Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 ... 1666
Ну если считать, что: "пидпыс здєсь и пидпыс здєсь"
31. професор пише:
« українізація столиці і значної частини центрально...........


Змінено 06.03.2012, 16:26
Зі свого досвіду мандрівками Україною робив для себе дивні висновки: останні років 10 йде поступова українізація столиці і значної частини центрально та південно - українських міст. До того ж серед молоді, яка не сповідує ідеали "гопнічєства" цей відсоток ще більш значний. І навіть люди, що за рівнем освіти не повинні були б виразно змінювати власний суржик, вкорінюють для себе поступово милозвучні українські слова...
Так, і справді дивно все частіше чути наголосливе "Привіт" замість "Прівєт", "досить"-замість "хватить", "чудово" замість "класно, прікольно". Можливо найменше покоління підхвачує цей варіант словесності з фільмів, і , як колись формою протестності та особливої сленговості були "Кльово!" та "хаза", то тепер вони використовують для свого відділення звичайні українські слова, яких серед оточуючих майже не чують...

Змінено 06.03.2012, 15:05
Украинизация Украины... Нє, ну йопт... Ну що тут скажеш?!

Змінено 05.03.2012, 19:53
koriolan 5 березня 2012, 18:29 На тему: Українською розмовляє більшіст...
Майстру:
А Вы когда-нибудь о насильственной украинизации Украины большевиками слышали? Ведь вурдалака Шевченко до революции совершенно забыли. Никто его не помнил и не хотел помнить. Только большевики воскресили мертвеца, положив "кобзар" на щит украинизации.
Кстати, Тычина - это ягодка в сравнении с большинством украинских поэтов. Желаю Вам, Майстер, на ночь читать по одному стихотворению Васыля Стуса. Но, чур, цитрамон не принимать.
У меня нет времени отвечать на каждый гав.
Скажу одно: не получилось за двадцать лет - не получится никогда, сколько поколений ни бросай в топку украинской мовы. Чему не гореть, того не зажечь.
23. koriolan пише:
«Двадцать лет стараетесь, а ничего не получается. И не получится. »

Ну чому ж так песимістично? За двадцять років виросло покоління вже народжене не у "совкові". Тепер вже у цього покоління з'являються діти. Будемо сподіватися, що їх вже не навчатимуть любити Леніна, партію та "великий могучий". І як би вас це, можливо, не засмучувало, але ці діти говоритимуть українською. Якщо, звичайно, до того часу Табачник не введе у дитсадках та яслях примусового вивчення російської мови та історії СРСР.
23. koriolan пише:
«"Краще зъйисты кырпычыну, чым чытать того Тычыну".»

Наскільки я пам'ятаю, повний варіант звучав так:
"Трактор в полі дир-дир-дир
Всі за мир, всі за мир!
Краще гризти кирпичину,
Чим вивчать Павла Тичину!"
При цьому віршик стосувався ніяк не мови, а конкретно автора Павла Тичини, який оспівував комунізм аж надто захоплено.
23. koriolan пише:
«А кто навязывал русский язык?»

А ви чули коли-небудь про Валуєвський циркуляр? Про Емський указ? А про Миколу Скрипника чули?

19. koriolan пише:
«Чтобы скатиться до моего уровня, его нужно сначала превзойти.»

Та да... Уровєнь у вас захмарний. )
koriolan 5 березня 2012, 16:17 На тему: Українською розмовляє більшіст...
Майстру утрирования:
Разговор об Украине. Не пытайтесь выдергивать слова из контекста.
Вы майстер чего? Или это несоответствующая фамилия?
22. Микола Гузченко пише:
«білорусам, українцям, кавказцям, казахам з туркменами, прибалтам, навіть німцям в ГДР,»


23. koriolan пише:
«А кто навязывал русский язык? Навязывали украинский никому не нужный»

Угу. І зараз бідні казахи з туркменами ніяк не відучаться від фашистсько-української одномовності.
koriolan 5 березня 2012, 15:43 На тему: Українською розмовляє більшіст...
Мыколе Гуз...
А кто навязывал русский язык? Навязывали украинский никому не нужный. До сих пор из головы не выветрилась обычная тогда школьная поговорка: "Краще зъйисты кырпычыну, чым чытать того Тычыну". Народ выбрал лучшее.
Двадцать лет стараетесь, а ничего не получается. И не получится.
А перемагаты? Фашистское одноязычие.
19. koriolan пише:
« у непрекрытого языкового фашизма конец всегда один»

Ну от. З-під палки нав’язати російську білорусам, українцям, кавказцям, казахам з туркменами, прибалтам, навіть німцям в ГДР, які волєю судєб і без росіян мали свої мови, - так це нормально. А підтримати свою мову в своїй країні - так зразу фашизм. Не там фашизм шукаєте. В дзеркало глянути не пробували?

Якщо вже волєю судєб живете в Україні - будьте добрі знайте мову. Якщо не знаєте - хоча б повагу майте.

19. koriolan пише:
«Май 45-го уже не за горами. »

А кого перемагати зібралися?
Гість 5 березня 2012, 12:00 На тему: Небера Вероніка...
На фото номер два сфоткані два зайченятка. :) Клас, хай росте щаслива.
Гість 5 березня 2012, 11:46 На тему: Наша доця...
А чого одна фота? Миле дитятко викладайте ще. Хай росте здоровенька і щасливенька.
Чудо-Юдо 5 березня 2012, 11:46 На тему: Наша доця...
Так ви б ще фоток додали б, а то одне-єдине, що з нього?
Лена 5 березня 2012, 11:28 На тему: Наша доця...
Моя донечка Поляник Вікторія Максимівна!!! Я тебе обожнюю!!!
ПРОСКУРА В.К. 5 березня 2012, 10:21 На тему: Анастасія Бакунова «попсу» не ...
Коментар видалено за порушення п. 2.4 Правил користування сайтом
19. koriolan пише:
«Май 45-го уже не за горами. »

Що - знову на Берлін?:)
18. Микола Гузченко пише:
«Ага, ледь не забув. Картинка. Такого убожества ще пошукати треба. »

Це скоріше камінь у мій город. Ідея поставити демотиватор була моя, редакторська, так би мовити.
koriolan 4 березня 2012, 22:02 На тему: Українською розмовляє більшіст...
Розе Тумановой:
Лучше бы промолчали. Одни камлания и призывы. По-детски, как-то.
И еще: Не стоит беспокоиться - если я и лусну на этом сайте, то только от смеха.

Пардон, кобелячанину:
Чтобы скатиться до моего уровня, его нужно сначала превзойти. Рыбам это не дано, тем более парнокопытным.

Гузченко: Балакайтэ на своей мове и давитесь соловьиной литературой сколько угодно. Без мазохистов мир, видимо, не полон. Но кто вам дал право насильно тыкать людей, волею судьбы говорящих на великом и могучем, в затхлое болото национал-кугутизма? Вы вешаете замок на источник, благодаря которому еще существует ваше болотце.
Но у непрекрытого языкового фашизма конец всегда один - его место в гузченко. Май 45-го уже не за горами.
Гравець 4 березня 2012, 21:29 На тему: Не той голова...
7. ратник пише:
«Віталік у цьому скандалі аж руки потирає,так його манить крісло Голови Федерації»

І знову ж я підтримую!!!
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9. koriolan пише:
«сочинение русофобской любительницы риднойи мовы ... придется дать расширенную оценку этой ядовитой статейки. »

Ось ти подиви... Товаріщ аж плямами береться при виді українського слова, сре на голови коментаторам і авторам, бо вони, бач, українською пишуть, аж тут на тобі! Стаття до Дня рідної мови, хай і незграбна, виявилася русофобською!

Який прекрасний зразок російського імперського долбоєбізма. Якщо хтось не дрочить на Росію, російську мову і Путіна - значить русофоб. І української мови немає, бо вона русофобська. І прибалтійські народи - не народи, бо вони русофоби. І Польща - нєдоразумєніє, бо це русофобська країна. Та й взагалі, весь світ - гімно русофобське, одна Росія - д’Артаньян. Та йдіть ви разом зі своїми претензіями нахуй.

А мова наша така ж, як і ваша. З алфавітом, який спешл фор ас придумали греки з болгарами. І зі словами, які хто тільки не придумував - від римлян до монголів з татарами. Просто держава російська, що вже тут говорити, завжди сильнішою була - тому й мова міцніша, розвиненіша. Бо великі кулаки - було чим мову поширювати.

Щоб довести рівноправність двох прекрасних мов, достатньо глянути на алфавіт. Обидві мови - потомки старослов’янської. І алфавіти пішли звідти ж. Тільки ми побрали звідти трохи різні набори букв - росіянам знадобилися "ы", "ъ", українцям дісталися "і", "ї", "є". Ці букви взяті не з російської, а від спільного предка. Остаточно сформувалися дві мови майже одночасно - російська у 18-му, українська - у 19-му столітті, правописи - ще пізніше.

У світі багато схожих мов. Але чомусь данці не проти існування норвезької, болгари - не проти сербохорватської, а латиші - не проти литовської. А от українська цим довбойобам чогось муляє. Навіть тим, що називають себе украінцамі.

Ага, ледь не забув. Картинка. Такого убожества ще пошукати треба.

Змінено 04.03.2012, 19:03
"А на москалiв не вважайте, нехай вони собi пишуть по-своєму, а ми по-своєму. У ïх народ i слово, i у нас народ i слово. А чиє краще, нехай судять люди."

Тарас Шевченко. "Передмова до нeздiйсненного видання "Кобзаря"
гість 3 березня 2012, 18:27 На тему: «Патріотизм — це не тільки виш...
Який жах так давати інформацію маленьким дідям, адже це всього семикласники!Невже,"гортаючи жахливі сторінки історії" не треба пам`ятати про дитячу психіку?
Розо, давайте без фанатизму.
І не треба вкористовувати написані кимось незрозумілі слова типу "мова барвиста" барвистою може бути блуза а не мова. Доречі конкурс проводився за критеріями виразності, чіткості та мелозвучності. Тому вважаю обєднувати ці критерії під пафосне слово "барвиста" неварто.
Також хочу підкреслити що навіть після такого визнання на якомусь там конкурсі Українська мова не стала кращою або гіршою від будь якої іншої мови у тому числі й Російської.
Хочу також заявити, що я сам дуже люблю українську мову, і мені прикро що вона часто-густо програє у двобої з російською при виборі жителями України. Така вже у неї доля, так склалося історично. Тож підтримую Ваш вклад в примноження любові до мови, але не такими діями бо я категорично проти способів і дій до яких Ви вдаєтеся відстоюючи її. Мовою треба говорити а не розказувати про її переваги. Ви опускаєтеся до рівня Коріолана.
Роза Туманова 3 березня 2012, 15:41 На тему: Українською розмовляє більшіст...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
10. koriolan пише:
«Литературный украинский создан в свое время»

Так, українську мову складає так звана "літературна мова" і ще одна важлива складова "діалект" того краю, де виріс. Але точно, що не суржик. Діалект доповнює мову, який залежить від того, чи іншого регіону, а не зрівнюється, і не знебарвлює мову суржиком по всій території України.
3. New York пише:
«Всі інші — національно несвідомі із рабською психологією закомплексовані мудаки, а тому говорять суржом»

Ні, причина тому - лінь(говорити гарною українською мовою, бо треба себе ламати для цього і час) і байдужість(типу, яка різниця як я говорю?).
Помітила, що люди, які розмовляють українською - це люди, які проявлять національну свідомість, показують свою повагу до культурного надбання українців. Чим вища ця свідомість, тим менше людина говорить суржиком. Нема цього факту, то і не говорять саме українською.
9. koriolan пише:
«русофобской»

З чого Ви зробили такі висновки? В мене дід був росіянином. Я не є русофобкою, я є патріоткою своєї країни. Люблю свою мову і розмовляю нею, і любов до неї та слово за неї - вважаю своїм боргом, а не виявом русофобії. Боже збав! Інші ж народи поважаю. Російська мова просто дійсно в історичному аспекті гнітюче впливає на українську. Оце і все. А росіянам тільки щось заїкнешся про рідну українську. Починають нам розказувати, що ми "малороси". Гадають, що Україна ідосі є їхнім рабом приречений на безмовність, бо вони так сказали?



1 ... 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації