ха))) Так от бачиш же яка штука, що ВСІМ допомагати, я аніскілечки не зобов'язаний, а тим кому зобов'язаний, або хоча б тим, хто мені приємні і дорогі, я і так допомогаю по можливості. Ти б то міг і помовчати про це. Але штука навіть не в тому... А в тому, що сидить який небуть мудак і думає
І ще
Це ж коли таке було??
131. stogryven пише:
« І так хочеться всім допомогти.»
« І так хочеться всім допомогти.»
Ха))) Так от бачиш же яка штука, що ВСІМ допомагати, я аніскілечки не зобов'язаний, а тим кому зобов'язаний, або хоча б тим, хто мені приємні і дорогі, я і так допомогаю по можливості. Ти б то міг і помовчати про це. Але штука навіть не в тому... А в тому, що сидить який небуть мудак і думає
131. stogryven пише:
« Сидить там довгими, самотніми вечорами на чужбині, і навть не думає про рідну Україну... А мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. Міг би, сука, всім допомогти... пиздував би краще ти додому»
« Сидить там довгими, самотніми вечорами на чужбині, і навть не думає про рідну Україну... А мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. Міг би, сука, всім допомогти... пиздував би краще ти додому»
І ще
129. stogryven пише:
« Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті!»
« Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті!»
Це ж коли таке було??
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Тобі мабуть і "до-вітру" сходити не так просто, як обізвати мене мудаком... Я тут теж не пряники перебираю, але тебе я ще не обізвав...
130. Ярослав Гузченко пише:
«Ти мудак!»
«Ти мудак!»
Тобі мабуть і "до-вітру" сходити не так просто, як обізвати мене мудаком... Я тут теж не пряники перебираю, але тебе я ще не обізвав...
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І зрозуміло чого!
Я уявляю собі: Поїхав Ярік на заробітки далеко закордон...
І пише на сторінках "Ехо" - От я хуярю тут як проклятий і заробляю за це, дуже непогані гроші. Можу дозволити собі по-подорожувати по Європі. Але інколи - довгими, самотніми вечорами на чужбині, я думаю про рідну Україну... І мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. І так хочеться всім допомогти... І я б із задоволенням повернувся додому... Я ж не від гарного життя туди поїхав.
А йому тут же відповідає Ясен - Та пішов ти нахуй. Ну ти бачив..! Болить йому за нас! У нас тут все заїбісь! Зажране ти падло!
Ти розумієш блять, про шо Я?!
Змінено 30.09.2013, 16:10
130. Ярослав Гузченко пише:
« І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.»
« І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.»
І зрозуміло чого!
Я уявляю собі: Поїхав Ярік на заробітки далеко закордон...
І пише на сторінках "Ехо" - От я хуярю тут як проклятий і заробляю за це, дуже непогані гроші. Можу дозволити собі по-подорожувати по Європі. Але інколи - довгими, самотніми вечорами на чужбині, я думаю про рідну Україну... І мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. І так хочеться всім допомогти... І я б із задоволенням повернувся додому... Я ж не від гарного життя туди поїхав.
А йому тут же відповідає Ясен - Та пішов ти нахуй. Ну ти бачив..! Болить йому за нас! У нас тут все заїбісь! Зажране ти падло!
Ти розумієш блять, про шо Я?!
Змінено 30.09.2013, 16:10
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ясен, я ж і не говорю про досягнення, тому і виправив "успіх" на "комусь добре". І про яку пиху йде мова? Я б сказав цинічність.. Але не в тому річ. Справа в тому, що коли відбувається оте "недуже суттєве покращення матеріального становища", то той у кого воно стається автоматично для інших стає "пихатим і самозакоханим" і із "зіпсваною і без того несолодкою хохляцькою натурою". І абсолютно неважливо як себе поводить "покращений". Ладно ми з братом, уже всі давно "зрозуміли", що ми два пихатих самозакоханих гандона, але я знаю чимало людей, які будучи в такій же ситуації, одразу отримують клеймо "зажрався". Цю пісню всі дуже добре знають. І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.
Не змінилося нічого, можеш не перепитувати.
129. stogryven пише:
«І хто ж тут мудак..?»
«І хто ж тут мудак..?»
69. Ярослав Гузченко пише:
«Ти мудак!»
«Ти мудак!»
Не змінилося нічого, можеш не перепитувати.
0 0
У Володимимрі -Волинському озеро Лісне обгороджене колючем дротом як в констаборі ловля риби платна і це напевно тнорма для волині
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І хто ж тут мудак..? От шо ти мелеш? Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу. Про які успіхи ти блєєш? В мене сусід, через дорогу, має декілька квіткових крамниць, які сам і вирощує. (не якийсь там барига) Має гарний будинок з дуже гарним ремонтом. Декілька власних авто. Має змогу, іноді відпочити закордоном. От він і є успішною людиною! Можливо іноді, я йому дещо заздрю - та більше, все таки поважаю. Хохлярська натура - це ставши рабом "прі дварє" Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті! І це дійсно по дитячому - на будь яку критику, відразу бовкнути - та ти просто заздриш! Видно, що навіть недуже суттєве покращення матеріального становища, дуже псує і без того несолодку, хохляцьку натуру.
Змінено 30.09.2013, 13:38
126. Ярослав Гузченко пише:
«Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.»
«Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.»
І хто ж тут мудак..? От шо ти мелеш? Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу. Про які успіхи ти блєєш? В мене сусід, через дорогу, має декілька квіткових крамниць, які сам і вирощує. (не якийсь там барига) Має гарний будинок з дуже гарним ремонтом. Декілька власних авто. Має змогу, іноді відпочити закордоном. От він і є успішною людиною! Можливо іноді, я йому дещо заздрю - та більше, все таки поважаю. Хохлярська натура - це ставши рабом "прі дварє" Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті! І це дійсно по дитячому - на будь яку критику, відразу бовкнути - та ти просто заздриш! Видно, що навіть недуже суттєве покращення матеріального становища, дуже псує і без того несолодку, хохляцьку натуру.
Змінено 30.09.2013, 13:38
0 0
126. Ярослав Гузченко пише:
«От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури»
Ну ось,докотились!Яріку,хто ж кому заздрить?Ні ще інше.А чому заздрити є?Ау..у ,чи є серед Вас Герої України?Чи може хтось отримав нобелевську премію?Чи Ваш рекорд по штовханню ядра вже 30 років ніхто в світі неперевершив?Ні,оті Ваші успіхи,проста самозакоханість і пиха.Наприклад,в мене були провали,але наступні здобутки перекривали їх з запасом і похизуватись мені є чим також,але не буду,не павич. «От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури»
0 0
8. Будівельник пише:
««Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз»
Якщо я помиляюсь,то чому близько половини водогонів розташовані під асфальтованими дорогами,при чому водогін та дорога будувались приблизно в один і той час(60-70-і роки).А де детальні схеми водогонів?Нешукай,намає.Бо будували всі кому хотілось,господарським методом,коперитиви,колгоспи,вуличні комітети.Та це й добре,що будували,але зараз обслуговування,ремонт водогонів ускладне.««Тут Ви шановний Ясен дуже помиляєтесь, в той час будівельники більше дотримувалися ДБН (державні будівельні норми) чим зараз»
0 0
126. Ярослав Гузченко пише:
« чийсь успіх»
« чийсь успіх»
Можна читати "коли комусь добре", "коли комусь краще, ніж їм"
0 0
Я знав, що існує полярне сяйво, я знав,яка природа цього явища... Знав собі та й знав. Але коли я побачив його на власні очі, то був вражений! І навіть не тим, що це надзвичайно гарно (хоча і цим, звісно ж), а тим, що ось я стою і власними очима бачу, як частинки сонячного вітру стикаються з магнітним полем Землі, породжуючи таке неймовірне видовище!! Заворожує те, що ось так просто і наглядно можна побачити такі тонкі матерії...
От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.
От і тут... Правда емоції трохи іншого плану, але схема така ж. Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.
0 0